Oorspronkelijk geplaatst door Jerred
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenWat is me dat hier allemaal met al dat gebeerbash En hij is altijd (wel buiten die ene keer voor mij en avantus) zo lief voor ons
Beertje moet studeren nu dus geen tijd voor ragkrellen
Als dat gedaan is gaat beer gewoon terug op zoek naar een 16v zo'n e30 zou hij toch maar kopen omdat het minder kost. Kan ie beter nog even wachten tot ie genoeg geld in z'n klauwtjes heeft.
zalig
enne,wanneer ben ik niet lief geweest voor u en Avantus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
zalig
enne,wanneer ben ik niet lief geweest voor u en Avantus?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenBeertje mag geen e30 kopen.
Of zijn stoere praat terugnemen!
ik heb er toen bijgezegd dat ik er misschien nog eentje zou willen kopen..... maar dat het dan
-een touring moest zijn
-een 25i
-de dingen moest hebben die ik toen miste: schijfremmen, sportzetels, sper, schuifdak, ...
Dat waren namelijk de dingen die ik aan de mijne miste, als ik een naar bovenstaande criteria voor mij 'perfecte' E30 kan vinden.... why not!
maar dan moet het prijsverschil met een 16v wel vrij duidelijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
moest het er ooit van komen dat ik nog eens een misstap bega en een E30 aanschaf zal ik wel zelf die 2.7 onder handen pakken
dat werk is juist het leuke!Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhuh?
ik heb er toen bijgezegd dat ik er misschien nog eentje zou willen kopen..... maar dat het dan
-een touring moest zijn
-een 25i
-de dingen moest hebben die ik toen miste: schijfremmen, sportzetels, sper, schuifdak, ...
Dat waren namelijk de dingen die ik aan de mijne miste, als ik een naar bovenstaande criteria voor mij 'perfecte' E30 kan vinden.... why not!
maar dan moet het prijsverschil met een 16v wel vrij duidelijk zijn
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenAl vergeten? Ik heb er nog altijd een litteken van
oei
dat was niet bewust. Let it call a bear-instinct.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenJij vergeet snel
'ironie'....
als ik dat zo'n misstap zou vinden had ik er nooit eentje gekocht, en keek ik ook niet voor andere E30's. Integendeel zelfs..... elke keer als ik een foto zie van m'n vorige E30 mis ik 'm
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhuh?
-een touring moest zijn
-een 25i
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenJup!
Jup, wel 320i chassis!
Zimmermans met Ferodo DS 2500, sportzetels uiteraard!, sper kan voor gezorgd worden. Schuifdak is gewicht op de verkeerde plaats! Raad ik je af
piccies?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenSchuifdak is gewicht op de verkeerde plaats! Raad ik je af
edit: what?! ben jij hier de coupé aant verkopen?!Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenheb jij er nog eentje op overschot?
piccies?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
edit: what?! ben jij hier de coupé aant verkopen?!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIk zoek er wel eens, wagen zit wel nog niet in elkaar Is normaal gezien verkocht, maar koper laat het gelijk afweten...
Grill is zwaar verschenen, maar is al herspoten ondertussen.
Zal u alle specs wel eens meedelen, ga nu slapen, morgen om 6u15 starten. Oja, op de foto's zit er niks van motor ofzo in, vandaar dat die zo hoog staat.
Comment
-
Comment