Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door G_G Bekijk Berichten
    Ze stonden met 3 man aan de deur!

En ik deed nochtans echt niets speciaal, was gewoon door het geluid ook denk ik
    Standaard E36 320i, maar ze konden er ook niet echt mee lachen, heb toen een hele preek gehad.
    Wat was dit "niets speciaal" dan wel?
    That is the way i like it!! Fuck de mannen van het schoolwezen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Cosworth Bekijk Berichten
      Hahaha
      Inderdaad! Kwam daar trouwens ook geen politie aan te pas?

Mja, het was meestal wel vanaf de eerste bocht na de parking scheefgaan
      Was iemand bij van de politie ook idd.

Maar ik probeerde dat zoveel mogelijk uit het zicht te doen, ze konden het waarschijnlijk wel nog horen ofzo

Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
      Wat was dit "niets speciaal" dan wel?
      That is the way i like it!! Fuck de mannen van het schoolwezen
      Zoals hierboven geschreven staat Af en toe hem eens scheef smijten, maar alleen als er niemand in de buurt was, dus normaal konden ze dat niet zien..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
        bij mij ook niet de eerste keer. Me nu het 'ergst'.

Voordelen zijn dat ik aan mijn auto werk op school, mcdo over de middag, warm, niet fietsen, ..

Nadelen: slechte reacties leerkrachten(uitlaat en BMW), fout parkeren, file, ..
        Niets van aantrekken van die slechte reacties, gewoon je ding blijven doen!

Comment

• doe ik wel, tis gewoon niet plezant

Eerste reactie van die leerkracht was ook. 'ik wou je eerst uit de auto sleuren en meteen naar de politie brengen , maar kben toch tot rust kunnen komen'

Ja, dat zou hij eens moeten proberen ..

Comment

doe ik wel, tis gewoon niet plezant

Eerste reactie van die leerkracht was ook. 'ik wou je eerst uit de auto sleuren en meteen naar de politie brengen , maar kben toch tot rust kunnen komen'

Begrijpelijk, het is idd niet zo leuk.

Maar waarom maken ze er zo'n drama van? Als je toch niemand in gevaar brengt.
            Heb mij daar serieus aan geërgerd. En je wordt constant geviseerd.

Comment

• Eén raad van mij: parkeer u wat verder en wacht daarmee tot ge uw diploma in handen hebt. (in de buurt van 't school althans ) Ze hebben al voor minder enen doen buizen.

Comment

• ik heb net voor de eerste keer cabrio gaan rijden met mijn e30, zalig! Ideale pauze in de examens Ik vind dat de e30 weinig tocht terwijl ik "dakloos" rij...

Comment

doe ik wel, tis gewoon niet plezant

die vraagt toch echt voor een streep rubber op z'n klinkers he
                  Stuur gio eens

Comment

• btw vraagje. Ik heb vanmiddag mijne klok vervangen door een toerenteller maar hij werkt dus niet. Het wissellen is heel simpel, klok eruit, toerenteller erin. Geen kabels gewoon een aantal metalen plaatjes die automatisch juist zitten. De hele tellerunit heeft 3 connectors waar er bij mij slechts 2 van in gebruik zijn. de blauwe en de witte. De oranje kabel ligt gewoon niet in mijn dashboard. Zou dat de reden kunnen zijn? Normaal kan je niets misdoen bij het plaatsen dus ik zie geen andere mogelijkheid..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                      btw vraagje. Ik heb vanmiddag mijne klok vervangen door een toerenteller maar hij werkt dus niet. Het wissellen is heel simpel, klok eruit, toerenteller erin. Geen kabels gewoon een aantal metalen plaatjes die automatisch juist zitten. De hele tellerunit heeft 3 connectors waar er bij mij slechts 2 van in gebruik zijn. de blauwe en de witte. De oranje kabel ligt gewoon niet in mijn dashboard. Zou dat de reden kunnen zijn? Normaal kan je niets misdoen bij het plaatsen dus ik zie geen andere mogelijkheid..
                      Oranje kabel?

Die vanonder in't midden?
                      1991 BMW E30 318is

Comment

• ja, die ligt er bij mij gewoon niet

Comment

• Een e34 520i met nog het M20 blok is dat driftbaar in de regen?
                          Vandaag meegereden met wouter zijn 520i maar da's M50 en dat was vlot, benieuwd hoe groot het verschil is M50 tegenover M20?
                          Moet je echt stampen om mee te kunnen in het verkeer, liefst zelfs iets vlotter dan het normale verkeer eig, of is die kas echt te zwaar voor een M20B20?
                          Wat is een mooie prijs voor een e34 520i gekeurd voor verkoop met bluts vooraan, en bmw teken weg achteraan? Heeft volgens het zoekertje airco, schuifdak, mistlampen en CV.
                          Is er eentje van 1988 en heeft 165k km gelopen.

