Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Simoni Bekijk Berichten
    Kan verbeteren door es goed te schuren met reinigend product en dan te voeden. Zorgen dat 't leer goed warm heeft wanneer je dit voedt (bvb wanneer een wagen lang in de zon gestaan heeft.) De porien zijn dan meer open en nemen meer op. Anders kan zoiets altijd herkleurd worden zonder dat je daar nog iets van ziet, zelf echte gaten kunnen hersteld worden zonder dat je 't ziet.
    Alright! Interessant om weten!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
      @mayo

??

een bekende of niet? staat hier niet ver vandaan. Qua opties enzo heeft ie iig alles wat ik nodig heb....vraag me alleen af of hij technisch evengoed staat als opties. Veel km's en aan de bijgewerkte teller te zien vermoed ik dat er goed mee is doorgereden.
      ik heb die deze week een mail gestuurd voor z'n telefoonnummer te vragen. Nog geen antwoord.

Nu kijk ik naar die advertentie en zie ik dat daar een nummer bij staat. Voel me ff lomp

morgen eens ff bellen!

Comment

• Op zo'n momenten steek je dat het beste op de examens.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk Berichten
          Op zo'n momenten steek je dat het beste op de examens.
          echt hé.... maar daar lag het volgens mij dan ook echt aan

dat was woensdag, en toen had ik 2 uurtjes ofzo in m'n bed gelegen

Comment

• En al gebeld nu?

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
              En al gebeld nu?
              nee, examen gehad en geslapen tot nu!

Comment

• Cas, kan je nog eens even zeggen
                -hoeveel km's de kas en het blok hebben?
                -zit er roest aan de kas, hoe is de staat van de carosserie? (u kennende ga ik er van uit dat motor/boite wel oké zullen zijn)
                -heeft die dezelfde diffverhouding als in je coupe? want daarin vond ik je blok best wel aardig trekken

en die 'koper' die het had laten afweten ondertussen nog niet opgedaagd?

Comment

en die 'koper' die het had laten afweten ondertussen nog niet opgedaagd?
                  Die heeft 'm een e36 m3 3.0 gekocht dacht'k. En zat hier vroeger ook op 't forum.

Comment

• misschien dat ik na de examens eens tot bij CAS ga bollen als hij daar de tijd voor heeft, 'k wil me er eens een beeld van vormen.

Die andere touring ga ik ook proberen te bekijken (indien die nog niet verkocht is). Optisch staat die me 57 keer meer aan als die van CAS, de opties eveneens (schuifdak/16'ers/sperdiff/sportstuurtje/BCII/extra tellertjes...), maar hij heeft véél kilometers, is té duur.... en ik ga er van uit dat die technisch wel heel wat minder zal zijn dan de casmobiel.

nuja, zonder te gaan kijken weet ik het niet.

Comment

• ohja, almachtige en alwetende frietsaus, waarom noemen ze dat eigenlijk 'M3-tellers' die daar voor de pook zitten? ik heb dat in nog geen enkele M3 zien zitten....

Comment

• Kheb het gevoel dat de E30's duurder worden en minder te vinden zijn in goeie staat?

Is het nog makkelijk om een 320i te vinden voor zo'n 2000 Euro ? (liefst minder natuurlijk)

Comment

• Fiddy ik vind dat jij veel te veel hier post en veel te weinig hier: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29130&page=58

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk Berichten
                            Kheb het gevoel dat de E30's duurder worden en minder te vinden zijn in goeie staat?

Is het nog makkelijk om een 320i te vinden voor zo'n 2000 Euro ? (liefst minder natuurlijk)
                            Idd, bij de meeste klassiekers merk ik dat, en het zal er de komende jaren niet op beteren, nu Duitsers bij de aankoop van een nieuwe auto 2500euro krijgen om hun oude te laten slopen
                            Zo verdwijnen er veel exemplaren

Comment

voor wat dienen die knopjes voor de schakelaars van de ruitbediening?
                              Links (vierkante vorm) is de zekering voor de ruitenheffers. Ge moet vrij hard duwen, dat geeft een harde tik, en klaar. Rechts (rechthoekig) is het "kinderslot" voor de achterste elektrische ruiten (kunnen ze daar dan niet zelf bedienen, enkel vooraan).

Comment

ohja, almachtige en alwetende frietsaus, waarom noemen ze dat eigenlijk 'M3-tellers' die daar voor de pook zitten? ik heb dat in nog geen enkele M3 zien zitten....
                                Ik weet niet waarom 'ze' dat zo noemen. Ik weet ook niet wie 'ze' zijn maar ik noem ze alvast niet zo.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
                                  Fiddy ik vind dat jij veel te veel hier post en veel te weinig hier: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29130&page=58
                                  Gebruikersnaam Berichten
                                  Fiddy 260
                                  matteus 220
                                  Avantus 161
                                  Carlito 146
                                  W201 135
                                  Jerred 101
                                  Mayonaise 88
                                  RRD 85
                                  bobo 72
                                  bertrandt 43
                                  Fritzerer 41
                                  Gere 34
                                  d_s 27
                                  Ugeken 24
                                  190-EVO 21
                                  C_X 21
                                  TomT 20
                                  DéGioke 18
                                  fredoo 16
                                  porschepipo 14
                                  CSL 14
                                  Leftlane 13
                                  Bucky Laplasse 12
                                  Tigra 9
                                  Frankie Loosveld 8
                                  quadrifoglio 8
                                  stradge 8
                                  Roughneck 7
                                  mercedeske32 6
                                  NineEleven 6
                                  mattboy20 5
                                  huh?

Comment

• ja je staat toch maar lekker op kop!!!

Comment

• En ik moet daar minder posten.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                                        Ik weet niet waarom 'ze' dat zo noemen. Ik weet ook niet wie 'ze' zijn maar ik noem ze alvast niet zo.
                                        -deze persoon noemt dat M3-tellers
                                        -op kapaza en ik geloof ook op e30.be hebben die te koop gestaan als M3-tellers

nuja, kan ook dezelfde persoon geweest zijn

Comment

Working...
                                        X