Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
    Nieuwe bestuurderszetel (herlderen) 250euro...
    Nieuw dak is +- 900euro
    =1150euro +2800
    =3950euro bij deze +- 4000euro

En dan had ik wél een automaat
    't Zijn de taksen en de kleurencombo die de doorslag hebben gegeven, want ik had ook nog een full black 320i op't oog. In orde: 3400.

Comment

ik deel ook jullie mening, daarom een kleine wedstrijd
      als er iemand een e30 cabrio vind voor minder dan 4000euro met niets van kosten aan de wagen (of weinig kosten) mag deze posten op het forum

makkie
      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Ik dacht al dat het lang duurde vooraleer ze met duitsers begonnen te zwaaien. We hadden het wel over de Belgische markt.

Comment

• Ik heb gisteren in't weekend m'n laatste toerke van 50km gedaan met de 30, nu ga'k em binnen zetten en hopelijk wat aan kunnen klussen.
          'k Heb er zeeeer van genoten de zondag, wat een karretje! (stom om van de eigen auto te zeggen, maar 't is wel zo )
          Knallen met die hap, 'k ga het missen!

Comment

• Voor zij die onderdelen nodig hebben...

Comment

• wat is een redelijke prijs voor een toerenteller (zonde de rest van de teller unit) kerel op e30.be vraagt 40€ *slik*

Comment

• Toch niet overdreven veel, ofwel?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  wat is een redelijke prijs voor een toerenteller (zonde de rest van de teller unit) kerel op e30.be vraagt 40€ *slik*
                  BMWrijden = BMWbetalen

Comment

• Ik heb vandaag mijn e30 terug gaan halen bij de carrosier. Nu heeft die man een wagen moeten overnemen (ook een e30). Een 316 met 130.000km met een stoffen sport interieur waar iedereen zou van dromen! Enkel vind ik het kleur iets minder: van dat licht blauw achtig, en de velgen zijn zo van die cupvelgen die iets dieper zitten. De wagen heeft ook een spoiler... Iemand geinteresseerd? Ik denk voor 2500€ kan het de uwe zijn!

Comment

Ik heb vandaag mijn e30 terug gaan halen bij de carrosier. Nu heeft die man een wagen moeten overnemen (ook een e30). Een 316 met 130.000km met een stoffen sport interieur waar iedereen zou van dromen! Enkel vind ik het kleur iets minder: van dat licht blauw achtig, en de velgen zijn zo van die cupvelgen die iets dieper zitten. De wagen heeft ook een spoiler... Iemand geinteresseerd? Ik denk voor 2500€ kan het de uwe zijn!
                      Daar gaat commentaar op komen
                      2500 voor een 316

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        Daar gaat commentaar op komen
                        2500 voor een 316
                        Oei, is dat zoveel geld? Laat dan maar, ik vond de staat van deze wagen enkel oogverblindend!

Comment

• €2500 voor een 316 is allesbehalve goedkoop.
                          Maarja, als er iemand bereid is dat te betalen ...

Comment

• Hupla, weer schade.. Vrijdagnacht eentje tegengereden toen ik op een parking stond.
                            Weer nie zooo erg, maar toch weer een beetje schade.
                            Achterbumper is een klein stukje uit, en die stootstrip achteraan is kapot. Kdenk dat hij een trekhaak had.
                            Iemand een idee hoeveel zo'n stootstrip kost ?

edit: Of iemand die een diamantzwarte achterbumper weet liggen ? Want de andere kant zijn er ook wat krassen enzo van iemand die er de vorige keer tegenzat..

Comment

• Al iemand zijn tellerunit vervangen of opengedaan? Groot werk ?

Comment

• Ik zoek voorlopig nog even naar een goedkopere toerenteller

Comment

• Merci

Lijkt me niet te moeilijk. ideaal

Comment

• spijtig van de automaat

Comment

• Die staat al een tijdje te koop heeft nog op 4000 euro gestaan.
                                      Zeer knap maar spijtig van de automaat ja.
                                      2012 E92 Bmw 335i DKG
                                      1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                        wat is een redelijke prijs voor een toerenteller (zonde de rest van de teller unit) kerel op e30.be vraagt 40€ *slik*
                                        Koopt er dan ééne bij mij é

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                                          edit: Of iemand die een diamantzwarte achterbumper weet liggen ? Want de andere kant zijn er ook wat krassen enzo van iemand die er de vorige keer tegenzat..
                                          Heb nog één liggen, denk niet in perfecte staat maar wel goeie. Kan het eens controleren als je intresse hebt.

Andere onderdelen ook, dus stuur maar pm dan.

Comment

Working...
                                          X