Sorry dat ik dit hier post, een beter topic vond ik niet.

Comment

• 130pk heeft dat zeker?
                            In de regen is dat sowieso driftbaar, dat is een 316i ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                              Een e34 520i met nog het M20 blok is dat driftbaar in de regen?
                              Vandaag meegereden met wouter zijn 520i maar da's M50 en dat was vlot, benieuwd hoe groot het verschil is M50 tegenover M20?
                              Moet je echt stampen om mee te kunnen in het verkeer, liefst zelfs iets vlotter dan het normale verkeer eig, of is die kas echt te zwaar voor een M20B20?
                              Wat is een mooie prijs voor een e34 520i gekeurd voor verkoop met bluts vooraan, en bmw teken weg achteraan? Heeft volgens het zoekertje airco, schuifdak, mistlampen en CV.
                              Is er eentje van 1988 en heeft 165k km gelopen.

Sorry dat ik dit hier post, een beter topic vond ik niet.
                              Het normale verkeer is de dag van vandaag al behoorlijk vlot als de baan open ligt. Klote diesels enzo maar goed daar moet je je niks van aan trekken. Met een classic rijden is iets anders dan stoplichtsprintjes doen.

Ik heb even opgezocht en een e34 520i weegt 1400kg en gaat in 12s naar 100. Dat zou mijn 316 ook doen dus ik kan u binnenkort zeggen hoe dat aanvoelt. Anderzijds 1400 kg is echt wel veel en gaat het rijgedrag meer beïnvloeden dan de prestaties in rechte lijn. Ter vergelijking een e30 weegt 1000 (316 )

M20 - M50
                              130pk - 150pk
                              160nm - 190nm

vooral da koppel ga je missen denk ik. Je moet gewoon een testrit doen om te zien of dat iets voor u is. Anderzijds is zo'n 520i als eerste auto meer dan vlot genoeg.

Comment

• Inderdaad. Dat gaat niet traag zijn ofzo, maar je moet ook niet verwachten dat je meer dan de helft van je stoplichtsprintjes gaat winnen Driftbaar is dat sowieso, maar natuurlijk gemakkelijker mits de goede (of in dit geval slechte ) bandenkeuze.

Qua prijs ben ik niet zeker, maar veel meer dan 1000 zou ik daar toch niet voor geven denk ik. Wat vraagt 'ie?
                                750 à 1250 is een 'normale prijs' imo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                                  Ik zoek nog een kap voor het dashboard langs onder af te dekken aan de bestuurderskant. Iemand?
                                  ikke heb da nog liggen normaal gezien
                                  mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                  Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Wouterr Bekijk Berichten
                                    Inderdaad. Dat gaat niet traag zijn ofzo, maar je moet ook niet verwachten dat je meer dan de helft van je stoplichtsprintjes gaat winnen Driftbaar is dat sowieso, maar natuurlijk gemakkelijker mits de goede (of in dit geval slechte ) bandenkeuze.

Qua prijs ben ik niet zeker, maar veel meer dan 1000 zou ik daar toch niet voor geven denk ik. Wat vraagt 'ie?
                                    750 à 1250 is een 'normale prijs' imo.
                                    Staat erop voor 1500 €.
                                    Heeft blutske op linkerflank en dat bmw teken mist.
                                    1000€ gekeurd lijkt mij niet dat hij dat gaat doen.
                                    Maar veel meer ga ik ook niet gaan.
                                    Dan liever vervoer zoeken, en naar temse bollen voor die e36 320i.

Comment

• Voor 1250€ meepakken. Das een mooie prijs voor wat je krijg imo. Hij is gekeurd, heeft weinig kilometers en leuke opties. Daarbij heeft een e34 ook wel meer karakter dan een e36 Het wordt tijd voor een E34 topic trouwens

Comment

• Voor 1250€ meepakken. Das een mooie prijs voor wat je krijg imo. Hij is gekeurd, heeft weinig kilometers en leuke opties. Daarbij heeft een e34 ook wel meer karakter dan een e36 Het wordt tijd voor een E34 topic trouwens

Comment

• Of een e28 Jonas? http://www.2dehands.be/autos/autos/b...l=&pc_id=&afd=

Comment

Working...
                                          X