Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
    Waarom zoude uw auto ni mogen verlagen Ge moet gewoon die bodemvrijheid respecteren, en zelfs zonder dat te respecteren valt het te doen eigenlijk.

Een E30 hangt altijd laag, meeste hun originele veren zijn toch al ingezakt. Om het bij dat touring voorbeeld te houden, -35 rondom zorgde achteraan voor een verlaging van 6mm...
    Ach zo, bedankt voor de info.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
      e30 shooting?
      Nene maandelijkse algemene meeting al durft er nu en dan wel eens een e30 staan maar meestal redelijk afgeleefde gevallen
      Maar zo nu en dan staat er een knappe tussen

Lille meetings 2007

Comment

• Iets in mij zegt dat die laatste Cecotto 371 zou kunnen zijn?
        1991 BMW E30 318is

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CSL love Bekijk Berichten
          Ben vorig weekend eens bij Loo auto (Lochristi) gaan horen naar een KW-verlaging maar die mens zegt dat ik eerst naar de keuring moet bellen om te horen of mijn auto wel mag verlaagd worden. Ik was even verwonderd omdat eigenlijk veel e30's verlaagd zijn, dus dacht ik dat dit geen probleem zou zijn. Kheb nog niet naar de keuring gebeld, ik wou eerst hier eens horen wat jullie ervaringen hiermee zijn.

Zeg dan maar dat onder mijne KW 40/40 zit en dat dat niet het minste probleem is.

Comment

• 40/40 moede zelfs ni aangeven Heb ik op de mijne ni eens een tuningrapport voor

Nuja, met de vering dat er nu onder zit, zal die dat wel nodig hebben

Comment

• Comment

• En dan steken ze lichtmetalen velgen voor een lager onafgeveerd gewicht te hebben
                Oorspronkelijk geplaatst door bmwM-optic
                Motoren & Tjeurisme

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten

Coolste kar ooit...

Comment

Ben vorig weekend eens bij Loo auto (Lochristi) gaan horen naar een KW-verlaging maar die mens zegt dat ik eerst naar de keuring moet bellen om te horen of mijn auto wel mag verlaagd worden. Ik was even verwonderd omdat eigenlijk veel e30's verlaagd zijn, dus dacht ik dat dit geen probleem zou zijn. Kheb nog niet naar de keuring gebeld, ik wou eerst hier eens horen wat jullie ervaringen hiermee zijn.
                      Zever.

Ik heb 60/40 steken inclusief papieren. 600€ all in. (dempers en veren uiteraard)

Ik denk dat ik binnenkort naar de keuring moet...maar ik denk toch dat ik te laag hang

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door cossiemen Bekijk Berichten
                        Wat is er mis met een Bilstein fahrwerk onder een e30?
                        waar staat dat daar iets mis mee is?

Ik had mijn E30 met KW verlaagd, en ben zelf bilstein-voorstander. Moest ik de centjes gehad hebben had ik Bilsteins gestoken.

Ik zeg enkel dat je een E30 met Bilstein dempers niet moet kopen als je op zoek bent naar een comfortabele wagen.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk Berichten
                          Zever.

Ik heb 60/40 steken inclusief papieren. 600€ all in. (dempers en veren uiteraard)

Ik denk dat ik binnenkort naar de keuring moet...maar ik denk toch dat ik te laag hang
                          Dus die van u is 6/4? Want ik dacht dat mijn 316 -35 was rondom, maar die staat wel redelijk laag precies daarvoor. Al mag die vanvoor nog wat zakken.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
                            Dus die van u is 6/4? Want ik dacht dat mijn 316 -35 was rondom, maar die staat wel redelijk laag precies daarvoor. Al mag die vanvoor nog wat zakken.
                            Yep...mijne hangt goe laag

Comment

• deze geraakt echt niet verkocht hé?
                              AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

weet er soms iemand of er iets aan scheelt?

Comment

deze geraakt echt niet verkocht hé?
                                AutoScout24, hier vind je het meest uitgebreide aanbod van nieuwe en tweedehandswagens, Europa's grootste online automarkt

weet er soms iemand of er iets aan scheelt?
                                Ik was eens naar huis aan het knallen met de 318is toen ik plots voor mij een 316i e30 opmerkte die vrij snel accelereerde...
                                Natuurlijk wou ik die duts direct inhalen .
                                Dat gedaan hebbende vloog deze e30 M3 mij compleet voorbij.

Perfect moment in m'n leven.. had ik met die M3 gereden

(weet niet of er iets aan scheelt, trekt wel goed blijkbaar )

Comment

• Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Max Dish Bekijk Berichten
                                    Ik was eens naar huis aan het knallen met de 318is toen ik plots voor mij een 316i e30 opmerkte die vrij snel accelereerde...
                                    Natuurlijk wou ik die duts direct inhalen .
                                    Dat gedaan hebbende vloog deze e30 M3 mij compleet voorbij.

Perfect moment in m'n leven.. had ik met die M3 gereden

(weet niet of er iets aan scheelt, trekt wel goed blijkbaar )
                                    Die staat idd al efkes te koop, ja.

Er zal dan wel iets aan schelen zeker? Eens heel geïnteresseerd naar gaan kijken en testritje vragen?
                                    1991 BMW E30 318is

Comment

• Ik zit vaak in duitsland te kijken naar E30's, iemand een idee hoeveel het kost om een E30 in te voeren in België ?

Comment

• Find thousands of classic cars for sale on ClassicCarsforSale.co.uk. Place your private advert for free today on the UK's best marketplace for buyers and traders.

Comment

• Juist door dat het een automaat is, kmoet hem al niet meer hebben

Comment

Working...
                                          X