Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Wijze fotolocatie ook trouwens.

Comment

• De witte pinkertjes blijven erop

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door sam325 Bekijk Berichten
        de witte pinkertjes blijven erop

345

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
          Trouwens, ik betwijfel het sterk dat ik het verschil tussen een lichte en een zware velg echt zou merken. Het is niet dat ik een streetracer ben he
          Onafgeveerd gewicht is the key, en daar hoeft ge geen streetracer voor te zijn.

Te veel flex --> band met stijvere sidewall zoeken, hoeft daarom niet lager te zijn
          Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
          Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
            De witte pinkertjes blijven erop

Steek er eens oranje op om mij te plezieren. Misschien went het wel.

Comment

• Wel jammer van die weerspiegeling van die polo? En dat wiel op de achtergrond.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Wijze fotolocatie ook trouwens.
                't Is in de loods waar m'n karren staan.

De twee garages ernaast, daar staat m'n pa z'n kar en.... is er dus 1 lege plaats
                Dringend eens kijken om die plek terug op te vullen.

Comment

Wel jammer van die weerspiegeling van die polo? En dat wiel op de achtergrond.
                  Aan de ene kant van de loods heb je 'onze' 4 garageboxen, de andere kant zijn staanplaatsen waar er een 12 tal wagens staan. Alsk daar nog eens foto's wil nemen, zal 'k vragen dat ze het allemaal aftrappen.

Comment

Steek er eens oranje op om mij te plezieren. Misschien went het wel.
                    Er zaten oranje blinkers op toen ik em kocht, en dat was dan ook de eerste (en voor mij noodzakelijke) modificatie.
                    Op sommige kleuren zie ik het persoonlijk ook liever in 't oranje, maar op de mijne prefereer ik wit.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      Onafgeveerd gewicht is the key, en daar hoeft ge geen streetracer voor te zijn.

Te veel flex --> band met stijvere sidewall zoeken, hoeft daarom niet lager te zijn
                      Ik weet wel wat je wilt zeggen maar 14" leggen voor een sportief weggedrag gaat word toch niet gedaan op een e30. Je kan altijd een niet legale laagprofielband op een 14" bbs leggen, zou nog wel vet zijn

Heeft iemand misschien gewichten van de verschillende velgen om eens te vergelijken? Eventueel ook van die AC schnitzer type I. Ben wel benieuwd of ze echt zo veel zwaarder zijn

Comment

• Kzou wel graag eens lichtere wielen onder mijn E30 steken om het verschil te voelen. Ik voel nu toch al fel het verschil tussen volgetankt of niet, of alleen in de wagen of niet.. dus ben eens benieuwd.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          http://www.2dehands.be/autos/autos/b..._id=&afd=autos

400€ vraagt hij voor deze velgen. Meer details weet ik hopelijk morgen maar aan de vraagprijs van de auto te zien zulle de velgen ook wel in goede staat zijn.

AC schnitzer velgen, zijn ze dat geld waard?
                          Ik heb eens gebeld. Morgen stuurt hij foto's maar hij verzekerd mij dat ze schade vrij zijn. 2 nieuwe banden en 2 die vervangen moeten worden. 400€ lijkt me dan geen slechte prijs eigenlijk. 350€ van maken en kopen denk ik dan

Comment

• @911: Ik heb vandaag toevallig een e30 met Schnitzers gezien en ik vond het persoonlijk maar niks .
                            2012 E92 Bmw 335i DKG
                            1991 E30 320i

Comment

• Normaal ben ik niet echt verkocht aan die velgen, maar 'k heb ze eens gezien met een donker hart en dat was best vet!

Comment

• vraag ivm een sper. Ik heb er interesse in maar ken de verschillen allemaal niet zo goed.
                                Iemand die wat meer uitleg kan geven de verschillen, de kostprijs, en de 'beste'..

Comment

• Voor 320 is de goede verhouding een 4.10. Een 4.27 is korter, maw lagere topsnelheid in zelfde versnelling, meer toeren voor zelfde snelheid in zelfde versnelling.

Platensper is de way to go. Geen visco.
                                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• en hoeveel kost dat ongeveer ? 4.10 merkbaar verschil dan ? 4.27 idd niet. Verbruik zal dan ook nog wat hoger liggen en das nu al deftig

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                      vraag ivm een sper. Ik heb er interesse in maar ken de verschillen allemaal niet zo goed.
                                      Iemand die wat meer uitleg kan geven de verschillen, de kostprijs, en de 'beste'..
                                      Het beste voor onder een e30 is een platensper, origineel zijn die 25%.

Beste behuizing voor eronder is type 168 beter bekend als 'klein huis'.

Op je diff staat er een verhouding bv. 4.10, indien je eentje pakt met een lager getal gaan je versnellingen langer worden en ga je misschien een hogere top halen, maar sowieso trager optrekken. Indien dit een hoger getal is, het omgekeerde uiteraard.

Comment

• Oeie 'k was blijkbaar te laat.

Comment

• Wat zijn de nr's van een medium / groot huis diff?
                                          Waarom vind jij een klein huis diff het beste?

Klein huis is het slechtste, aangezien die minder stevig zijn en dus sneller breken.
                                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

Working...
                                          X