ik bedoel die zender lip hé. Die pfl lip lijkt me redelijk logisch dat dat niet past
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichtenop mijn dagelijkse zoektocht naar een bmw e30 320 cabrio is mijn oog toch wel gevallen op deze wagen, ik zal proberen zo vlug mogelijk eens te gaan kijken graag jullie mening hierover...
http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/sh...io&tabNumber=2
Is dat roest onder het linker achterlicht?
Comment
-
Lijkt me bijna zeker roest?
Is een van de meest voorkomende plaatsen daar, mijne is daar ook al hersteld...
Vind dat evenzeer wel kostelijk zo'n cabrio, als je dat zo bekijkt. Koop u rap een 325 met open dak, daar heb je zeker zoveel plezier van!
Comment
-
Respect voor zo'n knutselwerkjes:
+ YouTube Video
Zal wel sleuren, in dat licht ding.
Twee keer het kot open trekken en de kas plooit bijeen ofzo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenLijkt me bijna zeker roest?
Is een van de meest voorkomende plaatsen daar, mijne is daar ook al hersteld...
Vind dat evenzeer wel kostelijk zo'n cabrio, als je dat zo bekijkt. Koop u rap een 325 met open dak, daar heb je zeker zoveel plezier van!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDat weet'k nog ja.
Waarom dat die hardtop? Is zo'n softtop echt niet aangenaam om mee te rijden in de winter? Heb er geen ervaring mee...
Comment
-
Vraag van de dag:
in m'n rallycrossprojectje (met 325blok), zit een blok zonder van VFL.
De basiswagen is een NFL en heeft dus kat zitten.
De kat is dus na ombouw niet meer aangesloten veronderstel ik, maar levert de 'hardware' die er zit nog steeds een kleine vermogensbeperking?
Het zit namelijk zo: ik ga aanstaande vrijdag kijken voor een uitlaatdemper die dan m'n kat zou vervangen (exact dezelfde afmetingen normaal gezien, komt van een VFL). Haalt dat op technisch vlak iets uit, of kan ik het even goed gewoon zo laten steken?
vielen dank
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenDat weet'k nog ja.
Waarom dat die hardtop? Is zo'n softtop echt niet aangenaam om mee te rijden in de winter? Heb er geen ervaring mee...
Dat zijn nog cabrio's zoals het moet zijn, enkel buiten met het dak open...
Comment
-
1991 Mazda MX-5 NA
Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
www.dennisnoten.com - Flickr
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
Licht LA heb ik wel liggen
Comment
Comment