Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• ik bedoel die zender lip hé. Die pfl lip lijkt me redelijk logisch dat dat niet past

Comment

• ik heb gisteren op de autostrade van brugge naar kortrijk een e30 gezien hij had plak 2??-APS, is dit een autoforummer?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
        op mijn dagelijkse zoektocht naar een bmw e30 320 cabrio is mijn oog toch wel gevallen op deze wagen, ik zal proberen zo vlug mogelijk eens te gaan kijken graag jullie mening hierover...
        http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...io&tabNumber=2

Is dat roest onder het linker achterlicht?
        1991 BMW E30 318is

Comment

• zou kunnen, ik zie dat zo niet goed. maar wat ik ook raar vind is dat de rechter achterzijde telkens 'roze' uitslaat en dat zou ik toch wel niet willen

Comment

• Lijkt me bijna zeker roest?
            Is een van de meest voorkomende plaatsen daar, mijne is daar ook al hersteld...

Vind dat evenzeer wel kostelijk zo'n cabrio, als je dat zo bekijkt. Koop u rap een 325 met open dak, daar heb je zeker zoveel plezier van!

Comment

• Respect voor zo'n knutselwerkjes:

+ YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zal wel sleuren, in dat licht ding.
              Twee keer het kot open trekken en de kas plooit bijeen ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                Lijkt me bijna zeker roest?
                Is een van de meest voorkomende plaatsen daar, mijne is daar ook al hersteld...

Vind dat evenzeer wel kostelijk zo'n cabrio, als je dat zo bekijkt. Koop u rap een 325 met open dak, daar heb je zeker zoveel plezier van!
                bwa ik vind een cabrio altijd wel vet! En moesten jullie het weten, ik heb 2jaar geleden voor mijn verjaardagsfeest een cabrioday ineen geknutseld. Dus als "organisator" moet ik toch met een cabriorijden (ik moet nog altijd de 2de cabrioday eens posten) maar als ik een cabrio koop MOET er een hardtop bij zijn, of ik koop die later erbij.

Comment

• Dat weet'k nog ja.
                  Waarom dat die hardtop? Is zo'n softtop echt niet aangenaam om mee te rijden in de winter? Heb er geen ervaring mee...

Comment

Dat weet'k nog ja.
                    Waarom dat die hardtop? Is zo'n softtop echt niet aangenaam om mee te rijden in de winter? Heb er geen ervaring mee...
                    Op onze sl hebben wij dat, niet dat we dat veel gebruiken (de afgelopen 2jaar er nog nooit opgezet) maar mocht ik de wagen als dagelijkse auto beginnen gebruiken zet ik hem er zeker in de winter op... Minder wind in de wagen ook!

Comment

• Vraag van de dag:

in m'n rallycrossprojectje (met 325blok), zit een blok zonder van VFL.
                      De basiswagen is een NFL en heeft dus kat zitten.

De kat is dus na ombouw niet meer aangesloten veronderstel ik, maar levert de 'hardware' die er zit nog steeds een kleine vermogensbeperking?

Het zit namelijk zo: ik ga aanstaande vrijdag kijken voor een uitlaatdemper die dan m'n kat zou vervangen (exact dezelfde afmetingen normaal gezien, komt van een VFL). Haalt dat op technisch vlak iets uit, of kan ik het even goed gewoon zo laten steken?

vielen dank

Comment

Dat weet'k nog ja.
                        Of de kap nu open staat of niet, dat maakt bij een E30 niks uit kwa geluidsdemping

Dat zijn nog cabrio's zoals het moet zijn, enkel buiten met het dak open...

Comment

• er is er eentje tegengerijden bij mij.. Iemand een linkerachterlicht liggen ?
                          Linksachter zal herspoten moeten worden, achterbumper zie je bijna niet dus daar wacht ik nog ff mee, en er is een beetje verf van de velg, maar dat valt gelukkig ook niet echt op..

Comment

• Licht LA heb ik wel liggen
                            Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                            Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• 1991 Mazda MX-5 NA
                              Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                              www.dennisnoten.com - Flickr

Comment

• prachtige foto!
                                Ik weet een 325i te koop staan enkel is mijn vader geen voorstander van zo een motor. Hij vindt dat een 325i veel meer zal verbruiken als een 320i... Klopt dit, volgens de cijfers van bmw scheelt het 2liter

Comment

• tzal vooral aan uw voet liggen

Comment

• Neen. 325 kan je zelfs zuiniger rijden
                                    Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                    Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Wat is een normale prijs voor een mtech1 stuur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten

Licht LA heb ik wel liggen
                                        wat vraag je ervoor ?

Comment

Working...
                                        X