Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichtentuurlijk nie.
Maja we zien wel.
Alsk da ding koop en ga halen hebk er met remorque inclusief 80€ voor gegeven.
Der zal imo rap ne zot zijn die 200€ geeft op 2dehands,..
Zeker alst me die bbs velgjes is, die brengen ook aardig op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
- Alst een wrak is : draaiende motor zoeken en keb weer een autoke om mee te crossen
Voor dat laatste ga je wel andere cardan en vbak nodig hebben om het te doen passen. Ook bekabeling ga je moeten versteken. Dus gaat al bij al duurder uitkomen.
B16 tov B18 is 14pk in het nadeel van de B16 dan.
Comment
-
Stel je koopt zoiets, met de bedoeling hem wat op te knappen en klaar te zetten voor als ik m'n rijbewijs heb mee te beginnen.
Wat zou er dan zoal moeten vervangen worden bij zo'n km-stand en kan iemand mij daar een richtprijs van geven wat het ongeveer zou kosten eer hij rijklaar is?
mvg,
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenjonas, over welke e30 gaat het hier? Desnoods wat meer uitleg in pm aub
Motorisatie? Zou moeten 318i zijn.
Kben nog niet gaan kijken, dus keb geen idee momenteel
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenJonas, waarom zou je eigenlijk de tijd niet nemen om die auto desnoods op het gemak op te knappen? Das echt plezant om zo iets bij te leren en je hebt nog twee jaar om dan van die bak je eerste auto te maken.
Maar je moet al iemand hebben met wat verstand van e30's die je kan helpen waar nodig.
+ Ik vrees dat ik goedkoper ga zijn met een gewone, in orde , gekeurd e30 te kopen
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenDoe es zot en ga dat krel gaan halen, ik zou niet twijfelen als hij wat compleet is tenminste
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenHeb voor €75 een M40B16 met 175000km en voor €100euro een M20B20 met 188000km op.
Voor dat laatste ga je wel andere cardan en vbak nodig hebben om het te doen passen. Ook bekabeling ga je moeten versteken. Dus gaat al bij al duurder uitkomen.
B16 tov B18 is 14pk in het nadeel van de B16 dan.
Keb wel geen motorlift da's dan weer het volgende probleem.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door McLovin Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/b...%2Fautos%2Fbmw
Ziet dit er goed uit?Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichtendie auto is een samenraapsel van andere auto's vrees ik. Die kerel liegt over alles -> je moet zijn andere advertenties maar eens zoeken. 1e eigenaar, niks van
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenStel je koopt zoiets, met de bedoeling hem wat op te knappen en klaar te zetten voor als ik m'n rijbewijs heb mee te beginnen.
Wat zou er dan zoal moeten vervangen worden bij zo'n km-stand en kan iemand mij daar een richtprijs van geven wat het ongeveer zou kosten eer hij rijklaar is?
mvg,
Als de carrosserie echt roestvrij is dan kan je er nog goedkoop van af komen. Een M10 is een stevig blok die wel wat kilometers aankunnen. Als die toch kapot is kan je een 320/4 blok uit de e21 erin leggen, webers erop en gaan
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenIk heb dat hier ooit nog eens gezegd, die Chris doet in e30's...
Heb ooit eens afspraak proberen maken om naar één van zijn auto's te gaan kijken maar hij kon mij nooit zeggen wanneer hij vrij was, belde nooit terug, ... Doet precies geen moeite om z'n auto's te verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nightrider_8501 Bekijk BerichtenStel je koopt zoiets, met de bedoeling hem wat op te knappen en klaar te zetten voor als ik m'n rijbewijs heb mee te beginnen.
mvg,
Ik heb trouwens hetzelfde gedaan, ook 316 van 84 op m'n 17 "gekocht" en hem dan langzaam in orde gezet. Hoewel die al in orde stond bij aankoop
Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
Die B16 lijkt wel intressant als die kar hier komt dan zou dat wel eens een kanshebber zijn. B20 zou leuk zijn, zéér leuk maar zal inderdaad te duur uitkomen + als ik ooit wil gaan keuren dan zal dat ook problemen opleveren.
Keb wel geen motorlift da's dan weer het volgende probleem.
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenJups, zo lijkt het wel!
Heb ooit eens afspraak proberen maken om naar één van zijn auto's te gaan kijken maar hij kon mij nooit zeggen wanneer hij vrij was, belde nooit terug, ... Doet precies geen moeite om z'n auto's te verkopen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenHangt er van af wat al vervangen geweest is é. Indien die lang stilgestaan heeft gewoon de vriem, bougie's en de olie samen met de filters (olie, lucht).
Ik heb trouwens hetzelfde gedaan, ook 316 van 84 op m'n 17 "gekocht" en hem dan langzaam in orde gezet. Hoewel die al in orde stond bij aankoop
Van waar ben je? Kan je wel een motorlift uitlenen eigenlijk, maar moet die dan wel in dezelfde staat terug zien. Krasje ofzo kijk ik niet om, maar niet krom ofzo
Dat is Gizmo van op E30.be.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichtenhttp://www.2dehands.be/autos/autos/b..._id=&afd=autos
Heeft zijn vraagprijs ondertussen blijkbaar weggehaald, heb al mailtje gestuurd.
Edit: en blijkbaar al mail terug gehad ook: vraagt nu 2300 euri.
Comment
Comment