damn, heb ik gemist
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenwie mocht dat niet zien? De 77 voorbijgaande weggebruikers op dat moment?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJij en 'Vantus, ik dacht dat ik ver genoeg voor jullie reed
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenJij en 'Vantus, ik dacht dat ik ver genoeg voor jullie reed
Voor ons moet je je niet wegsteken hoor. Wij juichenen dat enkel toe.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk Berichtenhuh?
alzheimer, entschuldigung!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenah fok juist, porker had aan die lichten zo'n leuke move gedaan
alzheimer, entschuldigung!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenBMW moves heet dat
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenik jou zo naast me aan de lichten hebben... ik zou het je moeilijk maken
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Porker Bekijk BerichtenEr stond echter een Benz naast me aan de lichten => Easypeasy!
man eer ik daar voorbij kon
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwas dat die lousy e220cdi?
Fak wat een slak.
Die Vito 120cdi vloog daar ook vetzalig voorbij.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwas dat die lousy e220cdi?
man eer ik daar voorbij kon
Nee normaal rij ik zo niet maar op de heenweg had ik me DOODgeërgerd op die steenweg omdat je daar nergens kan passeren (ik zat achter een Aixam ), ik greep m'n kans dan maar!
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door matteus Bekijk BerichtenOk dit wil ik.
Ik heb schrik dat, als ik ga zien... hem niet kan laten staan...
Ik wil leder en dat heeft 'ie niet... Maar ik blijf twijfelen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk wil die groene Touring... Heb die al enkele weken int oog... Ik quote hem bewust niet!
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenIk wil die groene Touring... Heb die al enkele weken int oog... Ik quote hem bewust niet!
Ahja die.
Kauf0n!
Comment
Comment