Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Dát is pas vet.

Comment

• Is da ne goeie prijs?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichten
        Is da ne goeie prijs?
        Als hij goed staat zeker en vast.

Comment

• Stom verzekering en taksen, anders wist ik het wel!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
            Stom verzekering en taksen, anders wist ik het wel!
            idd!

onbetaalbaar

Comment

• Nog 5 jaar wachten en hij is oldtimer

Comment

• 507,94€ verkeersbelasting per jaar en 61,5€ BIV.

Iemand idee wat verzekering kost?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door MiniCooper Bekijk Berichten
                  507,94€ verkeersbelasting per jaar en 61,5€ BIV.

Iemand idee wat verzekering kost?
                  Gisteren ben ik prijs gaan laten maken voor een 320i, dus 129 pk. Die pk’s betekenen voor een -25jarige oa het volgende: boven de 110 pk gaat de premie voor een -25 jarige fel omhoog, zelfs bij maar 130 pk is het al voelbaar, een 325 zal wel echt veel zijn.

Voor de 320 zou het neerkomen op ongeveer 800 euro per jaar (veel geld, als je weet dat ik voor m’n Golf, die veeel meer waard is dan zo’n ‘3, voor een kleine omnium hetzelfde betaal). Nu krijg ik straks nog een mail of volgende voorstel mogelijk is: een clausule in beide contracten, dat ik –en alleen ik- met de BMW zal rijden. Als dat door gaat dan kost het me de helft, 400 euro ongeveer, daar kan’k nog mee leven.

Comment

Gisteren ben ik prijs gaan laten maken voor een 320i, dus 129 pk. Die pk’s betekenen voor een -25jarige oa het volgende: boven de 110 pk gaat de premie voor een -25 jarige fel omhoog, zelfs bij maar 130 pk is het al voelbaar, een 325 zal wel echt veel zijn.

Voor de 320 zou het neerkomen op ongeveer 800 euro per jaar (veel geld, als je weet dat ik voor m’n Golf, die veeel meer waard is dan zo’n ‘3, voor een kleine omnium hetzelfde betaal). Nu krijg ik straks nog een mail of volgende voorstel mogelijk is: een clausule in beide contracten, dat ik –en alleen ik- met de BMW zal rijden. Als dat door gaat dan kost het me de helft, 400 euro ongeveer, daar kan’k nog mee leven.
                    damn dat klinkt interessant

ga ik ook eens navragen bij m'n makelaar....

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                      damn dat klinkt interessant

ga ik ook eens navragen bij m'n makelaar....
                      Maar heb jij al een andere auto volledig op je naam staan?

anyway, 't is misschien toch niet meer de moeite he

Comment

Maar heb jij al een andere auto volledig op je naam staan?

anyway, 't is misschien toch niet meer de moeite he
                        Neen. Enkel bimmertje voor't moment.

ik vrees van wel.... ik kan nog geen afscheid nemen

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichten
                          Neen. Enkel bimmertje voor't moment.

ik vrees van wel.... ik kan nog geen afscheid nemen
                          Ik zou die bak rap van de hand doen, die heeft toch niks als nadelen, niet?

- Verbruik: in deze crisistijden niet onbelangrijk
                          - Veiligheid: geen airbags of rijhulpsystemen, leeevensgevaarlijk, zeker als het nat ligt!
                          - Kleur: ne witte wat een modeverschijnsel! nu is het nog in, nu krijg je er nog wat voor terug...
                          - Imago: auto heeft alles om totally vrouw-onvriendelijk te zijn, hier gaan ze niet voor vallen! ('zo rechthoekig, die auto', 'eee, gele lampen', 'die velgen zijn zo vies')
                          - en het belangijkste nadeel:

effe serieus ivm die verzekering: volgens mij moet je echt al een wagen daar verzekeren op je eigen naam, als je dit voordeel wil halen, anders doen ze dat niet vrees ik...

Comment

• Mijn overbuur had hier blijkbaar al wa pics gepost van mijn e30 ( )
                            Kleine update met Eibach-verlaging en 15 duims bbs.
                            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Nog iemand een iS? Volgens de beschrijving ok, foto's zijn klein..

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Ugeken Bekijk Berichten
                                Nog iemand een iS? Volgens de beschrijving ok, foto's zijn klein..

http://www.2dehands.be/bmw-318-is-kl...html?start=340
                                Maat van Max Dish heeft deze gekocht.

Comment

• Niet zo mooi maar die 192pk zijn wel amusant denk ik

Comment

• Da's ongelooflijk lelijk, die zijschorten, en dan nog in het wit

Comment

• er zijn haast geen mooie e30's over

ze hebben allen een slecht 2de leven gehad

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
                                        er zijn haast geen mooie e30's over

ze hebben allen een slecht 2de leven gehad
                                        Redden wat er te redden valt, is de boodschap!

Op het net staat nog ergens een E30 PF met automatiek en m-tech 1 voor jou.

Comment

Working...
                                        X