Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik ken die auto
da's echt wel een zuivere 325ix hé, al es meegeweest er is daar geen rammelke, geen tikske geen gepiep niets aan!!!
hij heeft de auto een jaar terug gekocht van ne E30 freak die het probleem niet meer vond en hem daarom wegdeed, probleem was een kapotte-verstopte? olie aanzuigbuis, veel voorkomend fenomeen bij de IX jes heeft alles vernieuwd aan die motor, die is nu steengoed, die ophanging enzo is ook allemaal nieuw
is trouwens een met de korte (3.91 sperdiffs), tis weldegelijk een echte 325IX 4x4 dus
zijde zeker dat het bij die steve was cas?
de steve met 325ix die ik ken is wel niet degene die je beschrijft...
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
ik ken die auto
da's echt wel een zuivere 325ix hé, al es meegeweest er is daar geen rammelke, geen tikske geen gepiep niets aan!!!
hij heeft de auto een jaar terug gekocht van ne E30 freak die het probleem niet meer vond en hem daarom wegdeed, probleem was een kapotte-verstopte? olie aanzuigbuis, veel voorkomend fenomeen bij de IX jes heeft alles vernieuwd aan die motor, die is nu steengoed, die ophanging enzo is ook allemaal nieuw
is trouwens een met de korte (3.91 sperdiffs), tis weldegelijk een echte 325IX 4x4 dus
zijde zeker dat het bij die steve was cas?
de steve met 325ix die ik ken is wel niet degene die je beschrijft...
Nu da ge het zegt, zal ne andere zijn Maar krijg nog altijd rillingen van die naam. Andere was van Gistel, maar stond af en toe ander adres onder...
ja, maar deze IX staat in gullegem en is echt wel goed!!!!!
BMW E10 1600ti 1967
BMW E10 2002tii 1973
BMW E30 325i sedan 1986
BMW E36 318is cabrio 1995
BMW E36 320i cabrio 1994
BMW E91 318d touring 2006
MB Sprinter 316cdi 2,7l 2003
Yup, had ze er eens opgezet. 't Is niet dat het een veel mooier is dan het ander, maar af en toe eens afwisselen kan nooit kwaad.
Koplamp ben ik aan't fixen. Morgen verder afmaken denk ik. Beetje prullen hier en daar, maar tging tot nu wel (kan goed zijn dat'k me eens een stel witte koop en vanbinnen geel pak en vanbuiten wit, maar voorlopig wordt het geel).
Juist nog bij Sebastian geweest en die deed me er aan denken van het stuk bij het krikpunt nog ff te 'spuiten'. Dat is intussen dus ook gedaan.
Morgen het nodige ondernemen om in te schrijven, zal tegen woensdag in orde zijn ofzo hoop'k!
Comment