Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Ok, daar ga ik rekening mee houden, de zoektocht is zo al moeilijk genoeg

De uwe heb ik al gezien, zoiets zou ideaal zijn! Zwart, coupe,..

Comment

• Awel ik ben heel blij met de mijn! Mas du Clos was mijn 1e trackday met deze en hij heeft da super gedaan!
      Maar Ik ben nu aant overwegen om hem mss weg te doen en één te kopen die al volledig klaar is. zie verkooptopic
      Want het interieur van deze is heel proper en tis een beetje zonde om dat allemaal weg te doen.
      en er is nog veel werk om hem nog beter te maken.
      Als ik er een goede prijs voor krijg gaat die met spijt in het hard weg, veel toffe tijden aan beleefd maar alles is te koop als er iets beter in de plaats komt
      Last edited by ; 23/08/2010, 14:35.

Comment

• Heb het topic over Mas du Clos ook wat gevolgd, moet een fantastische ervaring geweest zijn volgens mij.

Ik heb ook net gekeken naar dat verkooptopic en er is nog interesse in u 325 blijkbaar .
        De prijs die je daar zegt is ook ongeveer wat ik ervoor wil uitgeven.. Het ziet er zeer interessant uit.
        Ik denk er eens over na!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
          Weet er iemand een 325i staan? Ik ben al een tijdje achter een proper exemplaar op zoek, liefst een coupe, sedan mag ook, maar geen cabrio. En liefst ook geen al te hoge kmstand.

Alle links of suggesties zijn welkom!
          Dan heb je nog niet hard gezocht .
          Ik ben al een maand of 2 op zoek naar een fatsoenlijke 325 maar ik wil geen cabrio of automaat dus nog geen fatsoenlijke gevonden.
          Maar als je een cabrio wil heb je snel een mooie gevonden .
          2012 E92 Bmw 335i DKG
          1991 E30 320i

Comment

• Ik ben nog aan het overwegen om er een klein beetje bij te doen, niet heel veel want ik heb er net een E30 M3 stuurhuis in gezet en (in perfecte staat) dat was ik vergeten. Ik ga kijken naar de interesse en daarop een definitieve prijs bepalen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
              Dan heb je nog niet hard gezocht .
              Ik ben al een maand of 2 op zoek naar een fatsoenlijke 325 maar ik wil geen cabrio of automaat dus nog geen fatsoenlijke gevonden.
              Maar als je een cabrio wil heb je snel een mooie gevonden .
              Dat wil ik ook niet . Geen cabrio, dat staat er toch?
              En automaat is ook niets voor mij..

Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
              Ik ben nog aan het overwegen om er een klein beetje bij te doen, niet heel veel want ik heb er net een E30 M3 stuurhuis in gezet en (in perfecte staat) dat was ik vergeten. Ik ga kijken naar de interesse en daarop een definitieve prijs bepalen
              Ok, ik volg het op. Maar hier is zeker interesse

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                Maat van me heeft een E30 320i cabrio gekocht overlaatst, en heeft bij het opkuisen van't interieur één of ander 'met rubbers opgehangen gewicht' er uit gezwierd. Het woog tegen de 20kg en zat via de kofferruimte nabij het rechterachterwiel. Iemand een idee wat dat zou zijn?
                Iemand?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door 3000 Bekijk Berichten
                  Iemand?
                  Die blok zit daar standaard in om de gewichtsverdeling van de wagen optimaal te verdelen.

Comment

• Comment

• Comment

• Heeft een E30 break eigenlijk een neerklapbare achterbank? Of bestaan die in LV?
                        Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                        Motoren & Tjeurisme

Comment

• ja en denk wel dat dat mogelijk is
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Neerklappen kan, LV is (zo goed als) onmogelijk dacht ik gelezen te hebben.

Ik begin een 4-deurs zo schoon te vinden he

Comment

• Ziet er proper uit Maarten..

Comment

• Merci! Tword tijd dat de vakantie gedaan is zodat ik er iets minder mee rij, want nu ben ik er bijna continu mee weg

Wat een zalige wagen! En echt al veel positieve reacties gehad van mensen op straat!

Comment

• Weet er iemand soms een goed adres waar je terecht kan voor bv: rolkooien, racekuipen,
                                  raceschijven en blokken, ophanging enz. Bedrijf in regio Gent dat qua prijs/kwaliteit snor zit^^.

Comment

• Héhé.
                                    1991 Mazda MX-5 NA
                                    Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                    www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
                                      Weet er iemand soms een goed adres waar je terecht kan voor bv: rolkooien, racekuipen,
                                      raceschijven en blokken, ophanging enz. Bedrijf in regio Gent dat qua prijs/kwaliteit snor zit^^.
                                      Quick service Ninove, op 20 minuutjes van Gent. Daar heb je alles!
                                      Prepareren de auto's van Skylimit en hebben heel veel ervaring. Zijn niet overdreven duur. Alles van mij komt van daar, Ferodo Endurance raceblokken + AP racing 660 remvloeistof en stalenremleidingen was in totaal 340€ en dan rem je echt hard!
                                      enz
                                      Kuipje al vanaf 165€ ...
                                      Zijn ook heel behulpzaam
                                      Last edited by ; 28/08/2010, 17:53.

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door vjete Bekijk Berichten
                                          Neerklappen kan, LV is (zo goed als) onmogelijk dacht ik gelezen te hebben.

Ik begin een 4-deurs zo schoon te vinden he

Waarom zou dat onmogelijk zijn?

Comment

Working...
                                          X