Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten

New kids? :p

Comment

Hollandse hoeren !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door clio16v Bekijk Berichten
        New kids? :p
        Haha ! Wel een vooruitgang op die Manta

"Van m'n bier blijft ge af, vuile kuthoer !"

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
          Voor degene die eentje willen gaan halen in IT:

WANT! Kzie wel nergens een kilometerstand staan? Als die niet te hoog is, er geen roest aanwezig is en de wagen voor de rest mooi in orde staat vind ik 9000€ al eens niet zoveel geld! Als je weet wat je tegenwoordig voor een M3 betaalt met quasi dezelfde prestaties.. 't Is natuurlijk minder speciaal qua uitstraling, meer voor de echte kenner etc..

Wel stom dat hij dat pookzakje eens niet goed steekt, vind ik maar slordig overkomen
          En wat een raar filmke! Hij filmt zo wat de lampen en het interieur.. Haha! In plaats van de kilometerstand, motorruimte, motorgeluid, etc eens te laten horen.

En dikke dikke @ wijf op E30 !
          Honda S2000 2002
          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
            WANT! Kzie wel nergens een kilometerstand staan?
            Vrijdag wordt de walvis gemaakt, dus kunnen dit weekend eens gaan kijken?
            Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
            Motoren & Tjeurisme

Comment

WANT! Kzie wel nergens een kilometerstand staan?
              Maar er staat wel bij dat het de originele kilometerstand is!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                Da's al iets zeker?
                Honda S2000 2002
                BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                  staat er toch bij? 123.000km
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

is dat het type volk dat een E30 aantrekt? misschien toch maar verder sparen voor een aeromax ofzo
                    Captain Turbo
                    General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                      staat er toch bij? 123.000km
                      Ik kan het inderdaad min of meer van de kilometerteller opmaken, maar zag het nergens in de advertentie staan.
                      Best wel nog een mooie kilometerstand trouwens! Vind de prijs echt niet overdreven!
                      (ik wil die kar )
                      Honda S2000 2002
                      BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Captain Turbo
                        General Von Driftenstein

Comment

• Ahaa! Merci
                          Honda S2000 2002
                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Dit weekend zaten er weer wat mensen achterin de E30 die toch vonden dat het een kleine auto was. Daarna moesten we om drank voor de nieuwjaarsfuif die we organiseren. Op mijn achterbank stonden 10 bakken bier (kon nog een 11de bij) en in mijn koffer een kleine 200liter fruitsap/sterken drank en kon nog veel bij. En dan zat er naast mij nog nen kerel van zo'n 120 kilogram. Ik was blij dat ik geen 316i had en ook fier dat het zo'n praktische auto is

Comment

• haha vet Maar euhm 200l fruitsap enzo??? Volgens mij zit ge ruim over uw mtm

Toen ik bij de jeugdbeweging zat hadden we de Saxo ook een vol getast met bakken bier. 8 stuks

Comment

is dat het type volk dat een E30 aantrekt? misschien toch maar verder sparen voor een aeromax ofzo

Hakken PJ, HAKKEN!

Comment

• Net de mail van de verzekeringsagente gezien. Net geen 1600 euro Ons ma ging eens bellen, der rijden verdomme 10 vrachtwagens rond die daar verzekerd zijn

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                    Net de mail van de verzekeringsagente gezien. Net geen 1600 euro Ons ma ging eens bellen, der rijden verdomme 10 vrachtwagens rond die daar verzekerd zijn
                                    Da's inderdaad wel heel duur
                                    Even de naakte feiten: je bent 22 en wil een 325i verzekeren met 171pk..
                                    Ikzelf ben er 24 en heb mijn 318is met 136pk op mijn naam voor 550€ verzekerd gekregen. Ook bij de makelaar van mijn ouders.
                                    In jouw geval is het natuurlijk wel meer pk voor een jongere leeftijd, maar het verschil is toch wel gigantisch...
                                    Honda S2000 2002
                                    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Da's inderdaad wel heel duur
                                      Even de naakte feiten: je bent 22 en wil een 325i verzekeren met 171pk..
                                      Ikzelf ben er 24 en heb mijn 318is met 136pk op mijn naam voor 550€ verzekerd gekregen. Ook bij de makelaar van mijn ouders.
                                      In jouw geval is het natuurlijk wel meer pk voor een jongere leeftijd, maar het verschil is toch wel gigantisch...
                                      'k Ga eventjes corrigeren als't is toegestaan hè
                                      22 jaar
                                      320i met 95kw
                                      motodax is daar verzekerd op mijn naam alsook brandverzekering.

Da's dus wel eventjes aan den baard getrokken, als je weet dat mijn ouders hun ganse zaak daar dan nog verzekerd is en dat die vrouw hare man de boekhouder is van mijn ouders. Alléja, ik hoef geen vriendenprijsje (al zou dat leuk zijn) maar 1600 is echt wel overdreven

Comment

Eerder door de combo Lidlzakjes op de achtergrond, de tuningdingen aan de ruitenwissers en dat extra tuninglipje dat aan de motorkap hangt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                          'k Ga eventjes corrigeren als't is toegestaan hè
                                          22 jaar
                                          320i met 95kw
                                          motodax is daar verzekerd op mijn naam alsook brandverzekering.

Da's dus wel eventjes aan den baard getrokken, als je weet dat mijn ouders hun ganse zaak daar dan nog verzekerd is en dat die vrouw hare man de boekhouder is van mijn ouders. Alléja, ik hoef geen vriendenprijsje (al zou dat leuk zijn) maar 1600 is echt wel overdreven
                                          Unk? Voor een 320i met 129pk 1600€ durven vragen?
                                          Ik zou toch eens rondshoppen bij andere makelaars hoor, want dat bedrag is écht wel bij de haren getrokken.
                                          Desnoods inderdaad je ouders eens een hartig woordje laten praten.
                                          Honda S2000 2002
                                          BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

Working...
                                          X