Wijze fotolocatie ook trouwens.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenTrouwens, ik betwijfel het sterk dat ik het verschil tussen een lichte en een zware velg echt zou merken. Het is niet dat ik een streetracer ben he
Te veel flex --> band met stijvere sidewall zoeken, hoeft daarom niet lager te zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenDe witte pinkertjes blijven erop
Steek er eens oranje op om mij te plezieren. Misschien went het wel.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWijze fotolocatie ook trouwens.
De twee garages ernaast, daar staat m'n pa z'n kar en.... is er dus 1 lege plaats
Dringend eens kijken om die plek terug op te vullen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWel jammer van die weerspiegeling van die polo? En dat wiel op de achtergrond.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenSteek er eens oranje op om mij te plezieren. Misschien went het wel.
Op sommige kleuren zie ik het persoonlijk ook liever in 't oranje, maar op de mijne prefereer ik wit.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk BerichtenOnafgeveerd gewicht is the key, en daar hoeft ge geen streetracer voor te zijn.
Te veel flex --> band met stijvere sidewall zoeken, hoeft daarom niet lager te zijn
Heeft iemand misschien gewichten van de verschillende velgen om eens te vergelijken? Eventueel ook van die AC schnitzer type I. Ben wel benieuwd of ze echt zo veel zwaarder zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/b..._id=&afd=autos
400€ vraagt hij voor deze velgen. Meer details weet ik hopelijk morgen maar aan de vraagprijs van de auto te zien zulle de velgen ook wel in goede staat zijn.
AC schnitzer velgen, zijn ze dat geld waard?
Comment
-
Voor 320 is de goede verhouding een 4.10. Een 4.27 is korter, maw lagere topsnelheid in zelfde versnelling, meer toeren voor zelfde snelheid in zelfde versnelling.
Platensper is de way to go. Geen visco.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichtenvraag ivm een sper. Ik heb er interesse in maar ken de verschillen allemaal niet zo goed.
Iemand die wat meer uitleg kan geven de verschillen, de kostprijs, en de 'beste'..
Beste behuizing voor eronder is type 168 beter bekend als 'klein huis'.
Op je diff staat er een verhouding bv. 4.10, indien je eentje pakt met een lager getal gaan je versnellingen langer worden en ga je misschien een hogere top halen, maar sowieso trager optrekken. Indien dit een hoger getal is, het omgekeerde uiteraard.
Comment
-
Wat zijn de nr's van een medium / groot huis diff?
Waarom vind jij een klein huis diff het beste?
Klein huis is het slechtste, aangezien die minder stevig zijn en dus sneller breken.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment