Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenDie Ronalletjes zijn zo geil.
Voor de liefhebbers:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenVind'k ook.
Voor de liefhebbers:
Dé wielen voor op zo'n boodschappenkar!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenOké, dan is gewoon élke E30 verboden terrein voor beertje.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenVind'k ook.
Voor de liefhebbers:
ohja: ik wil ook een rooie
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenDie met diep velgbed zijn Ronal? Vette velgen! Geven de auto een bredere en stoerdere look!
Idd Ronal LS.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenals je mij niet vertrouwt, kan je mij beter verbieden met eender welke auto te rijden
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFuck wat zijn we hard voor beer vandaag.
Sorry beertje . Zie je graag. Wanneer vosges?
27februari tot 1 maart dus
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenGeen slecht idee, gaat die overtollige 20kg er mss ook eens af
dan weeg ik nog 47. Lijkt me wel problematisch te zijn
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenFuck wat zijn we hard voor beer vandaag.
Sorry beertje . Zie je graag. Wanneer vosges?
Niet meer
Oorspronkelijk geplaatst door Carlito Bekijk BerichtenEind februari zei hij daarstraks.
27februari tot 1 maart dus
Comment
-
Wat is me dat hier allemaal met al dat gebeerbash En hij is altijd (wel buiten die ene keer voor mij en avantus) zo lief voor ons
Beertje moet studeren nu dus geen tijd voor ragkrellen
Als dat gedaan is gaat beer gewoon terug op zoek naar een 16v zo'n e30 zou hij toch maar kopen omdat het minder kost. Kan ie beter nog even wachten tot ie genoeg geld in z'n klauwtjes heeft.
Comment
-
Comment