da dacht ik ook, ik zie dat die spoiler gemonteerd is boven de originele, kan je die er makkelijk afhalen?
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door stultus Bekijk Berichtenda dacht ik ook, ik zie dat die spoiler gemonteerd is boven de originele, kan je die er makkelijk afhalen?
Makkelijker is gewoon een kofferklep met 'is spoiler kopen. Zo een m tech 2 spoiler raak je nog makkelijk kwijt aan de tuners.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stultus Bekijk Berichtenda dacht ik ook, ik zie dat die spoiler gemonteerd is boven de originele, kan je die er makkelijk afhalen?
Ik denk dat een M tech 2 spoiler 2 gaten meer nodig heeft om vastgemaakt te worden aan de koffer.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door stultus Bekijk Berichtenjammer dat ik dan een andere moet zoeken, was da standaard die m tech 2 spoiler, anders weer een reden om de prijs naar benden te halen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenWTF, die IS is toch niet roestvrij zelfs op de verkoper zijn foto's zie je al roest. En auto is dan nog niet eens maniakaal onderhouden. 1500 mag dat spel kosten. Meer zou ik er niet aan geven.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWaar zie je die roest?
Als ik 3k geef voor een 318is verwacht ik toch meer. Mag om te beginnen al eens gewassen worden...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenWeinig km's vind'k ook belangrijk.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenZo is alles netjes in balans! Heerlijk blokje...
+ YouTube Video
Zalig
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door stultus Bekijk Berichtenen die servo, wil dat dan zeggen dat het stuur 3.5 omwentelingen ipv 4 heeft? behalve de bekrachtiging natuurlijk
Nee servo en niet-servo hebben zelfde stuuroverbrengingsverhouding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenNee servo en niet-servo hebben zelfde stuuroverbrengingsverhouding.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenkunnen ze er niet veel aan mss?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEen auto is meer dan een blok alleen.
Comment
-
Der zit wel M-techniek één op e gasten.. Is gelijk megaveel geld waard!!!1!!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenEn aan zijn tankdeksel klopt ook iets niet, ofwel blaasjes ofwel vuil, maar de rest is proper er rond, dus lijken mij blaasjes.
Als ik 3k geef voor een 318is verwacht ik toch meer. Mag om te beginnen al eens gewassen worden...
Geen zicht!
Comment
Comment