Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtendat zijn idd geen E30 Alpina's
Dit zijn dan uiteraard E30 Alpina's
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenniet dan?Vorn sind 8x17 ET46 ALPINA Felgen mit 215/40 Reifen verbaut.
und
Hinten sind 9x17 ET 46 ALPINA Felgen mit 245/35 Reifen verbaut
En om dat te doen passen:
Aus Sicht der Bremsleistung ist der Umbau auf 5 Loch mit E36 Teilen auf jeden Fall empfehlenswert.
Uiteraard gaat het hem om de remmen, maar bijkomend voordeel is dat ge 17" Alpina's op een E30 kunt steken "zonder" u blauw te betalen.
Maar het zijn idd echte Alpina's, uw redenering klopt. Maar Malaise wil wat uit de hoogte doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtendat zijn idd geen E30 Alpina's
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenniet dan?
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMaar Malaise wil wat uit de hoogte doen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenDoen Dave Ge weet wat ik daarstraks gezegd heb hé, moest ik nu al mogen van christel, hij had hier al gestaan wss Zeker gaan zien voor dat geld!!
Ps: Gio geeft dat geld terug aan den Dave
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenIk ben niet begonnen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk BerichtenEen zilvergrijze met BBS'n met nogaro hart. (hmz niet direct overtuigd)
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDie heeft een mod die de mijne wss ook nog zal krijgen
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Frankie Loosveld Bekijk Berichtenik regel dat. ik kan dat, jij niet.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door DéGioke Bekijk BerichtenDie heeft een mod die de mijne wss ook nog zal krijgen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk Berichten
Taking jumping to the next level
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Malaise Bekijk Berichtendat zijn idd geen E30 Alpina's
En uit de hoogte doen? Kweenie ze, dan komt da verkeerd over.Oorspronkelijk geplaatst door AlexisWas grappig om je bij het vertrekken elke 90° bocht al clutchdumpend scheef te zien nemen om je kar wat te sparen
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Asserti Bekijk Berichtenjah Nogal belachelijk dat je afkomt met velgen zonder deksel als ik zeg dat je Alpina's met deksel kunt herkennen aan het slotje. Als je dan nog es Alpina's toont met deksel en dus mét slotje, kan ik niet ruiken dat er 5 gaats achter verborgen zit eh?
En uit de hoogte doen? Kweenie ze, dan komt da verkeerd over.
Comment
Comment