Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Jonas, vanwaar ben je en waar staat de auto? Als het doenbaar is en mijn ouders houden me niet tegen zie ik dat eigenlijk wel zitten om eens te gaan kijken, kheb toch niets te doen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichten
      Jonas, vanwaar ben je en waar staat de auto? Als het doenbaar is en mijn ouders houden me niet tegen zie ik dat eigenlijk wel zitten om eens te gaan kijken, kheb toch niets te doen
      Hoe oud ben jij?

Comment

• De megane is niet van mij en ik betaald daar geen € aan dus is het niet verwonderlijk dat ik niet zomaar voor de lol overal heen mag he

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
          Hoe oud ben jij?
          't Staat er toch onder?

Edit: oh op die manier.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten
            't Staat er toch onder?

Edit: oh op die manier.

Comment

De megane is niet van mij en ik betaald daar geen € aan dus is het niet verwonderlijk dat ik niet zomaar voor de lol overal heen mag he
              Dan snap ik het. Dacht dat het jou megane was! Excuseer.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ceke Bekijk Berichten
                Hoe oud ben jij?
                Zegt de man waarvan de ouders hem twee maanden voor de examens herleiden tot een kluizenaar
                Dedication, Determination, Perfection - Senna

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door EvO@d1rk.be Bekijk Berichten
                  Zegt de man waarvan de ouders hem twee maanden voor de examens herleiden tot een kluizenaar
                  1) Dat doe ik zelf
                  2) Ik mag de auto van mijn pa lenen om op skivakantie te gaan, lijken mij best redelijke mensen

Morgen na mijn examen kom ik gran turismo spelen, groetjes.

Comment

• Momenteel heb ik nog niet echt onderdelen nodig voor mijn e30,

maar ik heb wel moeite om te zoeken naar onderdelen.

als jullie onderdelen nodig hebben waar en hoe zoeken jullie daar dan achter?

en euh als ik "e30" intyp bij zoeken dan vind hij niets

Comment

• Heb ook veel interesse in die E30. En ik ben al verliefd op die modellen sinds kleinsaf, dus niet van plan hem kapot te rijden.

E30SHOP.be
                      - Alles voor uw BMW E30.
                      Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
                      En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.

Comment

Jonas, vanwaar ben je en waar staat de auto? Als het doenbaar is en mijn ouders houden me niet tegen zie ik dat eigenlijk wel zitten om eens te gaan kijken, kheb toch niets te doen
                        Ik zelf ben van harelbeke, maar dit weekend ben ik bij mijn pa. Die woont in machelen ( bij zulte ) dus ik ben daar zaterdag.
                        Auto staat rond het antwerpse.
                        Maarten dacht temse of belsele

Je laat maar wat weten

Comment

• Das wat ver omrijden dus ik ga passen

Comment

• belsele ist

En zaterdag kan ik niet, anders wou ik wel eventueel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                              belsele ist

En zaterdag kan ik niet, anders wou ik wel eventueel
                              Ik zei vorig weekend dat ik kon omdat ik toch van Westvlaanders naar Antwerpen moest. Geen reactie

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
                                Ik zei vorig weekend dat ik kon omdat ik toch van Westvlaanders naar Antwerpen moest. Geen reactie
                                Toen wist ik ook nog niet dat deze e30 te koop zou komen
                                Moest het dit weekend ook zo zijn mag je iets laten weten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jonass Bekijk Berichten
                                  Toen wist ik ook nog niet dat deze e30 te koop zou komen
                                  Moest het dit weekend ook zo zijn mag je iets laten weten
                                  Zaterdag hele dag vip van de Redbull crashed ice met afterparty in Versuz en zondag verhuizen, scuzzi

Comment

• Ik ben eens geweest naar die man in Dadizele die stukken verkoopt voor e30's, ik heb een handschoenen kastje gekocht en 2 vloer matten. Er stonden daar zonder overdrijven zeker 10 e30's maar telkens met werk aan.
                                    Nu ga ik proberen het kastje te monteren hopelijk lukt het me...

Comment

• heeft iemand een idee hoe ik mijn pook terug vast zet?
                                      Ik heb nu een nieuwe van de dealer gekocht maar die kan ik gewoon rond zijn as draaien.

volgens mij heeft het iets te doen met dat de pook tot aan die inham net boven de zak moet komen maar daar geraak ik dus niet..

Comment

• Harder duwen? Die moet gewoon vast klikken
                                        Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                                        Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Hier ze ook eventjes zetten, gezien ze toch binnen het E30 thema passen:

Enkele foto's van de fotoshoot met Tom Daem. Alle credits gaan dus naar hem.

[img width=400 height=600]http://i23.photobucket.com/albums/b396/tomdaem/_MG_0361.jpg[/img]

Comment

Working...
                                          X