Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenondanks alles, en dan wil ik het topic ni verzieken is dit een gavaarlijke wagen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten1090 kg
maar eigenlijk niet zo bijster snel met dat vermogen.
2.3-16
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenIk kan mij best wel inbeelden dat de gemiddelde mercedes rijder in z'n broek doet bij het rijden met zo'n wagen
Ik heb al eens met Malaise z'n auto gereden, en heb al een keer of twee copiloot bij Porker mogen spelen, en m'n broekje was nog steeds droog.
Tis maar wanneer die Bimmer-driverkes eens bij mij instappen... die schreeuwen het uit gewoon... Hé MALAISE
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichten
Ik heb al eens met Malaise z'n auto gereden, en heb al een keer of twee copiloot bij Porker mogen spelen, en m'n broekje was nog steeds droog.
Tis maar wanneer die Bimmer-driverkes eens bij mij instappen... die schreeuwen het uit gewoon... Hé MALAISE
Gij zijt zot
Comment
-
-
Aléja, ik zit ook met schrik als mijn ma rijd. Terwijl die overal 20 per uur te traag gaat, en nog steeds hard remt voor de bocht. Bij mijn pa voel ik mij op mijn gemak.
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZo ne slechte chauffeur dan dat niemand vertrouwen heeft in uw rijkunnen?
Idd, ik denk dat het dat is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichten
zo er over
met die cijfertjes kan je nu nog tegen héél dikke bakken uitpakken.
Comment
-
Asserti... DIE is zot.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenIdd, ik denk dat het dat is.
Comment
Comment