Oorspronkelijk geplaatst door Ambi
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Captain Turbo
General Von Driftenstein
Oorspronkelijk geplaatst door C_XIk wil eens met een nieuwe z4 rijden
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door jan.van.gent Bekijk BerichtenDie moet hij niet vervangen.
Gezien hij de toerenteller van een andere tellerunit heeft ingebouwd in zijn oorspronkelijke tellerunit zit daar dus al de juiste codeer stekker van een 4 cylinder in.
Mij is het voorlopig nog een raadsel waarom het hem niet lukt.
Bij mij ging dat zonder probleem (wel een 316i)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZat er bij hem reeds een toerenteller in? Toch altijd gedacht dat je dat moest vervangen.
Ik heb die codeerstekker niet verwisselt. Dus gewoon een toerenteller van een andere teller unit in mijn eigen teller unit (oorspronkelijk met klok) ingebouwd. Verder heb ik niets veranderd, dus de codeerstekker heb ik niet verstoken enzo.
Maar misschien is het het proberen waard hé, ik heb echt geen idee waarom het bij hem niet lukt...
Enige wat ik vreemd vind, is dat de tellerunit op zijn foto's een NFL teller unit is, terwijl een 316 toch een vfl is? Of is die nog geproduceerd vlak na de overgang?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHet is een zeldzame verschijning, een facelift 316. Mijne is dan ook van 88 en zelfs autoweek geeft aan dat er geen 316 meer is gemaakt na 87..
btw waar op het forum kan ik alles van e30's lezen ? enkel dit topic ?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk BerichtenHet is een zeldzame verschijning, een facelift 316. Mijne is dan ook van 88 en zelfs autoweek geeft aan dat er geen 316 meer is gemaakt na 87..
E30 316i van 88-91 op AutoWeek...?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVandaag voor 't eerst met de mijne gereden, meteen top-down
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk BerichtenVandaag voor 't eerst met de mijne gereden, meteen top-down
Ben wel niet ver geraakt, na 2 km begaf de radiateur het
Klote vrieskou
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gerritbuggenhout Bekijk Berichtenhaha nice, en het vriest
Comment
-
Net terug van een allerlaatste ritje voor dit seizoen. (ofja, eigenlijk het vorige)
Het is wat uitgelopen, maar ga hem nu toch een maand of vier stil zetten. Beetje aan bijwerken enz.
Heb eindelijk nog eens wat filmmateriaal, een van dees eens erop zetten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenHeb daarnet mijn 316i gekocht. Topic volgt wanneer ik thuis ben.2012 E92 Bmw 335i DKG
1991 E30 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk BerichtenHeb daarnet mijn 316i gekocht. Topic volgt wanneer ik thuis ben.Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHaha en mijn pa een 320i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ambi Bekijk BerichtenHaha en mijn pa een 320i
proficiat aan beide
Comment
Comment