Oorspronkelijk geplaatst door Geertt
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenHeb dat graag dat als ik normaal rij niemand om kijkt naar m'n kar
'k Moet echt al bewust voorbij de 3500 gaan om koppen te doen draaien eigenlijk...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk BerichtenBinnen hier en een goeie maand staat mn e30 er als volgt bij (voorlopig enkel een PS)
Keskin KT1 in 7,5*16 en 9*16 met 215/40 besteld in Essen, en hopelijk zijn ze er tegen nieuwjaar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDa's een feit. Dat zijn zo de half-goede. Beetje zoals een 320i, da's ook halfgoed. Geluid cava, maar de rest stelt niet veel voor.Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk BerichtenTomT
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenGoedenavond E30-vrienden.
Zoals beloofd het filmpje wat de keuze E30 4pitter/6inlijn zou moeten vergemakkelijken!
http://www.youtube.com/watch?v=YNkZOyqVWYI
Vriendelijke groeten,
Het zesinlijnfront!
Morgen ga ik ook mijn sixpack bijdrage hier komen posten! Geertt for president!
4-pack = cheap.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenTomT for president!
320i = cheapass 325i.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk BerichtenBeste 318isers,
'k vind dat de tegenargumenten op m'n filmpje maar zwak zijn eigenlijk.
Alle 318is-ers deelden de mening dat een 6cilinder nu eenmaal beter klinkt al van voor jouw filmpje. Vrij nutteloos dus.
Een standaard 318is, is goedkoper in gebruik, rijdt beter, is sneller en ziet er beter uit dan een standaard 320i. Geluid is dan maar een bijzaak.
Ken je prioriteiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtengeluid bijzaak?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAlle 318is-ers deelden de mening dat een 6cilinder nu eenmaal beter klinkt al van voor jouw filmpje. Vrij nutteloos dus.
Een standaard 318is, is goedkoper in gebruik, rijdt beter, is sneller en ziet er beter uit dan een standaard 320i. Geluid is dan maar een bijzaak.
Ken je prioriteiten.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAlle 318is-ers deelden de mening dat een 6cilinder nu eenmaal beter klinkt al van voor jouw filmpje. Vrij nutteloos dus.
Ken je prioriteiten.
Big ²²²²²
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Geertt Bekijk Berichtenhet geluid zorgt ervoor dat de prestaties en al de rest bijzaak worden, dat wil ik maar aantonen
Met een track per type uitlaat of zo.
Comment
-
Alsof een 320i slecht rijdt
Om dagelijks rond te bollen (of hell, zelfs als het een weekend-kar zou zijn), heb ik geen perfecte gewichtsverdeling nodig in een auto. Karakter, smoothnes, sound, 'Kraftentfaltung', etc zijn mij een pak belangrijker.
Uiteraard moet het wel goed rijden hé, maar kiezen tussen een gewichtsverdeling 50/50 of 53/47 (ofzo) kan me eigenlijk niet zoveel schelen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOm dagelijks rond te bollen (of hell, zelfs als het een weekend-kar zou zijn), heb ik geen perfecte gewichtsverdeling nodig in een auto.
Comment
Comment