De ACS niet echt, de BBS werkswagen mag er dan weer wel wezen!
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Vind ik ook een mooi exemplaar, maar ben stillekes aan het rondkijken voor nog een speelgoedje maar meer dan +- 1500 euro wil ik er niet aan geven. Ook geen hopen werk. En het moet zeker een 325 zijn2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
...m'n ex-///M3...september 1986, geen schuifdak...nr 95 van de homologatiereeksPorsche 996 GT3 RS
Porsche 964 RS
BMW ///M3 e30
Mercedes c250 CDI AMG
www.flamebox.be
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
Ik vind die karren dé shit gewoon...
Verbeter me als het moet Moptic, maar als het goed is was er op zandvoort een drifter die deze kar had als basis met ik vermoed een M3 blok erin.
Heeeeeerlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenIk vind die karren dé shit gewoon...
Verbeter me als het moet Moptic, maar als het goed is was er op zandvoort een drifter die deze kar had als basis met ik vermoed een M3 blok erin.
Heeeeeerlijk
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Leftlane Bekijk BerichtenEuh...ik vergis me...was een E36 touring
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk BerichtenVind ik ook een mooi exemplaar, maar ben stillekes aan het rondkijken voor nog een speelgoedje maar meer dan +- 1500 euro wil ik er niet aan geven. Ook geen hopen werk. En het moet zeker een 325 zijn
Liefst een 320, die ik voor 1500 max keuringready heb..
Comment
-
En dan nog die kleur, jakkes
Comment
-
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten...m'n ex-///M3...september 1986, geen schuifdak...nr 95 van de homologatiereeks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door MichM3 Bekijk Berichten...m'n ex-///M3...september 1986, geen schuifdak...nr 95 van de homologatiereeks
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenFerme wagen, heeft wel lang te koop gestaan dacht ik?
'k heb hem na verkoop nog een paar keer zien rijden in Gent. Precies kerels die hem constant afraggden.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMja, afraggen, hoe kan je da zien? Meeste denken da hier van mij ook, terwijl het mechanisch onderhoud wss een pak hoger ligt dan andere E30 rijders. Afraggen is over verkeersdrempels knallen, niet warm rijden en dergelijke.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk Berichtenhoe lang rijdt jij warm? naar aanleiding van die post in dragon z'n 320i-topic wil ik dat wel eens weten.
En geef nooit volgas op koude motor.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenMja, afraggen, hoe kan je da zien? Meeste denken da hier van mij ook, terwijl het mechanisch onderhoud wss een pak hoger ligt dan andere E30 rijders. Afraggen is over verkeersdrempels knallen, niet warm rijden en dergelijke.
Comment
-
Voor diegene die het mss nog niet wisten, ik heb de 320i afgeblazen. Was er zeker van dat ik hem zou kopen. De wielkasten moesten hersteld worden wegens roest maar dat wist ik, dat zou me 500 euro kosten om te herstellen. Hetgene dat de doorslag gegeven heeft om hem niet te nemen was dat het stuur véél te zwaar was (sega kan dat wel bevestigen want die heeft er ook met gereden) Voor hetgene dat ik die auto wil gebruiken is dat zeker geen pluspunt. Voor diegene die toch nog geinteresseerd moesten zijn, verder staat de wagen echt perfect en om hem als dagelijkse wagen te gebruiken zou ik het zeker niet laten. Voor mij dus niet omdat ik toch nog 2 andere daily's heb en deze alleen maar was om te raggen
Dus diegene die een E30 zoeken met niet teveel werk aan, zéér weinig km's en een perfecte onderhoudshistorie. Maar wees er dan snel bij want er zijn redelijk wat gegadigden
Bijgevoegde Bestanden2014 Bmw 118d Estorill //M
2000 Bmw 320d
2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/
"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
"Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929
Comment
Comment