is'je voor 800€. Wel wat werk aan (koppakking moet vervangen worden, ...) maar voor de rest ziet ie er best goed uit.
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenis'je voor 800€. Wel wat werk aan (koppakking moet vervangen worden, ...) maar voor de rest ziet ie er best goed uit.
fak fak faaak....
ZIN
Dat gaat moeilijk worden als die 190E buiten is.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenfak fak faaak....
ZIN
Dat gaat moeilijk worden als die 190E buiten is.
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan photoshoot samen met Mafia Coureuro, Max Dish, Asserti als 'm zijn 15" heeft en mezelf.
Alle 'is kleurtjes in origineelstaat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan photoshoot samen met Mafia Coureuro, Max Dish, Asserti als 'm zijn 15" heeft en mezelf.
gast ZWIJG
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtengast ZWIJG
Jij + e30 318is kan 'k alleen maar aanmoedigen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennee, AMG'ke
toch nog een ferme step up imo
Ik vind die is'jes enzo heeeeeeeee-eeerlijk speelgoed, maar t'is me iets te 'fragiel'.
Moest Matteo dat zeggen, dan ja...
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtennee, AMG'ke
toch nog een ferme step up imo
Ik vind die is'jes enzo heeeeeeeee-eeerlijk speelgoed, maar t'is me iets te 'fragiel'.
Ja maar gast...
800 euro.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenJa maar gast...
800 euro.
frankrijk é
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenEn tja... de rest is natuurlijk een kwestie van voorkeur.
Ik voel me echt goed in zo'n licht koekedozeke.
bizar genoeg heb ik dat gevoel veel minder in robin z'n sedannetje met romige sixpack.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenen hoeveel wilt onze zot van zijne is?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichtentgoh tezien hoeveel 'k van de prijs van die rode kan doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenJaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa en dan photoshoot samen met Mafia Coureuro, Max Dish, Asserti als 'm zijn 15" heeft en mezelf.
Een e30 is trouwens steviger dan dat ie lijkt, en met een torsiebar en veerpootbrug kom je al héél ver qua koetswerkstijfheidOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment