Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Mijn oude 318i automatic uit 1986... Een heerlijke bak, nu alweer twee jaar geleden sinds ik em voor het laatst naar de garage reed...
Nog steeds doet het me pijn dat ik em liet wegdoen...Bijgevoegde Bestanden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenGetver... Die groene touring is verkocht...
't is gelukkig niet zo dat E30's 'zeldzaam' zijn.... gewoon blijven uitkijken, op een dag vind je wel dié e30 die volledig naar je goesting is
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenander en beter!
't is gelukkig niet zo dat E30's 'zeldzaam' zijn.... gewoon blijven uitkijken, op een dag vind je wel dié e30 die volledig naar je goesting is
Ik heb een beetje te lang zitten twijfelen...
Nuja... kan zijn dat het ineens een E36 zal worden dan... Alhoewel ik zo'n 325i goed zie zitten om te raggen en dwars te zetten.
We zien wel !
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenGetver... Die groene touring is verkocht...
Zo voorspelbaar
Comment
-
325i blok erin en gaan met die banaan.
Comment
-
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenG55? Jups
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDus staat al lang te koop. Vroeg die niet redelijk veel ofzo? Alé, er scheelde toch iets mee dacht ik?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten't zit geen blok in...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenDas minder werk é! Maar em vroeg toch nog meer dan 1000euro?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten'k pijs 1500 maar 'k ben 't niet 100% zeker. Miss dat G het nog weet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten'k pijs 1500 maar 'k ben 't niet 100% zeker. Miss dat G het nog weet.
Ik moet van die verkoper niet meer weten. Een afspraak gemaakt op een zaterdag, duidelijk vermeld dat ik dik 200 km moest rijden.... en op het moment dat ik bij hem was gewoon niet oppakken, en ook niet antwoorden op m'n berichten. Kerel kan me werkelijk de pot op
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenzoiets ja.
Ik moet van die verkoper niet meer weten. Een afspraak gemaakt op een zaterdag, duidelijk vermeld dat ik dik 200 km moest rijden.... en op het moment dat ik bij hem was gewoon niet oppakken, en ook niet antwoorden op m'n berichten. Kerel kan me werkelijk de pot op
Was 'k al vergeten, zo een duts.
Comment
-
Comment
Comment