Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
    Sneeuwruimers zijn vet.
    een sneeuwruimer hoort er zo uit te zien

als je dit bedoelt, dan geef ik je gelijk. Vet speelgoed.

Comment

• Idd, het is iets vreemd, die bumpers.

Anderzijds vind ik zo'n 'hoge' achterkant bij een E30 wel nog cool, zeker icm met zo'n dubbele schuine uitlaat.
      En apart bekeken is zo'n diepe frontlip ook vet op een E30...
      Spijtig dat het samen een beetje vloekt.

Maar het blijft wel een moddervette ketel.

Fak die metertjes

Comment

• Alpina Die rooie is bijna even mooi als deze VFL Alpina
        Bijgevoegde Bestanden

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
          Alpina Die rooie is bijna even mooi als deze VFL Alpina
          Die rode staat wel nog origineel.

Mtech I in combinatie met alpina vloekt een beetje vind'k. Wel nog een propere kar natuurlijk.

Comment

• Of deze ( al dan niet echte Alpina's of gewone e30's met Alpina-stuff)
            Bijgevoegde Bestanden

Comment

• e30.de

Comment

• Na bovenstaande post ben ik even op e30.de gaan snuisteren.
                Artikel over de M42:

Comment

• E36 M42

Tis beetje gelijk bij films, nothing beats the original
                  Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                  Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• hoeveel moogde hier nog voor geven?

Comment

• de helft, of wa meer.
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• 2500-3000 is een correcte prijs. Zo laag mogelijk gaan is natuurlijk de boodschap.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
                          de helft, of wa meer.
                          Als die in echt goede staat is, zowel technisch, als qua lak enzo? Dan zijn die toch echt wel meer waard.

Comment

• hij is optieloos en bestuurderszetel is ewa beschadigd.

Uiteindelijk zijn die prijzen zo variabel als iets. Als ge ne makkelijke verkoper hebt kan die voor een 1500 gaan. Als ge een koper hebt die vindt dat het zijn geld waard is kan die idd 3000 gaan. Maar om eerlijk te zijn, in de laatste paar jaar heb ik nog geen enkele is voor 3000 weten gaan. Aan de andere kant heeft mayo wel al hogere boden gekregen voor de zijnen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              2500-3000 is een correcte prijs. Zo laag mogelijk gaan is natuurlijk de boodschap.
                              Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
                              Als die in echt goede staat is, zowel technisch, als qua lak enzo? Dan zijn die toch echt wel meer waard.
                              zou ik ook zeggen....

alé ja, ik vind het relatief veel geld, maar 't zijn die 'is-zotten die de prijs opdrijven
                              Als ik zie wat Mayo vraagt, lijkt me 3000 een eerlijke vraagprijs te zijn
                              Ie heeft wel wat meer km's maar is dan weer roestvrij.

Ik zou 2k bieden, maar ik heb het dan ook op sixpacks. 2500 lijkt me fair te zijn.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
                                Als ik zie wat Mayo vraagt
                                Als ik zie wat Mayo kreeg zou beter zijn.

Die prijs van die zilveren 'is lijkt me correct.

Comment

de helft, of wa meer.
                                  veel te weinig.

Comment

• kunde eigenlijk echt niet zien op foto eh. Staat van de lak en carroserie is bij een 'is superbelangrijk. Dat kan de enigste grote kost vormen. Al de rest kunde voor max 1500 euro vernieuwen. (motor, zetels, dashboard, ophanging, ...)

Comment

kunde eigenlijk echt niet zien op foto eh. Staat van de lak en carroserie is bij een 'is superbelangrijk. Dat kan de enigste grote kost vormen. Al de rest kunde voor max 1500 euro vernieuwen. (motor, zetels, dashboard, ophanging, ...)
                                      Weinig km's vind'k ook belangrijk.

Comment

• 150k is niet zó weinig.

Comment

150k is niet zó weinig.
                                          Vind ze maar.

Comment

Working...
                                          X