Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
't Is dat ik eigenlijk nog nooit met een auto zonder servo gereden heb. Is dat goed doenbaar?
Eens ge aan het rijden zijt valt dat best mee.
Het grote verschil (lees: nadeel) zit hem in het parkeren en nauwe trage bochten nemen. Dan moet je effectief zwaar aan uw stuur sleuren.
Sommige E30 rijders in Amerika halen hun servo (daar denk ik standaard) er zelfs uit om meer stuurgevoel te hebben. De standaard E30 servo voelt namelijk redelijk sponzig, wazig en indirect aan. Een veel gemaakte upgrade is een servo stuurhuis van een E36 steken. Mits enkele aanpassingen vrij plug and play. Dat heeft een kortere stuurslag, en is veel directer qua stuurgevoel.
10. Het aantal foto’s per reply is beperkt tot 3. De grootte van de foto’s beperken tot max 2000x2000 pixels en in een gecomprimeerd formaat. Replies die niet voldoen zullen verwijderd worden.
Vooral het feit dat er een Mtech 1 kit opzit maakt het nog wel interessant.
Maar ziet er alleszinds niet heel proper uit. Twee deuken en roest op de koffer (al vind je een diamantzwart kofferdeksel nog vrij makkelijk, tzelfde voor een zijvleugel), aftermarket pookje, lelijke veerpootbrug, ...
Maar als de motor nog mooi loopt en er niet teveel roest aan is, kan dit nog iets worden denk ik.
Uitdeuken en een volledige respray lijkt me wel noodzakelijk + hoogstwaarschijnlijk roestvrij maken.
Stel dat die kan gaan voor 1500 en gooi er nog eens 1000 tegen aan om die op te spuiten (wel zelf veel voorbereidend werk doen dan), dan lijkt me 2500 niet verkeerd, gesteld dat de techniek ok is.
'k Vind die M-tech 1's hoe langer hoe leuker.
't Is dat ik eigenlijk nog nooit met een auto zonder servo gereden heb. Is dat goed doenbaar?
Ik heb 2 keer eens goed moeten manoeuvreren thuis met de 195 brede bandjes en das toch wel werken. Al een geluk dat een auto dient om te rijden en niet om te parkeren
Uitdeuken en een volledige respray lijkt me wel noodzakelijk + hoogstwaarschijnlijk roestvrij maken.
Stel dat die kan gaan voor 1500 en gooi er nog eens 1000 tegen aan om die op te spuiten (wel zelf veel voorbereidend werk doen dan), dan lijkt me 2500 niet verkeerd, gesteld dat de techniek ok is.
'k Vind die M-tech 1's hoe langer hoe leuker.
een detail zal ook wel goed zijn als het plaatwerk met roest word vervangen zeker?
die auto is een samenraapsel van andere auto's vrees ik. Die kerel liegt over alles -> je moet zijn andere advertenties maar eens zoeken. 1e eigenaar, niks van
een detail zal ook wel goed zijn als het plaatwerk met roest word vervangen zeker?
Op zich zou dat kunnen lukken ja. Al is de kans op kleurverschil met een oude lak zeker bestaande.
De kofferklep en achterbumper moeten gefixed, misschien ook roest op de bekende plaatsen? Dan wordt eigenlijk heel de achterkant al gespoten als ge't goed wilt. En dan vanvoor nog wat puntjes, dan ben je daar ook aan't herspuiten. Dan maar ineens alles herspuiten vind ik.
De cabrio gaat enkel worden gebruikt in de zomer, dus wanneer de kap eraf ligt. In principe zou de kap tegen volgende winter wel vervangen moeten worden, stel dat hij toch eens 's winters buiten komt...
De prijs van een nieuwe kap te steken, of een hardtop kopen komt precies op hetzelfde neer en een hardtop lijkt mij precies een strak plan qua isolatie in de winter.
Vraag: past dat van een pfl op een fl?
Even ter verduidelijking, ik geloof wel dat de voorziening voor een hardtop er was, 't is die van Gio geweest. Misschien doet dat bij iemand een belletje rinkelen?
Als er een hartopvoorziening is kan je dit herkennen aan meestal witte rechtopstaande buisjes... Net daar waar de kap uit komt. Ik twijfel ook nog altijd om een hardtop of een nieuw softtop te plaatsen...
Als er een hartopvoorziening is kan je dit herkennen aan meestal witte rechtopstaande buisjes... Net daar waar de kap uit komt. Ik twijfel ook nog altijd om een hardtop of een nieuw softtop te plaatsen...
Ik vind zo'n hardtop wel vet staan hoor. Die Wiesman-modellen staan wel vet En in de winter is dat zeker een meerwaarde denk ik hoor. 't Is mooier afgewerkt, 't zal stiller zijn, warmer zijn, ...
En in de zomer gewoon top-down hè
Comment