Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Foto van fiddy wat geknipt en geplakt

Tis mijn bureaublad

Comment

• Nu de mijne ook .
      2012 E92 Bmw 335i DKG
      1991 E30 320i

Comment

• Ik heb op mijn wagen bbs velgen, maar mijn reservewiel is een kroonkurk velg... Wil dit zeggen dat de bbs'en niet origineel op mijn wagen zaten?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
          Ik heb op mijn wagen bbs velgen, maar mijn reservewiel is een kroonkurk velg... Wil dit zeggen dat de bbs'en niet origineel op mijn wagen zaten?
          Zo denk ik toch ja...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
            Foto van fiddy wat geknipt en geplakt
            Op zich heel leuk idee, maar kan je dat logo misschien vervangen door een ouder voorbeeld?
            Lijkt een tikje te modern zo, net als het lettertype.

Als er gemuggenzift mag worden he . Tof initiatief, dat moest meer gebeuren.

Comment

• Ik ben zelf al wat aan het rondkijken om in 2011 een E30 te kopen, een 316i of 318i.

In België kom ik altijd weer op dit exemplaar uit: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=187012870

Any thoughts? De moeite om eens te gaan kijken?
              Mijn eisen zijn niet echt meteen hoog want het wordt enkel een weekendkar en ik plan niet om er meer dan 3-4k per jaar mee te bollen en het budget niet bijster hoog is.

Op Mobile.de heb ik ook al enkele interessante exemplaren gevonden maar het importeren-homologeren schrikt me wat af.
              Hoeveel zou ik realistisch gezien mogen tellen om een auto naar België te halen, hem in te schrijven en te keuren?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CHARLE5 Bekijk Berichten
                Ik ben zelf al wat aan het rondkijken om in 2011 een E30 te kopen, een 316i of 318i.

In België kom ik altijd weer op dit exemplaar uit: http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=187012870

Any thoughts? De moeite om eens te gaan kijken?
                Mijn eisen zijn niet echt meteen hoog want het wordt enkel een weekendkar en ik plan niet om er meer dan 3-4k per jaar mee te bollen en het budget niet bijster hoog is.

Op Mobile.de heb ik ook al enkele interessante exemplaren gevonden maar het importeren-homologeren schrikt me wat af.
                Hoeveel zou ik realistisch gezien mogen tellen om een auto naar België te halen, hem in te schrijven en te keuren?

De gebreken aan deze: zetel bestuurder gescheurd, schade achterbumper
                vragen bij deze: motorruimte ziet er wel zeer vies uit, langs andere kant wel goed, dan weet je dat hij niet expres gekuist is en kan je zien of ergens olie lekkages zijn. Tjoening geluidsinstallatie

Waar op te letten: wielkast randen (vooral achteraan), krikpunten, sleep oog achteraan/vooraan. roest in koffer (onder reservewiel), wanneer laatste distributie wissel (moet elke 40.000 km of alle 4 jaar)
                als al die bovenstaande dingen in orde zijn dan is hij zijn prijs waard, indien niet dat moet er een serieus stuk van!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk Berichten
                  De gebreken aan deze: zetel bestuurder gescheurd, schade achterbumper
                  vragen bij deze: motorruimte ziet er wel zeer vies uit, langs andere kant wel goed, dan weet je dat hij niet expres gekuist is en kan je zien of ergens olie lekkages zijn. Tjoening geluidsinstallatie

Waar op te letten: wielkast randen (vooral achteraan), krikpunten, sleep oog achteraan/vooraan. roest in koffer (onder reservewiel), wanneer laatste distributie wissel (moet elke 40.000 km of alle 4 jaar)
                  als al die bovenstaande dingen in orde zijn dan is hij zijn prijs waard, indien niet dat moet er een serieus stuk van!
                  Merci!
                  Liefst wil ik geen tuningkar maar zoveel mogelijk OEM. Al besef ik zelf ook wel dat dat een hoge eis is gezien het om een E30 gaat en rekening houdend met mijn budget.
                  Iemand die wat info heeft over importeren vanuit Duitsland?

Comment

• Ah een man naar mijn hart die ook alles OEM wilt.
                    Het is inderdaad geen makkelijke opgave om een volledige originele te vinden zeker in Duitsland imo.
                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                    1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      Er staat een volledig originele 320i met b25 blok te koop voor 2500.

linkje?
                      Captain Turbo
                      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

Op zich heel leuk idee, maar kan je dat logo misschien vervangen door een ouder voorbeeld?
                        Lijkt een tikje te modern zo, net als het lettertype.
                        Knappe wallpaper, maar heb het wat eigentijdser gemaakt:

Last edited by ; 02/01/2011, 01:22.

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

vind ik een mooie wagen...

Comment

• hij heeft wel de verkeerde einddemper steken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                              linkje?
                              geen idee eigenlijk, kom zelf maar zelden in dat gedeelte. Heb het daar ergens zien staan, weet alleen niet meer juist waar.

Comment

• waar:o e30.be?
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                                Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• ja E30.be.

Comment

• Zeldzaamheid:

klik

Had verwacht dat zoiets veel duurder was...

Comment

• Nou...

+ YouTube Video
                                      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

Zeldzaamheid:

klik

Had verwacht dat zoiets veel duurder was...
                                        Daar ligt precies een S38B36 ( of B38 ) in, da's toch niet standaard ?

Wel smullen voor de rest
                                        1984 BMW M635CSi F u n
                                        1990 Mercedes-Benz 260E Sportline D a i l y

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Stoffie Bekijk Berichten
                                          Daar ligt precies een S38B36 ( of B38 ) in, da's toch niet standaard ?

Wel smullen voor de rest
                                          Ken nog niet genoeg van die alpina's, weet alleen dat er een 3.5 6-cilinder zou moeten in liggen.

Comment

Working...
                                          X