Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

  • Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    Wat zijn de nr's van een medium / groot huis diff?
    Waarom vind jij een klein huis diff het beste?

    Klein huis is het slechtste, aangezien die minder stevig zijn en dus sneller breken.
    Omdat die minder groot zijn, dus minder wegen + ze gemakkelijker er van onder te halen zijn omdat je nu al bijna geen plaats hebt om die bovenste bouten vast te vijzen.

    Zo'n diff kan wel tegen wat e30pk's. Maakt volgens mij geen zak uit.

    Ik wist niet dat er een medium huis bestond. Klein is volgens mij type 168 en groot is 188.

    Comment


    • Dus type 168 4.10.

      Wat hebben jullie ? en waar vind ik zoiets..

      Comment


      • Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        Dus type 168 4.10.

        Wat hebben jullie ? en waar vind ik zoiets..
        Ik heb 4.27, zoeken op ebay.de of e30.de trefwoorden 'e30 sperre' & 'e30 sperrdifferenzial'. Je mag +- 500euro rekenen voor eentje.

        Comment


        • Ik heb zowel 4.10 als 4.27 onder de witte gehad, met m'n 20.
          4.27 is dik in orde bij dagelijks gebruik rond de kerktoren, maar ik vond het wel storend voor bijvoorbeeld autostrade.
          Ik geloof dat ik rond 120 over de 4000 toeren zat en dat is echt niet chill. Top heb ik daarmee niet meer uitgetest, maar rond 180 op teller zal het ver opgehouden hebben (niet dat dat ook maar een zak uitmaakt, maar ik zeg het maar).

          Comment


          • 180 is eigenlijk wel genoeg.(al mag hoger ook wel..) Maar 120 aan 4000 toeren is idd wel redleijk veel..

            Comment


            • Je merkt daar niks van op secundaire wegen, dus dan zou ik zeggen 'doen'.
              Anders zou ik er een keer over nadenken.

              Ik weet niet, op een of andere manier rij ik met de 30 altijd trager dan het mag, vanaf bijvoorbeeld 120. Als'k dubbele baan moet afhaspelen waar je 120 mag, dan rij ik op mijn gevoel altijd trager.

              Comment


              • Ik verkoop u mijn 3.27, zal hem voor de 1/4 vastlassen en klaar is kees. Slechts 100 EURO.

                Comment


                • Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                  3.27
                  ?

                  1991 BMW E30 318is

                  Comment


                  • 4.27 bedoel ik. Merci Duvel, maar 'dat was om te testen of jullie allemaal nog aan't opletten waren'.:p

                    Comment


                    • Met mijn 4.27 rij ik 3500 aan 120, niet veel meer
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

                      Comment


                      • pff ik heb verleden week mijn e30 gekocht normaal ging hij dit weekend bij mij thuis zijn... NIET DUS! Het zal maar voor volgende week zijn foto's zullen zeker volgen! Weet er btw iemand waar (of bij wie) ik een beige interieur kan kopen? Anders moet ik mijn bestuurderszetel laten herlederen = zeer duur

                        Comment


                        • Ik ga de schnitzels halen! 350€ en in zeer goede staat voor hun leeftijd

                          Comment


                          • Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
                            pff ik heb verleden week mijn e30 gekocht normaal ging hij dit weekend bij mij thuis zijn... NIET DUS! Het zal maar voor volgende week zijn foto's zullen zeker volgen! Weet er btw iemand waar (of bij wie) ik een beige interieur kan kopen? Anders moet ik mijn bestuurderszetel laten herlederen = zeer duur
                            Wat is er allemaal aan?
                            Als het bijvoorbeeld de wang van de zetel is dan kan je nog alleen dat stuk laten herlederen he.

                            Gans uw interieur laten herdoen is inderdaad een zotte kost, maar tel voor een interieurke (àls je datal zo gemakkelijk in je gewenste kleur vindt) ook een stevig bedrag. 800 tot 100 voor een in goeie staat is niet uitzonderlijk...

                            Comment


                            • Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                              Wat is er allemaal aan?
                              Als het bijvoorbeeld de wang van de zetel is dan kan je nog alleen dat stuk laten herlederen he.

                              Gans uw interieur laten herdoen is inderdaad een zotte kost, maar tel voor een interieurke (àls je datal zo gemakkelijk in je gewenste kleur vindt) ook een stevig bedrag. 800 tot 100 voor een in goeie staat is niet uitzonderlijk...
                              wel zaterdag heb ik hem, ik zal dan wel enkele foto's posten van de wagen. Maar mijn bestuurderszetel is opgelapt met "lappen" leer Ver van mooi, dit moet wel opgelost worden. Ik ga nu nog even zoeken voor een interieur desnoods laat ik de bestuurderszetel herlederen. Maar als ik die herleder moet ik de passagierszetel ook herlederen, anders zullen het 2verschillende kleuren zijn hé
                              Wat ik ook nog zoek is een handschoenenkastje... Maar ik zal alle minpunten dan eens mooi op foto zetten...

                              Comment


                              • Er zal kleurverschil zijn, tenzij het lukt om de andere zetels een zeer goede behandeling/zuivering te geven, dan kan je achteraf misschien nog op hetzelfde uitkomen... Weet het niet...

                                Comment


                                • Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                                  Ik heb hem ook zien staan, ziet er wel interessant uit want is nog niet verneukt en ook niet duur .
                                  Dus nog budget over voor BBS'en en je hebt een leuke e30 .






                                  Zijn nog een paar foto's van de verkoper. Heeft em dan wel recent terug opnieuw ingeschreven aan de nummerplaat te zien.

                                  Comment


                                  • Pff, het begint hier weer te kriebelen...

                                    Comment


                                    • op wat details na dezelfde als de mijne. Niet twijfelen! gewoon doen! tzijn veel te zalige auto's!

                                      Comment


                                      • Interieur vol sigarettenpakjes is nu niet bepaald aantrekkelijk imho.
                                        1991 Mazda MX-5 NA
                                        Professional Photographer - www.facebook.com/DennisNotenPhotography
                                        www.dennisnoten.com - Flickr

                                        Comment


                                        • ja, dag zag ik ook. maar daarop moet je nu ook niet de gehele staat gaan beoordelen. Eens gaan kijken en je weet het meteen..

                                          Comment

                                          Working...
                                          X