Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichtene30 M3?
Gaat de 'is dan weg?
De Mercedes vliegt als eerste buiten;
de 318is weet ik nog niet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk BerichtenYep
De Mercedes vliegt als eerste buiten;
de 318is weet ik nog niet..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenWay to go, makker!
Meeste die ik vind zijn 130-150k km's
ééntje in oostenrijk is echter wel ideaal, maar fokking ver:
link
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichtenprachtig machien, ziet er erg goed onderhouden uit. Vraagprijs van die e30 M3'd zijn natuurijk wat aan de hoge kant nja je hebt dan ook de eerste M3 ooit gemaakt en in goede conditie met weinig km's..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenStom interieurkleur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenStef+ contacteren, die schudt wel ergens een goed M3tje uit z'n mouw
Comment
-
-
Ok, sedert ik jullie foto's bezie van jullie vette E30's heb ik ook wel de E30 microbe te pakken
Alleen zit ik nu met een (misschien wel stomme) vraag, maar hoe komt het dat een 318is sneller is dan een 320i, ook al zit er een 6-pitter in de 320? Omdat de motor iets zwaarder is, of?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenOk, sedert ik jullie foto's bezie van jullie vette E30's heb ik ook wel de E30 microbe te pakken
Alleen zit ik nu met een (misschien wel stomme) vraag, maar hoe komt het dat een 318is sneller is dan een 320i, ook al zit er een 6-pitter in de 320? Omdat de motor iets zwaarder is, of?.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk BerichtenOk, sedert ik jullie foto's bezie van jullie vette E30's heb ik ook wel de E30 microbe te pakken
Alleen zit ik nu met een (misschien wel stomme) vraag, maar hoe komt het dat een 318is sneller is dan een 320i, ook al zit er een 6-pitter in de 320? Omdat de motor iets zwaarder is, of?
318is heeft 16kleppen wat resulteert in 136pk. 320i heeft slechts 129pk en is zwaarder.
btw: Een m3 heeft ook slechts 4 cilinders en is een 2300cc, die is uiteraard ook sneller dan een 325 6cil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
En staat bovendien vrij dicht bij m'n deur.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDikke ketel!
En staat bovendien vrij dicht bij m'n deur.
edit: oja, en mistlampjes steken.
Comment
Comment