Oorspronkelijk geplaatst door CAS
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenMja, ergens heb je wel gelijk. Maar ik hou echt al gedurende 2 jaar mobile.de in de gaten, en veel op het eerste zicht goeie onder de €3.000 heb ik er nog niet zien staan. En dan bedoel ik dat het koetswerk ook in redelijke tot goede staat is.
Slechte lak is een perfect prijsdrukkingsmiddel. En jij kan die lak terug beter maken.
Maar ga jij echt elke dag van Aalter naar Hoboken bollen met een E30?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Enige nadeel: continu een verse cilinderkop op voorraad hebben liggen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenKijk, jij als poetsnicht moet daar net niet op letten.
Slechte lak is een perfect prijsdrukkingsmiddel. En jij kan die lak terug beter maken.
Maar ga jij echt elke dag van Aalter naar Hoboken bollen met een E30?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichtenen 170k is ook niet bepaald laag he.
Terwijl m'n sleurcoupé al bijna 280dkm heeft. En daar is nu eens niks aan... Van 89, altijd binnengeslapen en veel autosnelwegkm's. Verhaal leek mij ook te kloppen aan de slijtage van de pook. Pedalen waren nog goed op 245dkm, terwijl die boven de 200dkm al slijtage tonen.
Aléja, die km standen vind ik toch wat zever eigenlijk. Een auto die continu stil staat, das toch miserie Ik weet nu al dat ik als ik die grijze inschrijf, weer alle rubbers mag veranderen omdat die slecht geworden zijn van stil te staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenGek!
Als je bekijkt wat het kost om 2 wagens te rijden, kan je iets meer uitgeven aan 1 wagen die iets meer kost.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenDaarom, koop een auto waar je alles mee kan.
Als je bekijkt wat het kost om 2 wagens te rijden, kan je iets meer uitgeven aan 1 wagen die iets meer kost.
Dan komt er enkel een funkarretje bij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDaily ride zal waarschijnlijk de Mazda blijven.
Dan komt er enkel een funkarretje bij.
En vooral die leuke kar thuis laten staan en in iets saais stappen om lange afstanden te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten318is is gewoon de betere en goedkopere kar.
6-pack >>> 'is.
ruimschoots.
Comment
-
Een E30 zonder deuken Je weet toch dat de jongste van 94 zijn é. Op al die tijd rijd er wel iemand tegen
Persoonlijk vind ik Carlito z'n redenering zo slecht niet. Een rode auto die wat roos ziet bvb krijg je met moeite weg. Terwijl dat voor u wss een dag werken is om die weer in showroomstaat te krijgen.
En geef toe, wat is er nu wijs aan een auto kopen dat in orde staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten*kuch*
6-pack >>> 'is.
ruimschoots.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk zou dat niet kunnen denk ik, zoveel geld geven aan iets dat je maar af en toe gebruikt.
En vooral die leuke kar thuis laten staan en in iets saais stappen om lange afstanden te doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenIk zou dat niet kunnen denk ik, zoveel geld geven aan iets dat je maar af en toe gebruikt.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenZelf een daily kopen is mij te duur. Bovendien zijn mijn ouders van het principe dat ik geen eurocent uit eigen zak moet betalen om op school te geraken, omdat mijn zussen dat ook niet moeten doen. Dus ik ben op dat vlak volledig afhankelijk van wat mijn ouders mij geven om dagelijks 170km te rijden. En dan moet ik heel eerlijk zijn en toegeven dat een full option auto met lederuitrusting, zetelverwarming, cruise control, automatische airco, 6cd lader, bose sound installatie, gps enzovoort enzovoort, een godsgeschenk is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten*kuch*
6-pack >>> 'is.
ruimschoots.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenEen E30 zonder deuken Je weet toch dat de jongste van 94 zijn é. Op al die tijd rijd er wel iemand tegen
Persoonlijk vind ik Carlito z'n redenering zo slecht niet. Een rode auto die wat roos ziet bvb krijg je met moeite weg. Terwijl dat voor u wss een dag werken is om die weer in showroomstaat te krijgen.
En geef toe, wat is er nu wijs aan een auto kopen dat in orde staat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenverwend nest, ga eens op kot gelijk elke student
- een kot komt op een jaar een pák duurder uit dan de auto. Een kot betaal je 52 weken, een auto 26. En da's net de helft, scheelt enorm. Ik mag 12l/100km verbruiken eer ik goedkoper ben op kot. En ik verbruik er 6,8.
- op kot in wilrijk -> geen zak te beleven; op kot in hoboken -> geen zak te beleven; op kot in Antwerpen -> tof, maar toch nog 40min van school met de tram of fiets.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDa's vooral om te vermijden dat ik 143141431x per dag moet horen van mijn ouders welke onbetrouwbare versleten rommelbak ik toch wel niet heb gekocht.
Ik vind dat vreemd.
Alé, ik bedoel, je studeert - of bent zelfs bijna afgestudeerd - in de autotechnische sector. Komaan seg....dan ben je imho net de geknipte persoon om een kar te kopen waar je wél zelf iets aan kan/moet doen
Mijn oudjes vinden dat leuk als er zo iets op de oprit staat. Hebben ze weer iets om mij mee uit te lachen
Comment
Comment