Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    zonder speciaal tools niet echt doenbaar en veel werk.

Met de juiste tools gaat dat vrij snel
    Kostprijs in garage?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
      Kostprijs in garage?
      Skyline toch. Silent blocks vervangen ging toch niet zo moeilijk zijn? Khoop voor u dat het nie teveel ga kosten!!
      Btw, guess who's new on the forum! Aangezien ik zaterdag mijn e30 ga halen. Tiptop in orde

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Harlequin Bekijk Berichten
        Skyline toch. Silent blocks vervangen ging toch niet zo moeilijk zijn? Khoop voor u dat het nie teveel ga kosten!!
        Btw, guess who's new on the forum! Aangezien ik zaterdag mijn e30 ga halen. Tiptop in orde
        Loïs? Welgekomen.

Comment

• Ik dacht iets van 170 euro bij lachssilber (Garage Declerq b&g in Erondegem), maar weet niet of dat met of zonder de rubbers is
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Achterste silent blocs kosten een kleine 100€ (denk 80 ofzo).
            Ik heb dat bij mijn 'achter zijn uren' garagist gedaan, die heeft dat uiteindelijk losgebrand (rubber doen smelten met gasbrander). NIet meteen de perfecte tool voor de job, maar het ging wel

DR. Harlequin: wat heb je gekocht? Proficiat alvast
            Honda S2000 2002
            BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk Berichten
              Achterste silent blocs kosten een kleine 100€ (denk 80 ofzo).
              Ik heb dat bij mijn 'achter zijn uren' garagist gedaan, die heeft dat uiteindelijk losgebrand (rubber doen smelten met gasbrander). NIet meteen de perfecte tool voor de job, maar het ging wel

DR. Harlequin: wat heb je gekocht? Proficiat alvast
              Hij heeft hem nog niet gekocht. Normaal gezien morgen. Net zoals ik trouwens, als die 316 mij aanstaat neem ik hem mee.

Comment

• Tis weer tijd voor een e30 invasie gelijk een paar jaar terug

Ik heb zonet de pookknop en handremzak in orde gebracht. Het ziet er echt zeer netjes uit al zeg ik het zelf Kostprijs: 20€ voor een pook bij de dealer en 14€ voor de lederen hoezen. Nu ben ik nog steeds op zoek naar de hendels van de ruiten en het schuifdak en een oplossing voor mijn niet werkende toerenteller. Eventueel zou ik dan nog een set matten willen en dan staat het interieur op punt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
                  Tis weer tijd voor een e30 invasie gelijk een paar jaar terug
                  Die auto staat echt al jaren in mijn vizier. Ge kent dat wel, rondsurfen op Kapaza en dergelijke terwijl ge bijlange nog geen rijbewijs hebt. 't Was toch voor het merendeel naar dat dat ik zocht.

Comment

• Hier was dat niets anders Al had ik mijn voorlopig al toen we voor het eerst naar een e30 zijn gaan kijken. Dat was een 4d 316i op lpg met 250k km. Die was echt belachelijk duur als ik er nu aan terugdenk en uiteindelijk is het toen een Saxo geworden. Ik ben sinds vorig jaar pas echt actief beginnen zoeken omdat toen pas de mogelijkheid kwam om e30 te rijden naast of als vervanging van de megane. Het is dus 'naast de megane' geworden

Comment

Tis weer tijd voor een e30 invasie gelijk een paar jaar terug

Ik heb zonet de pookknop en handremzak in orde gebracht. Het ziet er echt zeer netjes uit al zeg ik het zelf Kostprijs: 20€ voor een pook bij de dealer en 14€ voor de lederen hoezen. Nu ben ik nog steeds op zoek naar de hendels van de ruiten en het schuifdak en een oplossing voor mijn niet werkende toerenteller. Eventueel zou ik dan nog een set matten willen en dan staat het interieur op punt
                      Ik ben ook nog opzoek naar een paar matten... als je er vind laat iets weten

Comment

• ruitenwisserhendels heb ik mss wel nog
                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• nee ik bedoel de raamslingers

Comment

Nu ben ik nog steeds op zoek naar de hendels van de ruiten en het schuifdak en een oplossing voor mijn niet werkende toerenteller.

Die fiche rechts op de foto, heb je die vervangen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door nineeleven Bekijk Berichten
                              nee ik bedoel de raamslingers
                              dat bedoel ik ook!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

Die fiche rechts op de foto, heb je die vervangen?
                                door wat moet ik die vervangen ?

Comment

• Die moet hij niet vervangen.

Gezien hij de toerenteller van een andere tellerunit heeft ingebouwd in zijn oorspronkelijke tellerunit zit daar dus al de juiste codeer stekker van een 4 cylinder in.

Mij is het voorlopig nog een raadsel waarom het hem niet lukt.
                                  Bij mij ging dat zonder probleem (wel een 316i)

Comment

• Morgen eens kijken naar een e30.
                                    Specifieke dingen waar ik op moet letten bij een 320i ?
                                    2012 E92 Bmw 335i DKG
                                    1991 E30 320i

Comment

• Niet dat ik weet.

Comment

• de foto's nogmaals

Comment

• Schone Proximus factuur.

Comment

Working...
                                          X