Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Ge verklaard het zelf eigenlijk al

In mijn 316i is de middenconsole naar de zak van er tegen te vliegen omdat ik niet echt in de zetel bleef zitten bij 't pendelen
    Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
    ge zet uw benen wat breed om u vast in uw stoel te duwen, rechts met de hiel van je gasvoet en links tegen de voetsteun. Aangezien je dan ook nog de gas moet bedienen zit je meestal met je rechterknie tegen de middenconsole te duwen. En dat is daar niet op berekend
    Drifters...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
      Hangt af van opties, velgen, interieur enz...
      Neem nu elektrische ruiten (en andere opties weetek veel), sterspaak en stoffen interieur. Basic dus. Wat zou ie dan kosten?
      2009 BMW E91 320d
      2002 BMW E46 M3
      2013 ALPINA F11 D5 Biturbo Touring
      2010 MINI R56 Cooper S Mayfair

Comment

• 900euro. 1100 gekeurd.

Iets meer mag als em perfect in orde sta

Comment

Hangt af van opties, velgen, interieur enz...
          Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          900euro. 1100 gekeurd.

Iets meer mag als em perfect in orde sta
          Ja wadde, ik dacht veel meer :p

Dit is dus veel te veel geld? BMW E30 320 coupe te koop aangeboden > BMW > Auto's > kapaza.be
          Vind hem wel knap en vet staan
          2009 BMW E91 320d
          2002 BMW E46 M3

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
            Ja wadde, ik dacht veel meer :p

Dit is dus veel te veel geld? BMW E30 320 coupe te koop aangeboden > BMW > Auto's > kapaza.be
            Vind hem wel knap en vet staan

2200 is zijn minimumprijs. Ben al hele tijd geleden gaan zien. Als ik mij niet vergis is de wagen herspoten en zie je dat als je de koffer opent. Het lederen interieur heeft GEEN meerwaarde, dat is ofwel te overtrekken (heb er niet ingezeten, enkel gekeken) ofwel volledig te vervangen.

Motor draaid wel super goed! 1800 zou ik er nog voor geven, heb hem zelfs 2000 geboden. Is M tech I tenslotte! Wel lichten van de NFL. Knappe wagen uiteindelijk, maar toch hier en daar dus een minpuntje. Staat ook al hele tijd te koop. Laat moeilijk z'n prijs zakken, vroeg 3000 toen ik kwam, ik denk dus dat mijn bod van 2K wat een schok was. Mss dat die het nu wel aanvaard?

Wel vriendelijke kerel en kent er heel wat van! Zou zowiezo eens gaan kijken, als je hem niet neemt, leer je wss wel wat bij.

Staat ook op 15" kes.

Als je die wil, kan je eventueel nog 2200 overwegen. Want laten we eerlijk zijn, 't is een knappe VFL!

Maat van mij zocht een wagen toen ik was gaan zien, maar uiteindelijk voor een '92 318i touring gegaan. Die gaf geen meerwaarde aan M tech of dergelijke en wou niet meer dan 2k uitgeven.
            Last edited by ; 10/12/2008, 19:31.

Comment

• Hoeveel zou deze moeten kosten?

Comment

• Ok bedankt voor je deskundige uitleg CAS!

Om eerlijk te zijn, ik zie alleen maar dat de auto knap staat en stoer oogt.
                320i is een pareltje van een motor vind ik qua geluid. Mijn vader heeft ook nog met zo ene gereden en was er ook weg van.

Alleen vind ik het raar dat die opeens het dubbele waard is in prijs omdat het een M tech I is...

Is dat dan zo'n meerwaarde, of gewoon exclusief?

(maw, ikzelf ken het verschil niet, maar is het iets anders dan een sportiever onderstel en wat bumpers?)
                2009 BMW E91 320d
                2002 BMW E46 M3

Comment

• die E30 is z'n 2000 euro nog wel waard denk'k ja, als hij technisch goed is enzo.
                  M-tech 1 is -dacht ik- redelijk wat zeldzamer dan Mtech 2, dus in feite is het een kleine meerprijs waard ja. (al ben'k er niet echt fan van, eigenlijk niet van de prefacelift in z'n geheel, dat ziet er precies zoveel 'schraler' uit dan een facelift, die kont mist echt iets, maar das ieder z'n goesting he)

Van de 6 in lijn ga je in ieder geval geen spijt hebben!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jeroen_M5 Bekijk Berichten
                    'k Gaf er zelf màx 1400 voor denkk.. Als hij algemeen redelijk in orde is. Moet zeker al een verlaging erbij tellen en dan zit je nog zoveel 100 euro's hoger he.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                      'k Gaf er zelf màx 1400 voor denkk.. Als hij algemeen redelijk in orde is. Moet zeker al een verlaging erbij tellen en dan zit je nog zoveel 100 euro's hoger he.
                      Ja een verlaging is idd wel nodig.

