Oorspronkelijk geplaatst door Asserti
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenKostprijs in garage?
Btw, guess who's new on the forum! Aangezien ik zaterdag mijn e30 ga halen. Tiptop in orde
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Dr.Harlequin Bekijk BerichtenSkyline toch. Silent blocks vervangen ging toch niet zo moeilijk zijn? Khoop voor u dat het nie teveel ga kosten!!
Btw, guess who's new on the forum! Aangezien ik zaterdag mijn e30 ga halen. Tiptop in orde
Comment
-
Ik dacht iets van 170 euro bij lachssilber (Garage Declerq b&g in Erondegem), maar weet niet of dat met of zonder de rubbers isOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Achterste silent blocs kosten een kleine 100€ (denk 80 ofzo).
Ik heb dat bij mijn 'achter zijn uren' garagist gedaan, die heeft dat uiteindelijk losgebrand (rubber doen smelten met gasbrander). NIet meteen de perfecte tool voor de job, maar het ging wel
DR. Harlequin: wat heb je gekocht? Proficiat alvast
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenAchterste silent blocs kosten een kleine 100€ (denk 80 ofzo).
Ik heb dat bij mijn 'achter zijn uren' garagist gedaan, die heeft dat uiteindelijk losgebrand (rubber doen smelten met gasbrander). NIet meteen de perfecte tool voor de job, maar het ging wel
DR. Harlequin: wat heb je gekocht? Proficiat alvast
Comment
-
Tis weer tijd voor een e30 invasie gelijk een paar jaar terug
Ik heb zonet de pookknop en handremzak in orde gebracht. Het ziet er echt zeer netjes uit al zeg ik het zelf Kostprijs: 20€ voor een pook bij de dealer en 14€ voor de lederen hoezen. Nu ben ik nog steeds op zoek naar de hendels van de ruiten en het schuifdak en een oplossing voor mijn niet werkende toerenteller. Eventueel zou ik dan nog een set matten willen en dan staat het interieur op punt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenTis weer tijd voor een e30 invasie gelijk een paar jaar terug
Comment
-
Hier was dat niets anders Al had ik mijn voorlopig al toen we voor het eerst naar een e30 zijn gaan kijken. Dat was een 4d 316i op lpg met 250k km. Die was echt belachelijk duur als ik er nu aan terugdenk en uiteindelijk is het toen een Saxo geworden. Ik ben sinds vorig jaar pas echt actief beginnen zoeken omdat toen pas de mogelijkheid kwam om e30 te rijden naast of als vervanging van de megane. Het is dus 'naast de megane' geworden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenTis weer tijd voor een e30 invasie gelijk een paar jaar terug
Ik heb zonet de pookknop en handremzak in orde gebracht. Het ziet er echt zeer netjes uit al zeg ik het zelf Kostprijs: 20€ voor een pook bij de dealer en 14€ voor de lederen hoezen. Nu ben ik nog steeds op zoek naar de hendels van de ruiten en het schuifdak en een oplossing voor mijn niet werkende toerenteller. Eventueel zou ik dan nog een set matten willen en dan staat het interieur op punt
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenNu ben ik nog steeds op zoek naar de hendels van de ruiten en het schuifdak en een oplossing voor mijn niet werkende toerenteller.
Die fiche rechts op de foto, heb je die vervangen?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door nineeleven Bekijk Berichtennee ik bedoel de raamslingersOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
Die fiche rechts op de foto, heb je die vervangen?
Comment
-
Die moet hij niet vervangen.
Gezien hij de toerenteller van een andere tellerunit heeft ingebouwd in zijn oorspronkelijke tellerunit zit daar dus al de juiste codeer stekker van een 4 cylinder in.
Mij is het voorlopig nog een raadsel waarom het hem niet lukt.
Bij mij ging dat zonder probleem (wel een 316i)
Comment
Comment