Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Doen.
Moet zeker mogelijk zijn om nog wat van de prijs te doen.. Hij staat al een stevige poos te koop en met zo'n weer willen enkel slimme mensen met een garage een oude cabrio kopen (dus geen impulsaankoop).
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door DenDuvel Bekijk BerichtenEn... altijd oud vrouwtje mee gereden!
Is't nen automaat: niet goed
Is't nen 4cilinder: niet goed
Uiteindelijk is't alleen nog maar ne cabrio dat overblijft van de wensen, en nog neuten.
Al geef ik toe dat ik me een beetje zorgen maak. 'k Heb wat filmpjes gezien van de trackdays van Gio met de e30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIs't nen 4cilinder: niet goedSmilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIs't ne cabrio: niet goed
Uiteindelijk is't alleen nog maar ne cabrio dat overblijft van de wensen, en nog neuten.
Al geef ik toe dat ik me een beetje zorgen maak. 'k Heb wat filmpjes gezien van de trackdays van Gio met de e30Oorspronkelijk geplaatst door Smilin' Jack Bekijk BerichtenWaar zijn die twee overige cilinders naar toe, dan?Ik denk dat je het niet helemaal door hebt. Ze kraken hier ne 4 cilinder nogal redelijk af, alsook automaat. En cabrio, tja, da's niet stijf genoeg om met te raggen eh. Daarvoor koop je dat ook niet m.i.
'k Ga van't weekend eens een kijkje nemen. 't Heeft al 100x de revue gepasseerd, maar 't is die van Gio geweest ehWaarop te letten?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk denk dat je het niet helemaal door hebt.Smilin' Jack - Speed Pilot
Comment
-
Da's misschien ook wel iets. Ietsje duurder, maar wel een nieuw dak. Wat ik me wel afvroeg: eentje van '91 met zulke achterlichten? En heeft een 320i niet 2 kleine uitlaatjes?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenen de achterlichten zijn gewoon van de facelift
Mailtje heeft duidelijkheid gebracht: is ingeschreven in '91, maar heeft daarvoor een tijdje stil gestaan...
'k Ga morgenvoormiddag eindelijk kijken naar die mauritiusblauwe. Sowieso beslis ik nog niets in elk geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk had het over die diamantzwarte...
Mailtje heeft duidelijkheid gebracht: is ingeschreven in '91, maar heeft daarvoor een tijdje stil gestaan...
'k Ga morgenvoormiddag eindelijk kijken naar die mauritiusblauwe. Sowieso beslis ik nog niets in elk geval.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIs't ne cabrio: niet goed
Al geef ik toe dat ik me een beetje zorgen maak. 'k Heb wat filmpjes gezien van de trackdays van Gio met de e30
Bij deze mag dat nog eens gepost worden!
+ YouTube Video
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten@daxter: hoeveel ben je van plan te betalen voor uw wagen?
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZalig om m'n cabrio terug te zien! Zonde dat m'n verlagingsveren er niet meer onder zijn gekomen....was super
Staat rondom op KW dempers. Hebben mss 10k gereden.
Geluid met gemodde airbox was af....
Wat er van waar is, weet ik natuurlijk niet.
Die scheur in de zetel vind ik net iets minderEn dan het dak dat zou moeten vervangen worden. Radio gaat er ook uit. 't Zijn allemaal kleine beetjes die wel een totaal maken en hij is niet echt van zin om van de prijs af te doen.
Prijs gekeurd = 3k
Somebody, gimme advice !
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenKheb daar 1 trackday met gereden....traagste van de hoop maar wel massa's plezier gehad.
Bij deze mag dat nog eens gepost worden!
+ YouTube Video
Comment
-
Somebody, gimme advice !
En als ik die filmpjes zie, is het zo hard een neen![/quote]
Daar moet ik nu eens zeer goed mee lachen! Ik heb ook een e30 cabrio maar dan een 325i. De wagen heb ik gekocht van de eerste eigenaar, oh god niemand weet wat die wagen tegen gekomen heeft... Ik wil hier enkel mee zeggen, als je een tweedehands wagen koopt, is dit het risico dat je neemt
En ik hoop voor u dat het lukt voor een e30 cabrio voor 3k. Je moet het hele pakket bekijken, wil je een wagen die perfect staat of wil je een wagen met nog wat kleine werkjes aan. Of spelen km's geen rol, tja dan kan je koopjes doen...
Comment
Comment