Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door Sam325 Bekijk Berichten
    Aangezien ik hier maar aan een povere 19 posts kom, ga ik gauw even wat pics posten van mn e30 in de huidige wintertoestand de Startec original 80's tuning-achterlichten staan er helaas nog niet op. Wel met übergeile kroonkurkvelgen in 14 duim (volledig herdaan + nieuwe centercaps en nieuwe banden)
    Is da weer ne hint om foto's te maken ? en ik heb maar 18 posts

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Jerred Bekijk Berichten
      Nog geen topic over gemaakt wegens geen deftige foto's.

Die vrager heeft dat gepost.

Trouwens de zegger van de zin die zegt dat de vrager niks gezegd zou hebben en tevens de vrager ne mooie vrager vindt, heeft zelfs al gezegd dat de vrager een evo moet regelen om zogezegd een foto met zijn compi te maken als zijn bumper die er ongevraagd afgevallen is er wederom welgevraagd terug op komt.
      Graag ja, met curryketchup!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
        Graag ja, met curryketchup!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
          Is da weer ne hint om foto's te maken ? en ik heb maar 18 posts

Euhm, ja!!!!! Dus vantweekend heb je het aan uw been , e30 fotoshoot !!!

Comment

vliegveld wevelgem zou ik wel eens willen verkennen of de LAR ? nu maar hopen dat het weer zijn best doet

Comment

En...moest jij nu uw touring-pics posten, dan ben je weer mee in de posts-wedloop
              Jipie, weer 1 erbij!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door putje Bekijk Berichten
                vliegveld wevelgem zou ik wel eens willen verkennen of de LAR ? nu maar hopen dat het weer zijn best doet
                Vliegveld Wevelgem, aan mijne baas zijn loods en met de 2 e30's , staat genoteerd voor zondagnamiddag (en vrijdag 8 tot 9, zaal 4, you know what I mean )

Comment

• En LAR is nogal dicht bij de vijand hé
                  dus hou het maar bij Wevelgem airport .

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                    Het aantal km's van de kas moet ik eens bezien. Minder dan 300 000. Maar kom toch maar eerst kijken voor ge u daar een beeld van vormt want die kar is wel altijd super goed onderhouden geweest. Dus die km's zijn niet te zien. Mijn kar heeft ook al bijna 280dkm trouwens.

Roest, een touring zonder roest bestaat volgens mij niet, dus ze heeft roest gehad. De kofferklep heeft bij de meeste tourings zo wat oppervlakte roest, omdat het water daar blijft zitten. Das allemaal langs de binnenkant dus niet zichtbaar van buitenaf. Echter is die bol volledig afgeschuurd en herspoten geweest. Als je goed kijkt, zie je wel dat de kleur iets doffer is, maar das enkel met geopende klep en aan de onderkant van de klep. Dus persoonlijk vind ik dat niet zo'n nadeel. Uiteraard kan het zijn dat er mensen uren naar hun kofferklep zitten te kijken

De eindverhouding moet ik eens tellen, het plaatje van het diff is niet zo goed leesbaar dacht ik. Maar ik denk wel dat ik hier nog een gewone 4.1 liggen heb. Denk dat toen jij mee reed er een 4.1 onder zat.

Zal met de koper nog eens contact opnemen, aangezien ik met die een overeenkomst had dat ik zeker ben dat die hem niet meer gaat kopen.

Ik zal eens de foto's zoeken die ik genomen heb bij aankoop van het oppervlakkig roest, dan weet je waarover ik het heb. Kas zelf is uiteraard volledig in orde. Heeft vroeger een 2.7 ACS blok ingezeten Dat karretje is altijd goed verzorgt geweest. Ik weet niet of de nummerplaat EVO 002 u iets zegt? Das de vorige eigenaar en alé, toen ik die touring ging halen heb ik meer dan een uur met die mens gewoon staan praten zonder naar de touring zelf te kijken Is een groot liefhebber.

Jammer genoeg heb ik die zelf nogal impulsief gekocht en ja, die staat gewoon in mijn garage te staan...
                    zalig

nee, als ik die op die foto's zag, en zeker op die remork, leek dat zo'n afgeragde ex-verhuiswagen die de laatste vijf jaar vooral naast de paddock van zolder heeft gediend voor drift-instructies te geven. Da's dus niet het geval

Comment

• Die rode M3 Evo met EVO - 001 als nummerplaat is van de vorige eigenaar van die touring
                      Oorspronkelijk geplaatst door Alexis
                      Was grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen

Comment

• Is't niet EVO 002?

En op die remorque, ben hem zo gaan halen maar stond toen ook al een hele tijd stil. Dus op de keuring gaan ze mss lastig doen over die km'stand Ineens een pak minder bij...

Foto van toen em nog reed:

Maar ACS stuf is er niet meer bij. Tenzij je hem persee wilt met een 2.7 er in, maar het is leuker die zelf te maken hé

Zoals ge ziet, in de deur klein deukje en ook in de voorste flank zit een deukje.
                        Last edited by ; 20/01/2009, 17:03.

Comment

• Damn wat een dikke touring.

Op voorwaarde dat velgen en spoilers en zijskirts en ramen getint blijven natuurlijk.

Comment

• Ramen zijn niet getint. Die zijskirts zijn standaard voor een touring, hoewel ik een touring heb die er geen heeft en er nooit gehad heeft

Comment

• Dan is het zeker vet!

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                                Is't niet EVO 002?

En op die remorque, ben hem zo gaan halen maar stond toen ook al een hele tijd stil. Dus op de keuring gaan ze mss lastig doen over die km'stand Ineens een pak minder bij...

Foto van toen em nog reed:

Maar ACS stuf is er niet meer bij. Tenzij je hem persee wilt met een 2.7 er in, maar het is leuker die zelf te maken hé

Zoals ge ziet, in de deur klein deukje en ook in de voorste flank zit een deukje.
                                vééét

hier heeft ie wel nog mooiere lichtblokken

da's nu al de tweede foto op korte tijd van een touring met ACS-velgen.

En 'k vind dat best wel vet staan op een touring!

Comment

• Lichtblokken met orange pinkers dus voor u

Nummerplaathouder ontbreekt wel op die laatste. In het begin stoorde ik mij aan 5 spaak velgen op een 4bouts wagen, dat klopt gelijk niet Heb er mij ondertussen wel al wat over gezet, maar ergens blijft dat toch vloeken é.

Comment

En...moest jij nu uw touring-pics posten, dan ben je weer mee in de posts-wedloop
                                    Jipie, weer 1 erbij!
                                    De rest staat in het e30 snowshoot thread

of hier : e30 touring

Comment

• Verry naais

Comment

• Cas, nooit gedacht zo'n turbo diesel te kopen en dan flink te tunen?

Comment

• diesel stinkt

naft > diesel

Comment

Working...
                                          X