Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Ziet dit er goed uit?

Comment

• 1e vraag die bij me opkomt: 1e eigenaar, vanwaar dan de recente nr plaat?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
        tuurlijk nie.
        Maja we zien wel.
        Alsk da ding koop en ga halen hebk er met remorque inclusief 80€ voor gegeven.

Der zal imo rap ne zot zijn die 200€ geeft op 2dehands,..
        Zeker alst me die bbs velgjes is, die brengen ook aardig op
        Doe es zot en ga dat krel gaan halen, ik zou niet twijfelen als hij wat compleet is tenminste

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten

- Alst een wrak is : draaiende motor zoeken en keb weer een autoke om mee te crossen
          Heb voor €75 een M40B16 met 175000km en voor €100euro een M20B20 met 188000km op.

Voor dat laatste ga je wel andere cardan en vbak nodig hebben om het te doen passen. Ook bekabeling ga je moeten versteken. Dus gaat al bij al duurder uitkomen.

B16 tov B18 is 14pk in het nadeel van de B16 dan.

Comment

• Stel je koopt zoiets, met de bedoeling hem wat op te knappen en klaar te zetten voor als ik m'n rijbewijs heb mee te beginnen.
            Wat zou er dan zoal moeten vervangen worden bij zo'n km-stand en kan iemand mij daar een richtprijs van geven wat het ongeveer zou kosten eer hij rijklaar is?
            mvg,

Comment

• Wat ik zeker weet, is dat er een kemel van een fout in de advertentie staat

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                jonas, over welke e30 gaat het hier? Desnoods wat meer uitleg in pm aub
                Wat bedoel je?
                Motorisatie? Zou moeten 318i zijn.
                Kben nog niet gaan kijken, dus keb geen idee momenteel
                Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                Jonas, waarom zou je eigenlijk de tijd niet nemen om die auto desnoods op het gemak op te knappen? Das echt plezant om zo iets bij te leren en je hebt nog twee jaar om dan van die bak je eerste auto te maken.
                Moet inderdaad zeer leuk zijn om te doen + je leert ook enorm veel.
                Maar je moet al iemand hebben met wat verstand van e30's die je kan helpen waar nodig.
                + Ik vrees dat ik goedkoper ga zijn met een gewone, in orde , gekeurd e30 te kopen
                Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                Doe es zot en ga dat krel gaan halen, ik zou niet twijfelen als hij wat compleet is tenminste
                Denk inderdaad ook van eens te gaan kijken. Kan hem hier wel op de oprit zetten. Lukt het niet dan kan ik nog altijd verkopen lijkt mij redelijk onwaarschijnlijk dat ik hier verlies op draai.
                Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                Heb voor €75 een M40B16 met 175000km en voor €100euro een M20B20 met 188000km op.

Voor dat laatste ga je wel andere cardan en vbak nodig hebben om het te doen passen. Ook bekabeling ga je moeten versteken. Dus gaat al bij al duurder uitkomen.

B16 tov B18 is 14pk in het nadeel van de B16 dan.
                Die B16 lijkt wel intressant als die kar hier komt dan zou dat wel eens een kanshebber zijn. B20 zou leuk zijn, zéér leuk maar zal inderdaad te duur uitkomen + als ik ooit wil gaan keuren dan zal dat ook problemen opleveren.
                Keb wel geen motorlift da's dan weer het volgende probleem.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichten
                  die auto is een samenraapsel van andere auto's vrees ik. Die kerel liegt over alles -> je moet zijn andere advertenties maar eens zoeken. 1e eigenaar, niks van
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
                  Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                    die auto is een samenraapsel van andere auto's vrees ik. Die kerel liegt over alles -> je moet zijn andere advertenties maar eens zoeken. 1e eigenaar, niks van
                    Ik heb dat hier ooit nog eens gezegd, die Chris doet in e30's...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                      Stel je koopt zoiets, met de bedoeling hem wat op te knappen en klaar te zetten voor als ik m'n rijbewijs heb mee te beginnen.
                      Wat zou er dan zoal moeten vervangen worden bij zo'n km-stand en kan iemand mij daar een richtprijs van geven wat het ongeveer zou kosten eer hij rijklaar is?
                      mvg,
                      Dat is moeilijk te zeggen. Je moet echt wel met de auto gereden hebben en hem eens over de put zetten om daar een schatting van te maken. Als ik dat interieur bekijk dan zou ik dat ook al vervangen. Een 316 pfl is wel leuk want binnen een aantal jaar is die oldtimer Alleen gaat er waarschijnlijk meer geld in steken dat hij ooit waard gaat zijn en dan ben je beter af met een 320i die toch meer hun waarde behouden.

