Oorspronkelijk geplaatst door Vicious
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten1800 pegels voor dat is er wel over.
Comment
-
-
Kan ik iets misdoen aan een e30 318i te kopen voor 50€ met papieren?
Motor draait niet, der is nen tuimelaar kapot.
Zou normaal de originele bbs velgjes hebben ,de vernis is er wel wa af maja
Kzal es ne keer gaan kijken peisk.
Opt gemak wa opdoen.
En alst mij nie lukt kan ek da wel voor 150-200€ buiten krijgen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk BerichtenKan ik iets misdoen aan een e30 318i te kopen voor 50€ met papieren?
Motor draait niet, der is nen tuimelaar kapot.
Zou normaal de originele bbs velgjes hebben ,de vernis is er wel wa af maja
Kzal es ne keer gaan kijken peisk.
Opt gemak wa opdoen.
En alst mij nie lukt kan ek da wel voor 150-200€ buiten krijgen zeker?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenJe koopt zo een blok voor +-100 euro en je hebt een kar die momenteel +750euro waard is.
Al zitten denken, cilinderkopje compleet vind je dat ook niet voor niet veel geld?
Zal wel zwaar met roest te kampen hebben waarschijnlijk
Comment
-
Je moet in iedergeval gaan kijken. Soms zijn er nog echt koopjes te doen. Een kameraad heeft deze zomer een Ascona C gekocht voor 200€. Er zat nog voor dik 40€ benzine in de tank Echt voor dat geld een zalige auto. Zover ik weet geen roest enkel een deukje en wat krassen. Was van een oude man en de zoon kreeg die auto gewoon niet verkocht tot wij langs kwamen Nu een half jaar later rijdt de auto nog altijd. Hij lekt wel wat olie soms. In het voorjaar gaat hij waarschijnlijk nog 4cm door de benen en worden de bumper terug matzwart gezet. Tesamen met de velgen die er nu onder steken heeft hij een mooie classic om meetings mee af te schuimen
Comment
-
Eerst zien in welke staat hij is.
Dan hebk 2 mogelijkheden : - Als hij nog redelijk is, proberen kosten wat te bereken, vergelijken met een gekeurde 318i in dezelfde staat, als het goedkoper lijkt misschien beginnen restaureren
- Alst een wrak is : draaiende motor zoeken en keb weer een autoke om mee te crossen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door b_ken Bekijk BerichtenIk zou nog wat afpingelen
Comment
-
doe em binnen voor recyclage premieCaptain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk BerichtenAls er nog wat benzine in is, is die kar al gratis
Kar staat wss al eeuwen stil
Mss eens gaan kijken : " Fack, wa een wrak !!!! "
Alle, kzal em meepakken voor niks, dan zijde der vanaf e, cva?
Mja 50€ is idd niet veel maar kdenk dat grote kans is dat hij zal dienen als crossauto.
50€ auto + 30€ remorque + 100€ nieuw blok ,...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtendoe em binnen voor recyclage premie
Jonass, reken maar dat je nog net iets meer gaat moeten doen dan enkel die motor steken. Anders is 't weer rap gedaan met crossen, een motor is niet het enige dat breekt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
Jonass, reken maar dat je nog net iets meer gaat moeten doen dan enkel die motor steken. Anders is 't weer rap gedaan met crossen, een motor is niet het enige dat breekt
Maja we zien wel.
Alsk da ding koop en ga halen hebk er met remorque inclusief 80€ voor gegeven.
Der zal imo rap ne zot zijn die 200€ geeft op 2dehands,..
Zeker alst me die bbs velgjes is, die brengen ook aardig op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichtentuurlijk nie.
Maja we zien wel.
Alsk da ding koop en ga halen hebk er met remorque inclusief 80€ voor gegeven.
Der zal imo rap ne zot zijn die 200€ geeft op 2dehands,..
Zeker alst me die bbs velgjes is, die brengen ook aardig op
Comment
Comment