Mededeling

Collapse
No announcement yet.

BMW e30: 25 jaar

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Tonen
Clear All
new posts

• goe gedaan dragon, ik zou ook ni willen e30-en zonder servo
    das wat te antiek naar mijn zin ook

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichten
      goe gedaan dragon, ik zou ook ni willen e30-en zonder servo
      das wat te antiek naar mijn zin ook
      Tja spijtig aan de ene kant want buiten die wielkassen stond hij echt perfect. Moest hij servo hebben stond hij vandaag op men oprit.
      2014 Bmw 118d Estorill //M
      2000 Bmw 320d
      2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
      2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
      https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
      "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
      Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
      http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
      Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Banden op juiste spanning? En wat bedoel je met zwaar? Tov uw cooper zal dat wel zwaar zijn, maar geen servo op een FR wagen en sturen terwijl je rijd is toch 3x niks? Parkeren worde zelfs gene man van...

Of mankeerd er echt iets? Ik moet wel zeggen, dat de mijne zwaarder of lichter stuurd afhankelijk van de banden die er onder liggen. Maar om te driften maakt dat geen reet uit, infeite overkap je die stuuromwetelingen ook, aangezien je nooit moet sturen. Nuja, korter stuurhuis is wel altijd beter.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk Berichten
          Banden op juiste spanning? En wat bedoel je met zwaar? Tov uw cooper zal dat wel zwaar zijn, maar geen servo op een FR wagen en sturen terwijl je rijd is toch 3x niks? Parkeren worde zelfs gene man van...

Of mankeerd er echt iets? Ik moet wel zeggen, dat de mijne zwaarder of lichter stuurd afhankelijk van de banden die er onder liggen. Maar om te driften maakt dat geen reet uit, infeite overkap je die stuuromwetelingen ook, aangezien je nooit moet sturen. Nuja, korter stuurhuis is wel altijd beter.
          Banden stonden eerst niet goed, daarna na het correct zetten van de bandenspanning nog eens mee gereden en het was iets beter maar toch niet hetgeen ik wou.
          2014 Bmw 118d Estorill //M
          2000 Bmw 320d
          2008 Bmw 335i touring Alpinweiss //M Sport 361pk 541 Nm by BR Performance
          2011 Bmw 1M Coupé (Verkocht, dank u wel Di Rupo.)
          https://www.facebook.com/Food-Factory-486630784806254/

"Als je niet kan lachen met miserie, blijft er enkel miserie over..."
          "Eenmaal de weg is gemaakt, rij je er makkelijker over... "
          Gelieve volgende link eens te lezen,het kost je maar een minuutje...
          http://www.autoforum.be/showthread.p...-met-de-wereld
          Rekening nummer: Lieve Van Hove BE26 3770 7528 0929

Comment

• Ik heb servo en 'k zou misschien liever geen hebben.

Alleen om te parkeren is't handig.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door dragon Bekijk Berichten
              Voor diegene die het mss nog niet wisten, ik heb de 320i afgeblazen. Was er zeker van dat ik hem zou kopen. De wielkasten moesten hersteld worden wegens roest maar dat wist ik, dat zou me 500 euro kosten om te herstellen. Hetgene dat de doorslag gegeven heeft om hem niet te nemen was dat het stuur véél te zwaar was (sega kan dat wel bevestigen want die heeft er ook met gereden) Voor hetgene dat ik die auto wil gebruiken is dat zeker geen pluspunt. Voor diegene die toch nog geinteresseerd moesten zijn, verder staat de wagen echt perfect en om hem als dagelijkse wagen te gebruiken zou ik het zeker niet laten. Voor mij dus niet omdat ik toch nog 2 andere daily's heb en deze alleen maar was om te raggen
              Dus diegene die een E30 zoeken met niet teveel werk aan, zéér weinig km's en een perfecte onderhoudshistorie. Maar wees er dan snel bij want er zijn redelijk wat gegadigden
              Die jeugd van tegenwoordig

daar krijg je sterke armpjes van! En als je gisterenavond naar Kallo was geweest had je het al eens kunnen testen.....

