Oorspronkelijk geplaatst door Simoni
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten@mayo
??
een bekende of niet? staat hier niet ver vandaan. Qua opties enzo heeft ie iig alles wat ik nodig heb....vraag me alleen af of hij technisch evengoed staat als opties. Veel km's en aan de bijgewerkte teller te zien vermoed ik dat er goed mee is doorgereden.
Nu kijk ik naar die advertentie en zie ik dat daar een nummer bij staat. Voel me ff lomp
morgen eens ff bellen!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door TomT Bekijk BerichtenOp zo'n momenten steek je dat het beste op de examens.
dat was woensdag, en toen had ik 2 uurtjes ofzo in m'n bed gelegen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenEn al gebeld nu?
Comment
-
Cas, kan je nog eens even zeggen
-hoeveel km's de kas en het blok hebben?
-zit er roest aan de kas, hoe is de staat van de carosserie? (u kennende ga ik er van uit dat motor/boite wel oké zullen zijn)
-heeft die dezelfde diffverhouding als in je coupe? want daarin vond ik je blok best wel aardig trekken
en die 'koper' die het had laten afweten ondertussen nog niet opgedaagd?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
en die 'koper' die het had laten afweten ondertussen nog niet opgedaagd?
Comment
-
misschien dat ik na de examens eens tot bij CAS ga bollen als hij daar de tijd voor heeft, 'k wil me er eens een beeld van vormen.
Die andere touring ga ik ook proberen te bekijken (indien die nog niet verkocht is). Optisch staat die me 57 keer meer aan als die van CAS, de opties eveneens (schuifdak/16'ers/sperdiff/sportstuurtje/BCII/extra tellertjes...), maar hij heeft véél kilometers, is té duur.... en ik ga er van uit dat die technisch wel heel wat minder zal zijn dan de casmobiel.
nuja, zonder te gaan kijken weet ik het niet.
Comment
-
Fiddy ik vind dat jij veel te veel hier post en veel te weinig hier: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29130&page=58
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenKheb het gevoel dat de E30's duurder worden en minder te vinden zijn in goeie staat?
Is het nog makkelijk om een 320i te vinden voor zo'n 2000 Euro ? (liefst minder natuurlijk)
Zo verdwijnen er veel exemplaren
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichten
voor wat dienen die knopjes voor de schakelaars van de ruitbediening?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenohja, almachtige en alwetende frietsaus, waarom noemen ze dat eigenlijk 'M3-tellers' die daar voor de pook zitten? ik heb dat in nog geen enkele M3 zien zitten....
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenFiddy ik vind dat jij veel te veel hier post en veel te weinig hier: http://www.autoforum.be/showthread.php?t=29130&page=58Gebruikersnaam Berichten
Fiddy 260
matteus 220
Avantus 161
Carlito 146
W201 135
Jerred 101
Mayonaise 88
RRD 85
bobo 72
bertrandt 43
Fritzerer 41
Gere 34
d_s 27
Ugeken 24
190-EVO 21
C_X 21
TomT 20
DéGioke 18
fredoo 16
porschepipo 14
CSL 14
Leftlane 13
Bucky Laplasse 12
Tigra 9
Frankie Loosveld 8
quadrifoglio 8
stradge 8
Roughneck 7
mercedeske32 6
NineEleven 6
mattboy20 5
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk weet niet waarom 'ze' dat zo noemen. Ik weet ook niet wie 'ze' zijn maar ik noem ze alvast niet zo.
-op kapaza en ik geloof ook op e30.be hebben die te koop gestaan als M3-tellers
nuja, kan ook dezelfde persoon geweest zijn
Comment
Comment