Mooie prijs! Ziet er goed in orde uit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
Miss toch es bezien...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenDOEN!
Damn wat een kar!
Das een M-pack zeker wat daarop zit? 't is dat ik twijfel door dat spoilerke, is dat bij de sedan dan anders dan bij de coupe?
Comment
-
129pk.
Geen M pack, maar wel een 'edition' uitvoering. Dwz, edition sideskirts, meegespoten voorste lipje en vanachter ook geen zwarte anti steenslag randen, maar dus meegespoten. Dashboard zal waarschijnlijk in 2 tinten zijn, bovenste en onderste deel van het dash verschillend. ///M pookje met oplichtend embleem, edition stuurtje en ik dacht ook elektrische ruitjes en kleine OBC (buitentempsensor enzo)
mss ben ik iets vergeten..
idd; centrale vergrendeling en servo (wat er dus ook bijstaat :p)
je ziet het dus duidelijk, bovenste deel dash is zwart, onderste deel en middenconsole zijn blauw. Handremzakje is ook blauw leder, rest lijkt me te kloppen.
Tis trouwens een vet kleur!Last edited by Asserti; 25/04/2008, 13:28.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten129pk.
Geen M pack, maar wel een 'edition' uitvoering. Dwz, edition sideskirts, meegespoten voorste lipje en vanachter ook geen zwarte anti steenslag randen, maar dus meegespoten. Dashboard zal waarschijnlijk in 2 tinten zijn, bovenste en onderste deel van het dash verschillend. ///M pookje met oplichtend embleem, edition stuurtje en ik dacht ook elektrische ruitjes en kleine OBC (buitentempsensor enzo)
mss ben ik iets vergeten..
idd; centrale vergrendeling en servo (wat er dus ook bijstaat :p)
je ziet het dus duidelijk, bovenste deel dash is zwart, onderste deel en middenconsole zijn blauw. Handremzakje is ook blauw leder, rest lijkt me te kloppen.
Tis trouwens een vet kleur!
Comment
-
Is gangbaar, mss zelfs proberen om naar 1500 te gaan. Voor BE is dat wel een goede prijs denk ik zo. 320i's liggen wel niet zo goed in de markt..Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Heb contact gehad met em.
Had op een halve dag tijd 5 reacties gehad, zelfs mensen die 2000 boden.
Ik kon em nog hebben als ik gister naar daar ging, of nu nog, maar dat past me niet...
ochja, dan wordt het die van G55 achter een paar maand he
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenHeb contact gehad met em.
Ik kon em nog hebben als ik gister naar daar ging, of nu nog, maar dat past me niet...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenHeb contact gehad met em.
Comment
-
-
Comment