Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenIk weet niet waarom 'ze' dat zo noemen. Ik weet ook niet wie 'ze' zijn maar ik noem ze alvast niet zo.
Op kapaza stond dat blokje te koop voor 500€, of de waarde van een gemiddelde -M3 en 320is niet incluis - in goede staat verkerende vierpitter E30
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenHoe doe je dat?
Maak dat eens van hier ook.
Mayonaise 320
CAS 210
Fiddy 152
Avantus 124
TomT 110
matteus 106
Asserti 93
Geertt 84
Carlito 50
Sega 48
bobo 39
Maarten 32
DéGioke 29
DenDuvel 27
gTa 25
stradge 25
Ugeken 24
dragon 20
Sam325 19
putje 18
Zero2 16
RRD 15
Porker 14
Max Dish 12
Fritzerer 12
Frankie Loosveld 10
Leftlane 9
Jeroen_M5 8
Stancke 8
Coussee 8
B3noît 6
desmett 6
landroverboy 6
W201 6
stultus 5
BMWFREAK 5
StylezZ 5
mysticwizard 5
quadrifoglio 5
Tjeu 4
MiniCooper 4
Jerain 4
NineEleven 4
Tigra 4
Rub1nho 3
Nemo 3
geertqv 3
Spillies 3
Soundstorm 3
Bert 3
Francis 2
MPower 2
Jerred 2
F430 2
Simoni 2
stevenvdw 2
NicoDV 2
truyaert 2
Lotuzzz 2
Rachid 2
Parsifal 2
Bucky Laplasse 2
Mafia Coureuro 2
MichM3 2
MRJ 1
Tulpje and Co 1
Ironpole 1
DBR_118 1
William Blake 1
Löwe 1
CSL love 1
Metaphore 1
Fille 1
enter sandman 1
BEEMER 1
VDP 1
Spyker 1
Verdoken freak 1
Maxime Soete 1
Levi 1
53 1
bmwM-optic 1
Matthi.Lampe 1
Odan.be 1
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhuh?
En toch!
Met je huidige ingesteldheid kom je er NIET, jongeman!!!
Hup, ga maar wat 16-kleppers gaan zoeken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenis dat dan wel ori? of selfmade en nuldebotten waard?
Op kapaza stond dat blokje te koop voor 500€, of de waarde van een gemiddelde -M3 en 320is niet incluis - in goede staat verkerende vierpitter E30
Onlangs voor ongeveer 75euro verkocht op e30.be met sensoren bij dacht 'k. (credits asserti)
Hartge heeft nog wagens zo afgeleverd. Plastiek stuk kan je op ebay kopen voor 30 euro, de metertjes zijn van vdo.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn toch!
Met je huidige ingesteldheid kom je er NIET, jongeman!!!
Hup, ga maar wat 16-kleppers gaan zoeken!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk BerichtenZalig, ik sta op kop.
Sinds je zo fanatiek met foto's bezig bent
De vooruitgang is er alleszins!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhelp mij dan terug op het goede pad en schotel me wat 16-kleppers voor?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenSinds je zo fanatiek met foto's bezig bent
De vooruitgang is er alleszins!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenGebruikersnaam Berichten
Carlito 50
Dat maakt dit de 51e keer dat ik een E30 een kutkar noem
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenZijn jullie nu nog altijd niet op zo'n Frankrijk-trip geweest, of waren die allemaal zonder resultaat?
Wel al een aantal keer naar frankrijk geweest en de 16v's zijn daar ook niet zo bijzonder goed. Die fransen denken snel dat hun auto perfecte staat is. Een bezochte vrij goede staat zijnde 16v bleek een gewone 190 te zijn met een 16v motor in die niet meer draaide
Maar de vrager voor die frankrijk-trip heeft zijn ding ondertss toch in belgie gevonden
Mss eens op cheap ass 190 trip gaan voor onderdelen
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk Berichtenhelp mij dan terug op het goede pad en schotel me wat 16-kleppers voor?
Comment
-
Enigste 2 E30's op mobile.de die me aanstaan.. Al de rest heeft teveel km, of ziet er niet uit..
Kheb zelfs al zitten kijken naar een E36, die zijn makkelijker te vinden maar vind ik niet mooi. Een E34 wel, maar das minder leuk om mee te rijden ivm een E30 denk ik, heb enkel nog maar met een E30 gereden..
