Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
    No way

Waar gaan kopen? GB vermoed ik
    Oorspronkelijk geplaatst door wsam Bekijk Berichten
    ah die is weg?! Mijn voorkeur gaat toch uit naar deze
    Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    ZZZ staat te koop
    Ik bedoelde de E30
    Ik bedoelde de M3
    WTF

Comment

• + YouTube Video
      ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Begaaid geluid eigenlijk. Het straight 6 geluid lijkt gemixed te zijn met dat van een 350Z ofzo.
      Blijft wel een droom om te bezitten, zo'n 327i... Gewoon het beste van twee werelden!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
        + YouTube Video
        ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Begaaid geluid eigenlijk. Het straight 6 geluid lijkt gemixed te zijn met dat van een 350Z ofzo.
        Blijft wel een droom om te bezitten, zo'n 327i... Gewoon het beste van twee werelden!
        VET! Is dit standaard? Want ik dacht dat de e30 tot maximaal een 25i ging?!

Comment

• Alpina-like standaard
          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Novel Bekijk Berichten
            VET! Is dit standaard? Want ik dacht dat de e30 tot maximaal een 25i ging?!
            325e's hebben een 2700 blok. Daar de kop van een 325i op en dat begint al te gaan. De meesten doen het ineens tegoei en steken andere nokkenassen ed en eindigen boven de 200pk.

Comment

• Aangepaste avatar met dank aan PJH.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                Aangepaste avatar met dank aan PJH.
                Schitterend!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                  Aangepaste avatar met dank aan PJH.
                  Nu nog een nickchange naar Mayonais3
                  AutoMinded.be

Comment

bwa, 335i .. Binnenkort zit er hier eentje op dit forum

Vandaag nog schijven en blokken vooraan vervangen, karretje doet het goed!

Comment

• Da's indd nog zotter . Maar als'k kon kiezen dan ging ik toch voor 327, da's allemaal 'OEM' E30 he, da's een van de zottere dingen die ge er in die tijd nog mee kon doen.
                      En bijvoorbeeld een M50b25 erin leggen is vaak beterkoop van een 327 opbouwen + de kans op keuringsproblemen is weer niet iets groter lijkt me.

Comment

• keuring blijft natuurlijk het grootste probleem. Kben ook eens benieuwd met die 335i. Dat het niet OEM is zou me weinig uitmaken.
                        Ken ook iemand die bezig is met een M335i te maken met hetzelfde blok uit een M1. Dat moet ook wel zot zijn !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                          bwa, 335i .. Binnenkort zit er hier eentje op dit forum

Vandaag nog schijven en blokken vooraan vervangen, karretje doet het goed!
                          335i is nice, maar toch wat zwaarder op de neus, merkbaar. En een goede 327 komt al in de buurt qua pk's van de 335.

Op e30.be staat er een 345i te koop, met het 3.5 Turbo blok uit de 745i. 4000 euro.. Dat moet zo vet zijn om een driftje mee te slaan
                          Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                          Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Hoe krijg je zoiets dan gekeurd?

Comment

• Met veel chanse.

Comment

• MOAAR (filmpjes? :p)

Comment

• met 335i bedoelen jullie toch de M30 he?

Comment

Da's indd nog zotter . Maar als'k kon kiezen dan ging ik toch voor 327, da's allemaal 'OEM' E30 he, da's een van de zottere dingen die ge er in die tijd nog mee kon doen.
                                    En bijvoorbeeld een M50b25 erin leggen is vaak beterkoop van een 327 opbouwen + de kans op keuringsproblemen is weer niet iets groter lijkt me.

Ik heb zelfs weet van iemand die bezig is aan een E30 met een S50 erin
                                    mijn autootjes:

Volvo V60 D3 R-Design 2021
                                    Bmw E30 racerken:http://www.autoforum.be/showthread.php?p=4566513#post4566513

Seat Ibiza TGI(not GTI ) voor mijn vrouwke en Audi A4 voor de dochter

Comment

• Ook lekker.

Comment

• Maandag heb ik het onderhoud voor de e30 gepland. Als ik dan vrijdag terug kom van Leuven staat hij er hopelijk fris bij! Int weekend dan naar de keuring en dan zal het weekend erna de plaat en verzekering wel in orde zijn zeker?

Comment

• Op z-platen naar de keuring?

Comment

Working...
                                          X