Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
ik ree gisteren ff met een E30 316 van '90 en het viel mij op hoe snel da ding zijn poepke zetten wou.
Als ik da vergelijk mee mijnen e34, dan moet ik den 34 echt bijna molesteren om dwars te zetten aangezien die van zijn eigen behoorlijk onderstuurd reageert. Nu vraag ik me af of dat typisch aan den E34 is, of omdat da komt mee dat er voor en achteraan andere banden op liggen en dat de voorste banden mss van mindere kwaliteit zijn dan de achterste....
Dus samengevat : heeft nen e34 een beduidend meer onderstuurd karakter dan een e30, of ligt het aan mijn banden?
Met dank!
Een BMW met beduidend onderstuurd karakter => banden
Lichtjes onderstuur VOOR het overstuur kan soms wel.
Ik heb hier enkele zelfgetrokken foto's op mij pc van een zwarte E30 M3 geparkeerd in een ondergrondse garage van een hotel in Andorra. De M3 stond er verwaarloosd bij (schrammen,roestige remschijven) en ja, zelfs de deuren waren niet vergrendeld. Ik zou deze foto's graag posten maar ze zijn te zwaar, hoe kan ik deze downsize'n?
Ik heb hier enkele zelfgetrokken foto's op mij pc van een zwarte E30 M3 geparkeerd in een ondergrondse garage van een hotel in Andorra. De M3 stond er verwaarloosd bij (schrammen,roestige remschijven) en ja, zelfs de deuren waren niet vergrendeld. Ik zou deze foto's graag posten maar ze zijn te zwaar, hoe kan ik deze downsize'n?
bedankt
Fak ik ben benieuwd, je kan ze uploaden op photobucket, dan worden ze vanzelf verkleind.
Comment