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk BerichtenMaar de vrager voor die frankrijk-trip heeft zijn ding ondertss toch in belgie gevonden
En die vrager zegt daar dan niks van ofwat? Schone vrager!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Fiddy Bekijk BerichtenCas, kan je nog eens even zeggen
-hoeveel km's de kas en het blok hebben?
-zit er roest aan de kas, hoe is de staat van de carosserie? (u kennende ga ik er van uit dat motor/boite wel oké zullen zijn)
-heeft die dezelfde diffverhouding als in je coupe? want daarin vond ik je blok best wel aardig trekken
en die 'koper' die het had laten afweten ondertussen nog niet opgedaagd?
Roest, een touring zonder roest bestaat volgens mij niet, dus ze heeft roest gehad. De kofferklep heeft bij de meeste tourings zo wat oppervlakte roest, omdat het water daar blijft zitten. Das allemaal langs de binnenkant dus niet zichtbaar van buitenaf. Echter is die bol volledig afgeschuurd en herspoten geweest. Als je goed kijkt, zie je wel dat de kleur iets doffer is, maar das enkel met geopende klep en aan de onderkant van de klep. Dus persoonlijk vind ik dat niet zo'n nadeel. Uiteraard kan het zijn dat er mensen uren naar hun kofferklep zitten te kijken
De eindverhouding moet ik eens tellen, het plaatje van het diff is niet zo goed leesbaar dacht ik. Maar ik denk wel dat ik hier nog een gewone 4.1 liggen heb. Denk dat toen jij mee reed er een 4.1 onder zat.
Zal met de koper nog eens contact opnemen, aangezien ik met die een overeenkomst had dat ik zeker ben dat die hem niet meer gaat kopen.
Ik zal eens de foto's zoeken die ik genomen heb bij aankoop van het oppervlakkig roest, dan weet je waarover ik het heb. Kas zelf is uiteraard volledig in orde. Heeft vroeger een 2.7 ACS blok ingezeten Dat karretje is altijd goed verzorgt geweest. Ik weet niet of de nummerplaat EVO 002 u iets zegt? Das de vorige eigenaar en alé, toen ik die touring ging halen heb ik meer dan een uur met die mens gewoon staan praten zonder naar de touring zelf te kijken Is een groot liefhebber.
Jammer genoeg heb ik die zelf nogal impulsief gekocht en ja, die staat gewoon in mijn garage te staan...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door gTa Bekijk BerichtenLinks (vierkante vorm) is de zekering voor de ruitenheffers. Ge moet vrij hard duwen, dat geeft een harde tik, en klaar. Rechts (rechthoekig) is het "kinderslot" voor de achterste elektrische ruiten (kunnen ze daar dan niet zelf bedienen, enkel vooraan).
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Maarten Bekijk BerichtenZou het eigenlijk de moeite zijn om een slecht 320i te kopen, die zelf op te maken, en dan een nieuwe motor inleggen (20i of 25i)?
Hoeveel kost zo'n motor op zichzelf? en als je hem laat plaatsen? Ik heb daar geen gedacht van..
Indertijd heb ik m'n 320i laten ombouwen, ik heb daar toen 400 of 450euro voor betaald Maar die kerel heeft mij wel al enorm veel dealtjes bezorgd. Dus denk niet dat ge nog iemand gaat vinden die het voor dat geld doet (inclusief blok é...).
En in de toekomst probeer ik wel meer gebruik te maken van die multi quote.
Comment
-
Aangezien ik hier maar aan een povere 19 posts kom, ga ik gauw even wat pics posten van mn e30 in de huidige wintertoestand de Startec original 80's tuning-achterlichten staan er helaas nog niet op. Wel met übergeile kroonkurkvelgen in 14 duim (volledig herdaan + nieuwe centercaps en nieuwe banden)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEn die vrager zegt daar dan niks van ofwat? Schone vrager!
Die vrager heeft dat gepost.
Trouwens de zegger van de zin die zegt dat de vrager niks gezegd zou hebben en tevens de vrager ne mooie vrager vindt, heeft zelfs al gezegd dat de vrager een evo moet regelen om zogezegd een foto met zijn compi te maken als zijn bumper die er ongevraagd afgevallen is er wederom welgevraagd terug op komt.
Comment
Comment