@ Metaphore: Zalig geluidje als je optrekt. Da's die tunnel aan Ledeberg toch hè?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Ik wil ook een mooie uitlaatsound.
Kan dat op een 4 cilinder?
E30SHOP.be - Alles voor uw BMW E30.
Oorspronkelijk geplaatst door KennyC
En gij kunt zagen ze man! Amai ze, geen wonder da het Amazonewoud bedreigd is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenIk wil ook een mooie uitlaatsound.
Kan dat op een 4 cilinder?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Skyline Bekijk Berichten@ Metaphore: Zalig geluidje als je optrekt. Da's die tunnel aan Ledeberg toch hè?
Is mijn auto niet hé, die van St@ckdump (post hier niet vaak).
Ik rij met een E30 318is. Wil binnenkort mijn extra uitlaat eens openslijpen en leeghalen. Vind mijn kar wat aan de stille kant.
Heb ook al van mensen gehoord die gaten in hun luchtfilterbehuizing boren om het inlaatgeluid te versterken.. Iemand hier ervaring mee? Lijkt mij nu niet bepaald ideaal om daar gaten in te zitten boren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtenhaal uw einddemper er eens af. Ik vind dat persoonlijk erg vet klinken. Ik heb nu een stalen buis die de einddemper gaat vervangen. Het valt nog af te wachten hoe dat al rijdend klinkt. Stationair klinkt hij wel wat leeg en zonder bass maar eens in toeren echt wel rauw en niet de typische brom die je van een tuningdemper krijgt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Metaphore Bekijk BerichtenJup, Ledeberg!
Is mijn auto niet hé, die van St@ckdump (post hier niet vaak).
Ik rij met een E30 318is. Wil binnenkort mijn extra uitlaat eens openslijpen en leeghalen. Vind mijn kar wat aan de stille kant.
Heb ook al van mensen gehoord die gaten in hun luchtfilterbehuizing boren om het inlaatgeluid te versterken.. Iemand hier ervaring mee? Lijkt mij nu niet bepaald ideaal om daar gaten in te zitten boren
Klinkt best vet
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door NineEleven Bekijk Berichtende keuring ziet dan ook een gewone einddemper hangen
Oorspronkelijk geplaatst door Daxter Bekijk Berichten
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenNu ben ik niet meer mee.
Ook bij Auto 5 geweest voor uw nummerplaat vooraan?
Comment
-
Eigenlijk schande dat ze daar €15 voor vragen terwijl de kleur niet eens goed is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenEigenlijk schande dat ze daar €15 voor vragen terwijl de kleur niet eens goed is.
Comment
-
Zwarte letters mogen niet. En een ander lettertype ook niet meer dacht ik.
Iemand had een nummerplaat hangen vooraan (nog het kleine formaat) in zelfde lettertype als origineel, met zwarte letters. En had een boete gekregen van 50 of 60 euro...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ian Bekijk BerichtenZwarte letters mogen niet. En een ander lettertype ook niet meer dacht ik.
Iemand had een nummerplaat hangen vooraan (nog het kleine formaat) in zelfde lettertype als origineel, met zwarte letters. En had een boete gekregen van 50 of 60 euro...
Comment
-
ik zit met een zeer groot probleem
Ik heb het al eerder eens gepost maar toen was het niet zo erg. Als ik de wagen koud start, gaat hij vanzelf hoog in toeren. Wat ik best normaal vind tot hij het iets warmer heeft.
Dit weekend haal ik hem uit de garage toen hij plots tot 2500toeren constant bleef staan draaien.
Zo heb ik van Brugge tot Knokke gereden met mijn e30 die constant op 2500toeren stond te draaien. Zelf al reed ik in 3de aan lage toeren, vanaf ik mijn koppeling induw sprong hij terug naar 2500toeren. 2km voor ik in knokke was heb ik eens opgetrokken tot hij in het rood kwam en als bij wonder ging hij terug naar +-1000toeren draaien. Vandaag startte ik de wagen met helaas terug het zelfde resultaat. Hij blijft stationair draaien aan 2500toeren... HELP!
Comment
-
Kijk is of u gaskabel goed ligt in zijn houdertje op de motor, bij mij zat die is los en dan klikt die vast en geeft die eig meer gas dan normaal. Neem er is een foto van, als die los komt heb je wel een probleem want ik heb zo is zonder gaskabel op de autostrade gestaan om hem ter plekke te herstellen. Niet leuk!
Je moet die dan met lock tight (ofzoiets) vastzetten, dat is alles eig.
Comment
-
Gaskabel lijkt aannemelijk. Als dit is voorgevallen zonder externe aanleiding dan weet ik het zo niet.
Maar ik heb een keer iets gelijkaardigs voor gehad; motor begon zelf op te trekken enz. Blijkbaar was er vocht tot in de lmm gekomen en was deze dus 'gaar'. Best te testen door stationair aan de gang te draaien als je de luchtmassameter afkoppelt. Normaal moet hij dan constant blijven bollen zonder verandering in toerental.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGaskabel lijkt aannemelijk. Als dit is voorgevallen zonder externe aanleiding dan weet ik het zo niet.
Maar ik heb een keer iets gelijkaardigs voor gehad; motor begon zelf op te trekken enz. Blijkbaar was er vocht tot in de lmm gekomen en was deze dus 'gaar'. Best te testen door stationair aan de gang te draaien als je de luchtmassameter afkoppelt. Normaal moet hij dan constant blijven bollen zonder verandering in toerental.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenVrijdag ben'k terug nen e30 peet.
Comment
Comment