Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Any thoughts? De moeite om eens te gaan kijken?
Mijn eisen zijn niet echt meteen hoog want het wordt enkel een weekendkar en ik plan niet om er meer dan 3-4k per jaar mee te bollen en het budget niet bijster hoog is.
Op Mobile.de heb ik ook al enkele interessante exemplaren gevonden maar het importeren-homologeren schrikt me wat af.
Hoeveel zou ik realistisch gezien mogen tellen om een auto naar België te halen, hem in te schrijven en te keuren?
Any thoughts? De moeite om eens te gaan kijken?
Mijn eisen zijn niet echt meteen hoog want het wordt enkel een weekendkar en ik plan niet om er meer dan 3-4k per jaar mee te bollen en het budget niet bijster hoog is.
Op Mobile.de heb ik ook al enkele interessante exemplaren gevonden maar het importeren-homologeren schrikt me wat af.
Hoeveel zou ik realistisch gezien mogen tellen om een auto naar België te halen, hem in te schrijven en te keuren?
De gebreken aan deze: zetel bestuurder gescheurd, schade achterbumper
vragen bij deze: motorruimte ziet er wel zeer vies uit, langs andere kant wel goed, dan weet je dat hij niet expres gekuist is en kan je zien of ergens olie lekkages zijn. Tjoening geluidsinstallatie
Waar op te letten: wielkast randen (vooral achteraan), krikpunten, sleep oog achteraan/vooraan. roest in koffer (onder reservewiel), wanneer laatste distributie wissel (moet elke 40.000 km of alle 4 jaar)
als al die bovenstaande dingen in orde zijn dan is hij zijn prijs waard, indien niet dat moet er een serieus stuk van!
De gebreken aan deze: zetel bestuurder gescheurd, schade achterbumper
vragen bij deze: motorruimte ziet er wel zeer vies uit, langs andere kant wel goed, dan weet je dat hij niet expres gekuist is en kan je zien of ergens olie lekkages zijn. Tjoening geluidsinstallatie
Waar op te letten: wielkast randen (vooral achteraan), krikpunten, sleep oog achteraan/vooraan. roest in koffer (onder reservewiel), wanneer laatste distributie wissel (moet elke 40.000 km of alle 4 jaar)
als al die bovenstaande dingen in orde zijn dan is hij zijn prijs waard, indien niet dat moet er een serieus stuk van!
Merci!
Liefst wil ik geen tuningkar maar zoveel mogelijk OEM. Al besef ik zelf ook wel dat dat een hoge eis is gezien het om een E30 gaat en rekening houdend met mijn budget.
Iemand die wat info heeft over importeren vanuit Duitsland?
Comment