Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEr staat een volledig geprepte 2.7 te koop op e30.be voor 2400knotsen gedaan bij boltuning ofzo.
moest het er ooit van komen dat ik nog eens een misstap bega en een E30 aanschaf zal ik wel zelf die 2.7 onder handen pakken
dat werk is juist het leuke!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenKoop eens gewoon een 325i touring. Da's de enige vette E30. Op een M3 en een 320is na.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
moest het er ooit van komen dat ik nog eens een misstap bega en een E30 aanschaf zal ik wel zelf die 2.7 onder handen pakken
Comment
-
Nice. Das 380pk in biturbo-uitvoering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk Berichten2.7?
Nice. Das 380pk in biturbo-uitvoering
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenhij zou er beter zo'n blok inzwieren ja
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk lees hier 2.7 dinges.
2.7 met 2.5 kop enzo hé, geen oem, 2.7
Comment
-
een misstap bega en een E30 aanschaf
Zeveraar.
Zo een misstap zal het wel niet geweest zijn als je nu al terug één zit te zoeken hé...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk volg niet meer. En eigenlijk boeit het me ook bijster weinig.
PK's en 0-100 ?
Koppel vroeg beschikbaar en die 280Nm is niet echt een overdreven piek. Minder dan 220Nm zal je wss niet hebben. Met m'n 2.5 zit ik nooit onder de 200Nm (max 235Nm).
0 - 100 hangt af van u verhoudingen en vbak. Onder de 7s
Veel hangt wel af van uw opbouw, je begint met 125 of 129pk (best 129pk) en kan stoppen bij een 885i kop, dan zit je op een 185pk ongeveer. Wat ook niet slecht is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDa's sneller dan mijn kar.
Niet kopen beer!
Die redenering ken ik van ergens
(trouwens, uw kar is ook makkelijk van wat meer pk's te voorzien é, dacht dat gTa hier ergens een hele post had gezet van wat en hoe).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
(trouwens, uw kar is ook makkelijk van wat meer pk's te voorzien é, dacht dat gTa hier ergens een hele post had gezet van wat en hoe).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenIk volg niet meer. En eigenlijk boeit het me ook bijster weinig.
PK's en 0-100 ?Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten210pk en 280Nm ongeveer.
Koppel vroeg beschikbaar en die 280Nm is niet echt een overdreven piek. Minder dan 220Nm zal je wss niet hebben. Met m'n 2.5 zit ik nooit onder de 200Nm (max 235Nm).
0 - 100 hangt af van u verhoudingen en vbak. Onder de 7s
Veel hangt wel af van uw opbouw, je begint met 125 of 129pk (best 129pk) en kan stoppen bij een 885i kop, dan zit je op een 185pk ongeveer. Wat ook niet slecht is.Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDa's sneller dan mijn kar.
Niet kopen beer!
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenWe weten allemaal dat beer niet goed om kan met snelle auto's. Combineer dat nog eens met een E30 en het is RIP beertje .
ff serieus: dat accident had imo niets met een snelle auto te maken. Dat was na een redelijk lang stuk en ik kon daar met m'n 320, of zelfs met m'n Lupo 1.2, even snel de bocht in gaan (en er waarschijnlijk nog veel harder uit gaan)
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenAls beer niet zot is van een e30 wat zijn goed recht is, moet hij Ugeken zijn kar kopen, die is retevet dat 't niemeer schoon is.
mij zegt dat echt niets.... dat model heeft me nooit aangesproken
Als ik een Oudi zou kopen, dan een S2 Avant. Maar zeker al geen coupe.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenStaat al heel lang te koop. Wel niet aan die prijs.
-edit- ziet er wel goed uit op foto vind'k.
Dit is alleszins een bekende. (vraag mij af of hij niet door de keuring is geraakt. )
http://nl.autoscout24.be/Details.aspx?id=151783870
Wat een dik kot.
Die Ronalletjes zijn zo geil.
Comment
Comment