Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichten
    Ahja, just

als een 8 in lijn is dan lijkt het al helegans nergens op wss

is dat feitelijk ooit gemaakt door een of ander merk?
    Amerikaanders hebben dat ook gemaakt, als ik straks tijd heb zal ik ff zoek achter pics.
    Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
    Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
      Heb dat graag dat als ik normaal rij niemand om kijkt naar m'n kar
      'k denk dat als je met eender welke 6L rijdt met oem-pot dat je dan echt moet doorduwen om op te vallen...
      'k Moet echt al bewust voorbij de 3500 gaan om koppen te doen draaien eigenlijk...

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
        Binnen hier en een goeie maand staat mn e30 er als volgt bij (voorlopig enkel een PS)
        Keskin KT1 in 7,5*16 en 9*16 met 215/40 besteld in Essen, en hopelijk zijn ze er tegen nieuwjaar!

Oeioei das lelijk.

Comment

• Coulnd't agree more

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
            Da's een feit. Dat zijn zo de half-goede. Beetje zoals een 320i, da's ook halfgoed. Geluid cava, maar de rest stelt niet veel voor.
            Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
            TomT
            TomT my man!!

Comment

Goedenavond E30-vrienden.

Zoals beloofd het filmpje wat de keuze E30 4pitter/6inlijn zou moeten vergemakkelijken!

http://www.youtube.com/watch?v=YNkZOyqVWYI

Vriendelijke groeten,

Het zesinlijnfront!

Morgen ga ik ook mijn sixpack bijdrage hier komen posten! Geertt for president!
              4-pack = cheap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                TomT for president!
                320i = cheapass 325i.
                That's right!

Comment

• Beste 318isers,

'k vind dat de tegenargumenten op m'n filmpje maar zwak zijn eigenlijk.

Comment

Beste 318isers,

'k vind dat de tegenargumenten op m'n filmpje maar zwak zijn eigenlijk.

Alle 318is-ers deelden de mening dat een 6cilinder nu eenmaal beter klinkt al van voor jouw filmpje. Vrij nutteloos dus.

Een standaard 318is, is goedkoper in gebruik, rijdt beter, is sneller en ziet er beter uit dan een standaard 320i. Geluid is dan maar een bijzaak.

Ken je prioriteiten.

Comment

• *uploading*

Comment

• geluid bijzaak?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                          geluid bijzaak?
                          Je moet het niet uit de context trekken hé.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                            Alle 318is-ers deelden de mening dat een 6cilinder nu eenmaal beter klinkt al van voor jouw filmpje. Vrij nutteloos dus.

Een standaard 318is, is goedkoper in gebruik, rijdt beter, is sneller en ziet er beter uit dan een standaard 320i. Geluid is dan maar een bijzaak.

Ken je prioriteiten.
                            het geluid zorgt ervoor dat de prestaties en al de rest bijzaak worden, dat wil ik maar aantonen

Comment

• voor een goede 318is moet je blijkbaar 3-4 keer zoveel uitgeven als aan een goede 320i... dat vind ik het gewoon niet waard

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Ken je prioriteiten.

Big ²²²²²
                                1991 BMW E30 318is

Comment

het geluid zorgt ervoor dat de prestaties en al de rest bijzaak worden, dat wil ik maar aantonen
                                  We zullen dan een CD met M20 muziek op de markt brengen.
                                  Met een track per type uitlaat of zo.
                                  1991 BMW E30 318is

Comment

• 't is maar wat je wilt.

OF

Ik heb alvast gekozen.

Comment

• My man!

Comment

• Alsof een 320i slecht rijdt

Om dagelijks rond te bollen (of hell, zelfs als het een weekend-kar zou zijn), heb ik geen perfecte gewichtsverdeling nodig in een auto. Karakter, smoothnes, sound, 'Kraftentfaltung', etc zijn mij een pak belangrijker.

Uiteraard moet het wel goed rijden hé, maar kiezen tussen een gewichtsverdeling 50/50 of 53/47 (ofzo) kan me eigenlijk niet zoveel schelen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                          Om dagelijks rond te bollen (of hell, zelfs als het een weekend-kar zou zijn), heb ik geen perfecte gewichtsverdeling nodig in een auto.
                                          Jij hebt makkelijk spreken, met je perfecte gewichtsverhouding

Comment

Working...
                                          X