Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Lift-off oversteer is wanneer je een bocht hard op het gas instuurt en plots de gas lost (= lifting the foot off the throttle). Dit zorgt er inderdaa voor dat door de plotse acceleratiestop er minder druk op de achterwielen komt, wat kan leiden tot een uitbrekende achterkant.

't Is een veel gebruikte manier om front wheel drive autootjes scheef te zetten

En dikke 7 inderdaad! Is dat custom of werd dat zo geleverd in USA?
    Honda S2000 2002
    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Ouders krijgen telefoon van tschool omdat ik 'een driftbeweging' maakte in de buurt vant school.

Leerkracht verklaarde me als een halve zot, terwijl het supertraag was, geen al te grote hoek, op kleine kasseien, en geen mens in de buurt die ik zou kunnen omvergereden hebben..
      Kunnen er duidelijk niet mee lachen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        Ouders krijgen telefoon van tschool omdat ik 'een driftbeweging' maakte in de buurt vant school.

Leerkracht verklaarde me als een halve zot, terwijl het supertraag was, geen al te grote hoek, op kleine kasseien, en geen mens in de buurt die ik zou kunnen omvergereden hebben..
        Waar moeien die zich mee.

Comment

• Street credit +1!
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• achja, mijn pa vond het niet zo erg. Hij zegt gewoon van het best niet meer aant school te doen om geen reacties uit te lokken.
            Zelfde leerkracht die ook al eens aant zagen was dat ik te snel rij (terwijl ik me aan school altijd rustiger hou omdat je snel zo een naam krijgt) gewoon omdat die uitlaat eronder zit.

En dan nog eens de directeur die deze week kwam zeggen dat ik fout stond, ze hebben zowieso niet graag dat leerlingen met de auto komen.

Tis daar zo'n verleidelijk bochtje, maar kzal me maar rustig houden

Comment

• Fuck them. Volgende keer dikke burnout voor hunne neus met een full-lock drift in de eerste bocht.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                Fuck them. Volgende keer dikke burnout voor hunne neus met een full-lock drift in de eerste bocht.
                Ge kunt op uwen honderd dagen misschien wa donutjes doen op de speelkoer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                  Is dat eigenlijk lift-off oversteer ?
                  Niet echt.

super video vielen Dank, bin der mit dem dreier, wollte mal versuchen im 3ten gang zu driften aber das lass ich mal lieber sein

Vertaling: kerel probeerde in 3de een driftje te zetten, maar gaat het in het vervolg toch maar laten.
                  AutoMinded.be

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                    Fuck them. Volgende keer dikke burnout voor hunne neus met een full-lock drift in de eerste bocht.
                    Wou ik eigenlijk wel doen, maar kga nog ff wachten. die kerel zit ook in de jury voor mijn eindwerk. Liever nog ff te vriend houden.

Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                    Ge kunt op uwen honderd dagen misschien wa donutjes doen op de speelkoer.
                    hmm, voor tschool mss

Neen, opt einde vant jaar mss voort school burnout om gedag te zeggen

Comment

achja, mijn pa vond het niet zo erg. Hij zegt gewoon van het best niet meer aant school te doen om geen reacties uit te lokken.
                      Zelfde leerkracht die ook al eens aant zagen was dat ik te snel rij (terwijl ik me aan school altijd rustiger hou omdat je snel zo een naam krijgt) gewoon omdat die uitlaat eronder zit.

En dan nog eens de directeur die deze week kwam zeggen dat ik fout stond, ze hebben zowieso niet graag dat leerlingen met de auto komen.

Tis daar zo'n verleidelijk bochtje, maar kzal me maar rustig houden
                      ik zou die leerkracht toch eens aanspreken

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                        "Is het omdat ik met een BMW rijd? Hè?!"

Comment

Wou ik eigenlijk wel doen, maar kga nog ff wachten. die kerel zit ook in de jury voor mijn eindwerk. Liever nog ff te vriend houden.

hmm, voor tschool mss

Neen, opt einde vant jaar mss voort school burnout om gedag te zeggen
                          Zit jij nog op secundair ?
                          2012 E92 Bmw 335i DKG
                          1991 E30 320i

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                            Al gedaan. Weinig nut.

Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                            "Is het omdat ik met een BMW rijd? Hè?!"
                            Ook al een paar keer mogen horen. Ik stond te dicht tegen het zebrapad, maar niet echt in de weg, en der komt daar geen kat buiten ouder 's morgens en 's avonds. 'die mannen met een dikke BMW denken dat ze overal mogen staan é' klonk het. 2minuten daarna kwam een klasgenoot met een E90 op het zebrapad staan

Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk Berichten
                            Zit jij nog op secundair ?
                            Spijtig genoeg wel

Comment

Spijtig genoeg wel
                              Moet wel te gek zijn met een e30 naar school gaan
                              2012 E92 Bmw 335i DKG
                              1991 E30 320i

Comment

• heeft zijn voor en nadelen é

Comment

heeft zijn voor en nadelen é
                                  En wat zijn die ?
                                  Ihr guter stern auf allen straßen, Mercedes-Benz.
                                  Current:
                                  1987 Mercedes-Benz W124 200D
                                  1979 Mercedes-Benz W123 280E
                                  1985 Mercedes-Benz 190E 2.3-16
                                  Ex:
                                  1994 Mercedes-Benz W124 E200 Diesel
                                  1976 Mercedes-Benz W123 250
                                  1987 Mercedes-Benz W124 230E

1979 Mercedes-Benz W123 300d
                                  1992 Mercedes-Benz W201 190E 2.0
                                  1973 Mercedes-Benz W115 /8 230
                                  1993 Mercedes-Benz W202 C200 Diesel
                                  2003 Mercedes-Benz W211 E220 CDI

1990 Mercedes-Benz C124 300CE
                                  1980 Mercedes-Benz W123 280
                                  1989 Mercedes-Benz W124 230E

Comment

Ouders krijgen telefoon van tschool omdat ik 'een driftbeweging' maakte in de buurt vant school.

Bij ons kwamen ze eens gewoon iemand uit de klas halen voor iets gelijkaardigs.

(en hij zal het waarschijnlijk lezen )

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
                                      Bij ons kwamen ze eens gewoon iemand uit de klas halen voor iets gelijkaardigs.

(en hij zal het waarschijnlijk lezen )
                                      Ze stonden met 3 man aan de deur!

En ik deed nochtans echt niets speciaal, was gewoon door het geluid ook denk ik
                                      Standaard E36 320i, maar ze konden er ook niet echt mee lachen, heb toen een hele preek gehad.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
                                        Ze stonden met 3 man aan de deur!

En ik deed nochtans echt niets speciaal, was gewoon door het geluid ook denk ik
                                        Standaard E36 320i, maar ze konden er ook niet echt mee lachen, heb toen een hele preek gehad.
                                        Hahaha
                                        Inderdaad! Kwam daar trouwens ook geen politie aan te pas?

Mja, het was meestal wel vanaf de eerste bocht na de parking scheefgaan

Comment

• bij mij ook niet de eerste keer. Me nu het 'ergst'.

Voordelen zijn dat ik aan mijn auto werk op school, mcdo over de middag, warm, niet fietsen, ..

Nadelen: slechte reacties leerkrachten(uitlaat en BMW), fout parkeren, file, ..

Comment

Working...
                                          X