Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
    en zet het driften alsjeblieft uit uw hoofd

Elke jongere wil driften de dag van vandaag

Comment

• wtf dude, 16, nog geen rijbewijs en een driftkar aan het zoeken

Ik begin nu pas te driften en ik rij al 6 jaar ^^ op uw leeftijd speelde ik met lego :s
      Captain Turbo
      General Von Driftenstein

Oorspronkelijk geplaatst door C_X
      Ik wil eens met een nieuwe z4 rijden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
        Dit, maal honderd.

En maak eventueel ook een topic aan in de adviescategorie want 't gaat hier over een E30.

Comment

• Die rode E30 318iS die hier op het forum te koop staat, is dat wat? Lijkt mij alleszins een koopje, ben dus aan het twijfelen om die gewoon te gaan halen.

Maar... die roestplekken, is dat een groot probleem of valt dat makkelijk te fixen? De motor heeft ook al 225K km's, maar heeft toch een revisie gehad rond de 200K km dus dat lijkt mij geen probleem te zijn?

Comment

• het blok zou moeten cava zijn, maar de roestplekken baren me zorgen....anders was ik er al om geweest
            Captain Turbo
            General Von Driftenstein

Comment

• Ben ook niet echt gerust over die roestplekken tbh.. PJH, ga jij er naar kijken of ga je hem laten staan?

Comment

• Ik heb er ook nog naar zitten kijken, maar die doorroeste plek daar aan de motorkap is toch wel erg serieus. Vraag me af hoe het bij de wielkassen zit. Anders erg knappe E30. Wel niet gekeurd.

Comment

• ik ga hem laten staan denk ik. Het is ook compleet niet mijn genre qua interieur + hij wil hem niet keuren + roest + whatelse...
                  Captain Turbo
                  General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                    Ik heb er ook nog naar zitten kijken, maar die doorroeste plek daar aan de motorkap is toch wel erg serieus. Vraag me af hoe het bij de wielkassen zit. Anders erg knappe E30. Wel niet gekeurd.
                    Is op zich niet zo heel veel werk als je het zelf kan doen.
                    Laten doen is natuurlijk een ander paar mouwen.

Dit terzijde, de wagen is twee dagen geleden verkocht als ik me niet vergis. Koper moet hem wel nog gaan halen.
                    Honda S2000 2002
                    BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Is dat toegelaten, gele koplampen in België?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                        True.

Ja eigelijk wel.
                        Maar de drang om te kopen is precies groter dan verwacht.
                        Ik moet echt mijn plannen opbergen.
                        Toch zeker nog 3 maand, dan kan ik zelf testrijden met mijn voorlopig rijbewijs, etc.
                        Maar t' is moeilijk.
                        Je laat je gewoon opfokken door het hele forumgebeuren.
                        Wacht gewoon, nu kan je je geld beter voor andere dingen gebruiken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
                          Dit, maal honderd.

En maak eventueel ook een topic aan in de adviescategorie want 't gaat hier over een E30.
                          Heb ik al gedaan, maar daar reageert geen kat?

Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                          wtf dude, 16, nog geen rijbewijs en een driftkar aan het zoeken

Ik begin nu pas te driften en ik rij al 6 jaar ^^ op uw leeftijd speelde ik met lego :s
                          Ik zoek geen driftkar. Ik zoek een auto waarmee het mogelijk is. Omdat ik geen zin heb om rap iets anders te kopen, daarom moet het nu ineens alles inhouden wat ik wil.

En wat jij deed op mijn leeftijd, intreseert mij eigelijk geen moer. Ik ga heus mijn gedachtengang niet aanpassen omdat een forum dat niet correct vind..

Zal het zoeken naar auto's wel nog wat staken tot ik een voorlopig heb zoals ik al gezegd heb.
                          Zal het toch zeker niet meer doen op dit forum. Ik had op wat hulp gerekend maar 90% van alle antwoorden die ik al gekregen heb, hebben in de verste verte niets te maken met hulp.

Mensen die wel al zinnige antwoorden hebben gegeven : merci alvast

Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                          Het feit dat een e30 RWD is heeft niets bijgedragen aan u keuze om er eentje te kopen dan ofwa??
                          Ahja nee, want jij gaat nooit driften natuurlijk

Comment

• ik denk dat jij te jong bent voor een auto
                            Captain Turbo
                            General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                              ik denk dat jij te jong bent voor een auto
                              Leven en laten leven.

Comment

• ik zie gewoon niet graag E30's met deuken in, that's all
                                Captain Turbo
                                General Von Driftenstein

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door PJH Bekijk Berichten
                                  ik zie gewoon niet graag E30's met deuken in, that's all
                                  Ik zie nog minder graag een dode 17-jarige met een voorlopig rijbewijs ìn een BMW. Dat geeft een slechte naam aan het merk.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                    Ahja nee, want jij gaat nooit driften natuurlijk
                                    Laten we hopen van niet

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door BlackFox Bekijk Berichten
                                      Laten we hopen van niet

Comment

• Allez, we zullen nog eens een vraag stellen en hopen dat het hier niet uitmondt in een discussie over het al dan niet driften door een 16-jarige:

Zijn er specifieke feiten of minpunten aan een E30 met distributieketting inplaats van een riem?

Comment

• het gaat langer mee, maar als de ketting een revisie nodig heeft ben je 1k kwijt dacht ik
                                          Captain Turbo
                                          General Von Driftenstein

Comment

Working...
                                          X