Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Uiteindelijk heeft de motor er uithalen in totaal maar 25min geduurd. Dus inclusief kraantje der zetten en terug opruimen. De motor er uit tillen een dikke 10 min.
Vet! De linkse daar met zijn bruin jasje heeft ook geen kloten gedaan hé
Moeilijke job of gaat dat eigelijk vrij vlot?
Die met zijn bruine jas en die met zijn blauwe jas kwam enkel kijken (geen werkkleren mee ook). Dus nogal logisch dat ze niks doen Maar ge moet daar eigenlijk maar met 2 voor zijn. Met 3 gaat het wel wat gemakkelijker om hem er over te heffen.
Is vrij simpel eigenlijk. Uitlaat er van onder, cardan lossen, wa kabels losmaken, kabel van de ECU er doortrekken. Waterdarmen en oliedarmen afkoppelen en natuurlijk een opvangbakje zetten. Radiator er uit en schroef er af. Dan de motorsteunen en vbak steunen losmaken, motor wat onder nen hoek hangen en dan kunt ge gemakkelijk koppeling en vbak-pook losmaken.
Denk dat het dan alles is da losgemaakt moet worden.
Uiteindelijk heeft de motor er uithalen in totaal maar 25min geduurd. Dus inclusief kraantje der zetten en terug opruimen. De motor er uit tillen een dikke 10 min.
Die met zijn bruine jas en die met zijn blauwe jas kwam enkel kijken (geen werkkleren mee ook). Dus nogal logisch dat ze niks doen Maar ge moet daar eigenlijk maar met 2 voor zijn. Met 3 gaat het wel wat gemakkelijker om hem er over te heffen.
Ik had het wel gezien hoor dat ge geen werkkleren aan had, was een grapje
Huh? jij kan een motor eigelijk uit- en inbouwen op een dik uur?
Wel vet....als ik m'n blok opblaas kom ik naar u voor ne swap
Neenee, het meeste was al allemaal los hé. Paar kleinigheden en het blok er uithalen was hetgeen we gisteren gedaan hebben. De rest had ik al op voorhand gedaan.
Maar op een uur is zo een blok er normaal wel uit.
Op nen namiddag kunde dus ne motorswap doen.
En ge gaat al zot mogen doen om nen M20 op te blazen ze :p Koppakking er door da kan nog voorkomen, maar das dan van niet warm te rijden.
Neenee, het meeste was al allemaal los hé. Paar kleinigheden en het blok er uithalen was hetgeen we gisteren gedaan hebben. De rest had ik al op voorhand gedaan.
Maar op een uur is zo een blok er normaal wel uit.
Op nen namiddag kunde dus ne motorswap doen.
En ge gaat al zot mogen doen om nen M20 op te blazen ze :p Koppakking er door da kan nog voorkomen, maar das dan van niet warm te rijden.
Idd stevige blokken, zit op 247.000km nu met de mijne
Comment