Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
    Ola, hebde iets op't oog toch?
    Of wil je gewoon mensen aanzetten tot het kopen van 318is'en?
    Meer in de zin van: alles is te koop.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Meer in de zin van: alles is te koop.
      En alles heeft zijn prijs ook, waarschijnlijk.

Comment

Voor niets gaat de zon op, of hoe zeggen ze da.

Maar het is zo, alles is te koop...
        1991 BMW E30 318is

Comment

Uiteraard.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Tjeu Bekijk Berichten
            Vraagje,

ik ree gisteren ff met een E30 316 van '90 en het viel mij op hoe snel da ding zijn poepke zetten wou.
            Als ik da vergelijk mee mijnen e34, dan moet ik den 34 echt bijna molesteren om dwars te zetten aangezien die van zijn eigen behoorlijk onderstuurd reageert. Nu vraag ik me af of dat typisch aan den E34 is, of omdat da komt mee dat er voor en achteraan andere banden op liggen en dat de voorste banden mss van mindere kwaliteit zijn dan de achterste....

Dus samengevat : heeft nen e34 een beduidend meer onderstuurd karakter dan een e30, of ligt het aan mijn banden?

Met dank!
            Een BMW met beduidend onderstuurd karakter => banden

Lichtjes onderstuur VOOR het overstuur kan soms wel.

Comment

• waarschijnlijk repost
              en het kan me niet schelen

Oorspronkelijk geplaatst door Daxter
              Zelfs als ge met uw stuur draait, voelde den auto bewegen.

Comment

• Hallo,

Ik heb hier enkele zelfgetrokken foto's op mij pc van een zwarte E30 M3 geparkeerd in een ondergrondse garage van een hotel in Andorra. De M3 stond er verwaarloosd bij (schrammen,roestige remschijven) en ja, zelfs de deuren waren niet vergrendeld. Ik zou deze foto's graag posten maar ze zijn te zwaar, hoe kan ik deze downsize'n?

bedankt

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                  Hallo,

Ik heb hier enkele zelfgetrokken foto's op mij pc van een zwarte E30 M3 geparkeerd in een ondergrondse garage van een hotel in Andorra. De M3 stond er verwaarloosd bij (schrammen,roestige remschijven) en ja, zelfs de deuren waren niet vergrendeld. Ik zou deze foto's graag posten maar ze zijn te zwaar, hoe kan ik deze downsize'n?

bedankt
                  Fak ik ben benieuwd, je kan ze uploaden op photobucket, dan worden ze vanzelf verkleind.

www.photobucket.com wel eerst een account aanmaken.

Comment

• www.tinypic.com

Fuck account!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door quadrifoglio Bekijk Berichten
                      waarschijnlijk repost
                      en het kan me niet schelen

Ha mij ook niet ! Mega horny toestel ! een van mijn all time favorites ! en dan is er nog die sound i love carbon airbox

Comment

• Comment

• Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten
                              Hallo,

bedankt
                              Blijkbaar.

Oorspronkelijk geplaatst door landroverboy Bekijk Berichten

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                                Ha mij ook niet ! Mega horny toestel ! een van mijn all time favorites ! en dan is er nog die sound i love carbon airbox

Zalig, dat fototoestel op de voorbumper.

Comment

• @Landroverboy: als je die plastiek rond de stuurstang verwijderd, kan je zo'n E30 redelijk makkelijk met een platte schroevendraaier starten

Als het haastig moet, zo'n kap vind je wel nog bij de dealer

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                    @Landroverboy: als je die plastiek rond de stuurstang verwijderd, kan je zo'n E30 redelijk makkelijk met een platte schroevendraaier starten

Als het haastig moet, zo'n kap vind je wel nog bij de dealer
                                    Gij dief

Wel ne mens met ervaring moet ik zeggen

Wel vet zo'n ontdekking!!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                      Gij dief

Wel ne mens met ervaring moet ik zeggen

Wel vet zo'n ontdekking!!
                                      Per ongeluk achter gekomen ze

Maar als ge da stuk dus van uwe sleutel wegneemt schiet er zo een wit spellement over. Als ge dat ronddraaid start de boel

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        Per ongeluk achter gekomen ze

Maar als ge da stuk dus van uwe sleutel wegneemt schiet er zo een wit spellement over. Als ge dat ronddraaid start de boel
                                        Och zot?

Allemaal goed da starten maar wegrijden zal nie lukken zeker door't stuurslot?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                                          Och zot?

Allemaal goed da starten maar wegrijden zal nie lukken zeker door't stuurslot?
                                          Sturen doe je met de gaspedaal

Comment

Working...
                                          X