Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• da dacht ik ook, ik zie dat die spoiler gemonteerd is boven de originele, kan je die er makkelijk afhalen?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door stultus Bekijk Berichten
      da dacht ik ook, ik zie dat die spoiler gemonteerd is boven de originele, kan je die er makkelijk afhalen?
      Dat ziet er zo uit, maar dat is niet zo, dat is een M tech 2 spoiler.

Makkelijker is gewoon een kofferklep met 'is spoiler kopen. Zo een m tech 2 spoiler raak je nog makkelijk kwijt aan de tuners.

Comment

da dacht ik ook, ik zie dat die spoiler gemonteerd is boven de originele, kan je die er makkelijk afhalen?
        Hier eentje in de juiste kleur:

Ik denk dat een M tech 2 spoiler 2 gaten meer nodig heeft om vastgemaakt te worden aan de koffer.

Comment

• WTF, die IS is toch niet roestvrij zelfs op de verkoper zijn foto's zie je al roest. En auto is dan nog niet eens maniakaal onderhouden. 1500 mag dat spel kosten. Meer zou ik er niet aan geven.

Comment

• jammer dat ik dan een andere moet zoeken, was da standaard die m tech 2 spoiler, anders weer een reden om de prijs naar benden te halen

Comment

• Zo is alles netjes in balans! Heerlijk blokje...
              + YouTube Video
              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Comment

jammer dat ik dan een andere moet zoeken, was da standaard die m tech 2 spoiler, anders weer een reden om de prijs naar benden te halen
                Optioneel denk ik

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                  WTF, die IS is toch niet roestvrij zelfs op de verkoper zijn foto's zie je al roest. En auto is dan nog niet eens maniakaal onderhouden. 1500 mag dat spel kosten. Meer zou ik er niet aan geven.
                  Waar zie je die roest?

Comment

• op die foto van onder de achterkant

Comment

• 'k ziet nie direct 'k zie wel scharten aan zijn wielkast

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                        Waar zie je die roest?
                        En aan zijn tankdeksel klopt ook iets niet, ofwel blaasjes ofwel vuil, maar de rest is proper er rond, dus lijken mij blaasjes.

Als ik 3k geef voor een 318is verwacht ik toch meer. Mag om te beginnen al eens gewassen worden...

Comment

Weinig km's vind'k ook belangrijk.
                          kunnen ze er niet veel aan mss?

Comment

• en die servo, wil dat dan zeggen dat het stuur 3.5 omwentelingen ipv 4 heeft? behalve de bekrachtiging natuurlijk

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                              Zo is alles netjes in balans! Heerlijk blokje...
                              + YouTube Video
                              ERROR: If you can see this, then YouTube is down or you don't have Flash installed.

Zalig

Comment

en die servo, wil dat dan zeggen dat het stuur 3.5 omwentelingen ipv 4 heeft? behalve de bekrachtiging natuurlijk

Nee servo en niet-servo hebben zelfde stuuroverbrengingsverhouding.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Nee servo en niet-servo hebben zelfde stuuroverbrengingsverhouding.
                                  En daar waren ze niet gierig mee.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                                    kunnen ze er niet veel aan mss?
                                    Een auto is meer dan een blok alleen.

Comment

Een auto is meer dan een blok alleen.
                                      En ik die dacht dat een E30 318is enkel leuk is voor zijn blok.

Comment

• Der zit wel M-techniek één op e gasten.. Is gelijk megaveel geld waard!!!1!!
                                        Honda S2000 2002
                                        BMW E30 318is 1990

VW Polo 1.9TDI 2006

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                          En aan zijn tankdeksel klopt ook iets niet, ofwel blaasjes ofwel vuil, maar de rest is proper er rond, dus lijken mij blaasjes.

Als ik 3k geef voor een 318is verwacht ik toch meer. Mag om te beginnen al eens gewassen worden...
                                          Ie heeft zijpinkers...

Geen zicht!
                                          1991 BMW E30 318is

Comment

Working...
                                          X