Oorspronkelijk geplaatst door Malaise
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk kan ook zo springeeuuh!!!!!Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenruim de waarheid datte.
pics or it didn't happen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichtenpics or it didn't happen
Taking jumping to the next level
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtenwat zit die gast eigelijk te lachen?
Die tjoening E30 is eigenlijk de enigste foto die hier hoort! Het is een E30, met 25jaar geschiedenis van BMW in verwerkt...
Comment
-
Volgens mij is Leftlan profesioneel skater
@Malaise, ik blijf het prachtig vinden, al die E30's dat jij post met zwarte niertjes
In feite hou je ervan, je weet het alleen nog niet.
Ooit kom je wel uit uw 'denial' - faseLast edited by Asserti; 21/03/2008, 01:06.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenZiet er mij trouwens een ix uit. .
Serieus?!
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichten
@Malaise, ik blijf het prachtig vinden, al die E30's dat jij post met zwarte niertjes
In feite hou je ervan, je weet het alleen nog niet.
Ooit kom je wel uit uw 'denial' - fase
Toch post ik er foto's van e30's met zoiets aangezien er hoogstwsl iets anders wijs opzit en ik dit met jullie wil delen.
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenAlpina's zijn vet geil.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door RRD Bekijk BerichtenDat onderscheid kan ik op zo'n foto niet maken
En 'k heb nu niet willen tellen maar 't moeten 20 spaken zijn. Makkelijkst is: kijk of ze recht tegenover elkaar staan, fakers hebben 19 of 21 spaken.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Taking jumping to the next level
FILMPJES !! FILMPJES !!
*kijkt nog eens*
Is dat echt zo hoog dan dat het lijkt op de foto?
Doe je dat vanuit stilstand? of met een aanloop?
Ziet er allesinds behoorlijk ziek uit. (niet "ziek" in de zin van "cool" ofzo, gewoon ziek in de zin van ziek )
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenZwarte nieren zijn stom, ik blijf erbij. Net zoals ik getinte ruiten ook stom vind.
Toch post ik er foto's van e30's met zoiets aangezien er hoogstwsl iets anders wijs opzit en ik dit met jullie wil delen.
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenDe randjes zijn wat te bol, en die maat (ziet er mij 17" uit) bestaat niet voor op een e30 tenzij dat het suuuuuuuuperzeldzame Z1 velgen zijn.
En 'k heb nu niet willen tellen maar 't moeten 20 spaken zijn. Makkelijkst is: kijk of ze recht tegenover elkaar staan, fakers hebben 19 of 21 spaken.
Je kan natuurlijk ook gewoon zien of er een slotje op het kapje zit of nietOorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
Comment