Heeft niemand hier soms toevallig een E30 316/318i(s)/320i te koop staan?

Comment

• Gelukkig geen te koop staan nee.

ben je ook aan't uitkijken misschien?

Comment

• Wie weet. Ik vind dat echt een knappe wagen. Vooral dergelijke exemplaren als hier op het forum.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door B3noît Bekijk Berichten
                            Ok bedankt voor je deskundige uitleg CAS!

Om eerlijk te zijn, ik zie alleen maar dat de auto knap staat en stoer oogt.
                            320i is een pareltje van een motor vind ik qua geluid. Mijn vader heeft ook nog met zo ene gereden en was er ook weg van.

Alleen vind ik het raar dat die opeens het dubbele waard is in prijs omdat het een M tech I is...

Is dat dan zo'n meerwaarde, of gewoon exclusief?

(maw, ikzelf ken het verschil niet, maar is het iets anders dan een sportiever onderstel en wat bumpers?)
                            Gohja, wat is iets waard é

Zoals Geert al aanhaalde vind je zo'n M tech I niet zo makkelijk meer. Ik weet een M Tech I (van fabriek) 325i staan, en die gaat ook redelijk wat geld. Maar als je uiteindelijk alles op telt, moet je dat bedrag betalen en heb je direct alles.

Je weet dan wel dat het goedkoper kan, maar al bij al, als je een auto tegen komt die volledig naar uw zin staat, dan gade die al wat sneller willen en desnoods iets meer betalen é. In onderdelen kom je er natuurlijk niet.

Ik zou zowiezo eens gaan zien, want ben niet 100% zeker van die koffer. Maar ik dacht van wel.

M tech I kit gaat wel 4 a 500euro in goeie staat (deze is al geplaatst en in juiste kleur) en 15" bbsjes is toch ook wat een meerwaarde.

Comment

• Is een fl 'beter' dan een vfl ?

Ik ga binnen een dik jaar zeker een E30 kopen, en zou graag een 25i willen, maar de taxen en verzekering, moest ik hem al klassiek kunnen inschrijven zou het goedkoper zijn, maar dan moet het een vfl zijn, en die zijn minder knap ..

Comment

• De E30-geïnteresseerden op dit forum nemen hier de laatste tijd toch wel sterk toe
                                Maar bon, dat kan imo alleen maar leiden tot leuke forumkarren

Comment

• Wegen wat minder

Mijn VVFL 316 (M10B1 weegt 900kg rijklaar Ooit maak ik dat dat spel 190pk heeft

Voor de rest is het eigenlijk enkel voorkeur. Zo groot zijn de verschillen niet. Zijn vooral kleine dingen die verschillen.

En Classis ga toch in NFL? Mijn coupe van 89 kan ik binnenkort inschrijven als classic. 20jaar oud. Dacht zelfs dat sommige verzekeringsmaatschappijen het vanaf 15 deden. Wel niet vergeten dat je een ander voertuig nodig hebt om als 1ste wagen in te schrijven. Taks blijft gelijk. Is pas vanaf 25jaar goedkoper.

Comment

• Beste E30lovers, weldra zal de keuze tussen een vier en een zescilinder aanzienlijk vergemakkelijkt worden...
                                    Filmpje staat bijna op youtube.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
                                      Beste E30lovers, weldra zal de keuze tussen een vier en een zescilinder aanzienlijk vergemakkelijkt worden...
                                      Filmpje staat bijna op youtube.
                                      De jouwe telt niet mee want die klinkt beter dan een standaard 32Oi!

Comment

De jouwe telt niet mee want die klinkt beter dan een standaard 32Oi!
                                        Wat voor mods zitten daarop misschien?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door mysticwizard Bekijk Berichten
                                          Kunt ge ook zo een verhaalke schrijven over de E36 318is (1992 eerste reeks dus? )
                                          Nee. Da's hier 't E30 topic + ik heb niet zoveel ervaring met de E36 + een E36 318is heeft niet de helft van 't karakter dat een E30 318is heeft. En de E90 320si is nog erger, miljaar da's helemaal een onfuttige bak zeg. Ze hadden verdorie een E90 320si kunnen maken die 150 kg minder woog en dik 220 pk leverde, en op die manier terug een zeer speelse "cheape" rakker maken, zijn ze daar effe de mist ingegaan zeg.

De karakterbak van de E36 (zoals de 318is dat was bij de E30, dus niet met de grootste motor en zeker niet de snelste) is imo de 323ti compact.

Comment

Working...