Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
    ik ben ook pro M20 2.7. Veel liever dan M50. Ze zien het niet dus geen probs op keuring of bij een accident ofzo, het geluid is vetter, en motortuning is gewoon zelf pokkevet!

zou je mij - als je dat wilt uiteraard - eens een ruwgeschatte kostenraming kunnen doorpm'en van alles wat je aan je 2.7 gedaan hebt of nog gaat doen?
    Er staat een volledig geprepte 2.7 te koop op e30.be voor 2400knotsen gedaan bij boltuning ofzo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      Er staat een volledig geprepte 2.7 te koop op e30.be voor 2400knotsen gedaan bij boltuning ofzo.

moest het er ooit van komen dat ik nog eens een misstap bega en een E30 aanschaf zal ik wel zelf die 2.7 onder handen pakken

dat werk is juist het leuke!

Comment

• Koop eens gewoon een 325i touring. Da's de enige vette E30. Op een M3 en een 320is na.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
          Koop eens gewoon een 325i touring. Da's de enige vette E30. Op een M3 en een 320is na.
          over welke auto denk je dat het hier gaat?

Comment

• Ik lees hier 2.7 dinges.

Comment

moest het er ooit van komen dat ik nog eens een misstap bega en een E30 aanschaf zal ik wel zelf die 2.7 onder handen pakken

Idd, die zijn prijs is zeer mooi trouwens! Maar het zelf doen is net het wijste! Ook al doe ik er niet echt aan voort

Comment

2.7?

Nice. Das 380pk in biturbo-uitvoering

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten
                  2.7?

Nice. Das 380pk in biturbo-uitvoering
                  hij zou er beter zo'n blok inzwieren ja

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                    hij zou er beter zo'n blok inzwieren ja
                    Neih, das V6

Comment

Ik lees hier 2.7 dinges.
                      ja, en?

2.7 met 2.5 kop enzo hé, geen oem, 2.7

Comment

een misstap bega en een E30 aanschaf

Zeveraar.

Zo een misstap zal het wel niet geweest zijn als je nu al terug één zit te zoeken hé...

Comment

• Ik volg niet meer. En eigenlijk boeit het me ook bijster weinig.

PK's en 0-100 ?

Comment

Ik volg niet meer. En eigenlijk boeit het me ook bijster weinig.

PK's en 0-100 ?
                            210pk en 280Nm ongeveer.

Koppel vroeg beschikbaar en die 280Nm is niet echt een overdreven piek. Minder dan 220Nm zal je wss niet hebben. Met m'n 2.5 zit ik nooit onder de 200Nm (max 235Nm).

0 - 100 hangt af van u verhoudingen en vbak. Onder de 7s

Veel hangt wel af van uw opbouw, je begint met 125 of 129pk (best 129pk) en kan stoppen bij een 885i kop, dan zit je op een 185pk ongeveer. Wat ook niet slecht is.

Comment

• Da's sneller dan mijn kar.

Niet kopen beer!

Comment

Da's sneller dan mijn kar.

Niet kopen beer!

Die redenering ken ik van ergens

(trouwens, uw kar is ook makkelijk van wat meer pk's te voorzien é, dacht dat gTa hier ergens een hele post had gezet van wat en hoe).

Comment

• We weten allemaal dat beer niet goed om kan met snelle auto's. Combineer dat nog eens met een E30 en het is RIP beertje .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten

(trouwens, uw kar is ook makkelijk van wat meer pk's te voorzien é, dacht dat gTa hier ergens een hele post had gezet van wat en hoe).
                                    Ja, dat weet ik. Misschien steekt het zelfs al wel op mijn kar... maar ik houd zo'n dingen liever buiten het forum.

Comment

• Als beer niet zot is van een e30 wat zijn goed recht is, moet hij Ugeken zijn kar kopen, die is retevet dat 't niemeer schoon is.

Comment

Ik volg niet meer. En eigenlijk boeit het me ook bijster weinig.

PK's en 0-100 ?
                                        Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                        210pk en 280Nm ongeveer.

Koppel vroeg beschikbaar en die 280Nm is niet echt een overdreven piek. Minder dan 220Nm zal je wss niet hebben. Met m'n 2.5 zit ik nooit onder de 200Nm (max 235Nm).

0 - 100 hangt af van u verhoudingen en vbak. Onder de 7s

Veel hangt wel af van uw opbouw, je begint met 125 of 129pk (best 129pk) en kan stoppen bij een 885i kop, dan zit je op een 185pk ongeveer. Wat ook niet slecht is.
                                        Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        Da's sneller dan mijn kar.

Niet kopen beer!

Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk Berichten
                                        We weten allemaal dat beer niet goed om kan met snelle auto's. Combineer dat nog eens met een E30 en het is RIP beertje .
                                        ey makker, gaat het daar een beetje?

ff serieus: dat accident had imo niets met een snelle auto te maken. Dat was na een redelijk lang stuk en ik kon daar met m'n 320, of zelfs met m'n Lupo 1.2, even snel de bocht in gaan (en er waarschijnlijk nog veel harder uit gaan)

Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Als beer niet zot is van een e30 wat zijn goed recht is, moet hij Ugeken zijn kar kopen, die is retevet dat 't niemeer schoon is.
                                        die Audi Coupe?

mij zegt dat echt niets.... dat model heeft me nooit aangesproken
                                        Als ik een Oudi zou kopen, dan een S2 Avant. Maar zeker al geen coupe.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                          Staat al heel lang te koop. Wel niet aan die prijs.

-edit- ziet er wel goed uit op foto vind'k.

Dit is alleszins een bekende. (vraag mij af of hij niet door de keuring is geraakt. )
                                          http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=151783870

Wat een dik kot.

Die Ronalletjes zijn zo geil.

Comment

Working...
                                          X