Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
    OK, de prijzen zijn (ferm) omhoog aan 't gaan voor een 'mint' e30, maar een nfl 4-cilinder voor 7650€ te koop zetten...is er toch iets over!

Voor de velgen is de (vraag)prijs nog te rechtvaardigen, 750€ vragen om 5/600€ te krijgen, niks mis mee.
    fijn dan heb ik een koopje gedaan 300€ voor dezelfde set met 2 nieuwe banden op

Comment

• Is dit een origineel bmw interieur? wel heel knap

Comment

• Geen idee. Wel een dure M3 voor een nep evo te zijn

Comment

• Ah ik dacht ook dat het geen echte was

Comment

• Er staat dan ook "Look Sport Evo".

Comment

• Interieur is origineel. Heb het zelf in mijn coupé zitten. M'n M3 achterbank heb ik indertijd wel verkocht gezien ik die toch niet gebruikte.

Zijn redelijk zeldzaam eigenlijk zo'n stoelen.

Comment

• Ik zou die nog verkiezen boven de kuipjes die ik nu wou steken en al heb liggen
                Zal een pak beter zitten, maar of ik er veel geld voor over heb weet ik niet.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                  Ik zou die nog verkiezen boven de kuipjes die ik nu wou steken en al heb liggen
                  Zal een pak beter zitten, maar of ik er veel geld voor over heb weet ik niet.
                  Is echt ideaal voor dagelijks gebruik en circuitdagen. Veel meer steun aan schouders ook. En zelfs voor lange ritten (+500km) geen probleem!

Comment

• Kan je is een foto posten
                    En zijn die heel duur?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
                      Kan je is een foto posten
                      En zijn die heel duur?
                      Ga er eens voor moeten zoeken. Stoffen vind je wel nog voor een 500euro, maar die trekken regelmatig op niks.

Leder of alcantara gaat wat meer... Denk dat ze vinden nog het lastigste is.

Comment

• Beste forummers

Ik heb een originele hardtop voor een e30 die ik wil verkopen. Weet hier iemand wat zoiets ongeveer waard is?

Comment

• Ik heb u een mail gestuurd, gelieve ook uw telefoon nummer er bij te zetten

Comment

• E30 in Hamburg

Comment

• weet er iemand waar je een hardtop voorbereiding koopt en monteerd?

Comment

• Geen idee. Nieuw ? Zoniet, e30.be, kans is groot dat er wel enen is die dat heeft ..

Comment

• Gisteren mijn winterbanden verkocht die ik bij de bmw heb gekregen. Nog 150€ voor gevangen Als ik nu de OZ's nog verkocht krijg dan heb ik een goede e30

Comment

• Weetje van de dag; blijkbaar past de rugleuning van een achterbank van een koepee ook in een sedan?!

in ieder geval: morgen volgt er een mod op de mijne

Comment

• M3 achterbank ? nice!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                        M3 achterbank ? nice!
                                        Ik gok kopsteunen achteraan.

Comment

• jes jes, kopsteunen.
                                          In feite een mod waar ik zelf geen zak aan heb, maar ik kon het niet laten liggen.

Comment

Working...
                                          X