Comment

• gisteren met dank aan G-fiddy ook eens met een E30 non-servo gereden. Die auto rijdt waanzinnig goed (motor, boite, remmen, onderstel).... maar het sturen ligt me niet

kreeg er gewoon geen gevoel door, en kan dus ergens de keuze van John begrijpen. Het is waarschijnlijk gewoon wennen, maar de vele omwentelingen, én toch nog zo zwaar is me een beetje tegengevallen. Voor de rest dikke wauw

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                  gisteren met dank aan G-fiddy ook eens met een E30 non-servo gereden. Die auto rijdt waanzinnig goed (motor, boite, remmen, onderstel).... maar het sturen ligt me niet

kreeg er gewoon geen gevoel door, en kan dus ergens de keuze van John begrijpen. Het is waarschijnlijk gewoon wennen, maar de vele omwentelingen, én toch nog zo zwaar is me een beetje tegengevallen. Voor de rest dikke wauw
                  Aan alles wen je uiteraard. Voor langere bochten vind ik het heel goed meevallen, maar van zodra dat het zo korte bochten zijn dat je zelfs met gekruiste armen niet toekomt en moet overpakken begin je inderdaad te prutsen. Ik klaag er voor de rest niet te veel over, al moest ik carte blanche en dus een oneindig diepe portefeuille hebben, ik wel eentje van een E36 mét servo steken, omdat het simpelweg directer is.

En het gevoel valt inderdaad raar maar waar wat tegen. Je zou zeggen dat bekrachtiging het gevoel wegfiltert, maar dit voelt net vrij 'doods' aan.

Ach, 't is de negatieve noot aan een anders heel leuk karretje.... nothing is perfect.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
                    Ik heb servo en 'k zou misschien liever geen hebben.

Alleen om te parkeren is't handig.
                    mayo, mag ik eens met die van u rijden ooit?

Ik wil het verschil eens voelen.

Of die van gio is ook goed, maar een cab gaat zowiezo iets anders sturen...?

Comment

• even terzijde, gio heeft dé zetels

fak.

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichten
                        even terzijde, gio heeft dé zetels

fak.
                        ik wil die ook.

Gisteren zo'n 400km gereden (deze week wat fietsen ter compensatie ), en vanacht slecht geslapen wegens rugpijn. Geen idee of er een verband is, maar ik vrees van wel

Comment

• sportzetels zijn een must. Voor mij geen auto meer zonder.

Comment

• hoewel er best goede standaardzetels bestaan, comfortgericht dan.

Comment

• Oké. Ik ben er ook even!

Ik ben samen met John gaan kijken naar die E30 320i en heb er ook even mee gereden... In mijn ogen is het niet dé kar die John zoekt.

Eerst en vooral is het een 320i en geen 325i. En waarvoor die E30 zou moeten dienen, is dat underpowerd. Het is echt een heel basic 320i. Echt niets aan opties... De kar is echt perfect! Wat zo is, is zo... Zeer keurige en juist onderhouden E30 met weinig kms! Enkel die achterste wielkasten zien er wel uit. Echt slecht...

Hij heeft geen servo. en dat is toch echt wel een groot minpunt in mijn ogen! Zeker als je weet dat het is om mee te spelen... Dan is het echt not done... Underpowerd, servoloos en toch nog wel wat kosten... (wielkasten 500€, setje velgen + banden 400€) en dan heb je nog geen servo... Is dat makkelijk na te plaatsen ?!

Soit... Het is dus echt een perfect karretje! Ideaal om als student wat leuke kms mee te doen en te beginnen! maar in mijn ogen niet echt de moeite als je reeds een MCS en E61 staan hebt... En een E34 M, ... gehad hebt.

Owja... Moesten er forummers inn geïntresseerd zijn ?! Der zit nog een naftbak van 50€ in dat krel!

Comment

• Vergeten te zeggen... Desondanks dat die kar echt goed is... Zijn de remmen toch wel slecht. Dus ook daar waren kosten aan.

Ik denk dat John beter iets anders zoekt.

Comment

• Om mee te raggen vond ik het zowiezo een rare upgrade na een E36 318is.

Maar wie ben ik....

Comment

• G-fiddy hé !

Comment

• Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk Berichten
                                      G-fiddy hé !
                                      Neen, snellen teddy.

Maar jij stribbelt tegen

Comment

• Geen probleem G-Fiddy! Ik zie het niet.

Soit... Ik ben van dezelfde mening... Het is niet ideaal! en als we alles gaan uitrekenen dan kan 'ie nog wel naar wat anders gaan kijken.

ik hou stiekem ook E30 325i's voor mezelf int oog... Dus ik moet wel zien dat ik hem voorben...

Comment

• Beter direct genoeg uitgeven

Dit is vet.

Comment

Working...
                                          X