Als de carrosserie echt roestvrij is dan kan je er nog goedkoop van af komen. Een M10 is een stevig blok die wel wat kilometers aankunnen. Als die toch kapot is kan je een 320/4 blok uit de e21 erin leggen, webers erop en gaan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                        Ik heb dat hier ooit nog eens gezegd, die Chris doet in e30's...
                        Jups, zo lijkt het wel!

Heb ooit eens afspraak proberen maken om naar één van zijn auto's te gaan kijken maar hij kon mij nooit zeggen wanneer hij vrij was, belde nooit terug, ... Doet precies geen moeite om z'n auto's te verkopen.
                        Honda S2000 2002
                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Is dat veel geld, 2600 euro voor ne pfl 320i in goeie staat? 2dehands herbergt een mooie witte occasie maar ik heb geen idee of die dat geld waard is.

Comment

• Een linkje zou handig zijn...

Comment

• Shop voor lokale deals op tweedehands auto's. Ontdek lage prijzen op de grootste marktplaats van Belgià«. Shop stressvrij op 2dehands

Heeft zijn vraagprijs ondertussen blijkbaar weggehaald, heb al mailtje gestuurd.

Edit: en blijkbaar al mail terug gehad ook: vraagt nu 2300 euri.

Comment

• Ziet er toch niet slecht uit op foto's, al wil ik dat altijd toch wel in't echt zien.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk Berichten
                                  Stel je koopt zoiets, met de bedoeling hem wat op te knappen en klaar te zetten voor als ik m'n rijbewijs heb mee te beginnen.
                                  mvg,
                                  Hangt er van af wat al vervangen geweest is é. Indien die lang stilgestaan heeft gewoon de vriem, bougie's en de olie samen met de filters (olie, lucht).

Ik heb trouwens hetzelfde gedaan, ook 316 van 84 op m'n 17 "gekocht" en hem dan langzaam in orde gezet. Hoewel die al in orde stond bij aankoop

Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten

Die B16 lijkt wel intressant als die kar hier komt dan zou dat wel eens een kanshebber zijn. B20 zou leuk zijn, zéér leuk maar zal inderdaad te duur uitkomen + als ik ooit wil gaan keuren dan zal dat ook problemen opleveren.
                                  Keb wel geen motorlift da's dan weer het volgende probleem.
                                  Van waar ben je? Kan je wel een motorlift uitlenen eigenlijk, maar moet die dan wel in dezelfde staat terug zien. Krasje ofzo kijk ik niet om, maar niet krom ofzo

Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
                                  Jups, zo lijkt het wel!

Heb ooit eens afspraak proberen maken om naar één van zijn auto's te gaan kijken maar hij kon mij nooit zeggen wanneer hij vrij was, belde nooit terug, ... Doet precies geen moeite om z'n auto's te verkopen.
                                  Dat is Gizmo van op E30.be.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    Hangt er van af wat al vervangen geweest is é. Indien die lang stilgestaan heeft gewoon de vriem, bougie's en de olie samen met de filters (olie, lucht).

Ik heb trouwens hetzelfde gedaan, ook 316 van 84 op m'n 17 "gekocht" en hem dan langzaam in orde gezet. Hoewel die al in orde stond bij aankoop

Van waar ben je? Kan je wel een motorlift uitlenen eigenlijk, maar moet die dan wel in dezelfde staat terug zien. Krasje ofzo kijk ik niet om, maar niet krom ofzo

Dat is Gizmo van op E30.be.
                                    Gizmo ziet er niet al te betrouwbaar uit dan

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                                      http://www.2dehands.be/autos/autos/b..._id=&afd=autos

Heeft zijn vraagprijs ondertussen blijkbaar weggehaald, heb al mailtje gestuurd.

Edit: en blijkbaar al mail terug gehad ook: vraagt nu 2300 euri.
                                      het overwegen waard. Is hij gekeurd?

Comment

• heeft iemand nog highres pics voor als bureaublad te gebruiken? Liefst van fotoshoots van privevoertuigen

Comment

• Geen idee, vraag is gesteld.

Comment

Working...
                                          X