Oorspronkelijk geplaatst door Avantus
Bekijk Berichten
Mededeling
Collapse
No announcement yet.
BMW e30: 25 jaar
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Oorspronkelijk geplaatst door Sega Bekijk BerichtenWat is godsnaam een 'FR wagen' ?!
tweede letter is waar de aandrijving is (Rear)
bv.
FF = vw polo
MR = honda nsx
FR = viper
RR = porsche
enzo
Comment
-
-
Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDus je kan ook naar minder omwentelingen gaan zonder servo? Ga verder, dit interesseert me wel....
Maar met 3 moet nog deftig gaan, nu, ik ben niet zo een servo fan, maar met het M3 stuurhuis eens gereden te hebben met servo, ben ik toch mss van plan er te steken. Zoveel extra neemt dat niet in beslag. Een stuurhuis die normaal servo heeft zonder servo zetten gaat, maar dan moet je nog steeds een gesloten circuit maken. Zodat de olie kan rondpompen. Anders zou je sneller slijtage hebben.
Comment
-
Dit lijkt me ideaal voor Dragon:
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichten
+ YouTube Video
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk Berichten
Kweeni, tis gewoon ne standaard motor dat er in zit, dat daar op circuit mee gereden word is niet echt slijtage hé. Als ik over de 200 doe op belgische wegen ziet da spel harder af ze.
En 9/10 hebben die mannen wat verstand van auto's en weten ze dat ze dat niet direct moeten vloeren, niet op de rem moeten staan als ze stil staan en dergelijke...
Dus ik snap uw comment totaal niet infeite. Je komt over als circuit = afraggen. Als ik zag hoeveel er op die laatste AW meeting direct volle gas vertrokken, maak ik mij infeite meer zorgen.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door CAS Bekijk BerichtenHuh? Dus omdat een auto op circuit gaat is em afgeragd? Door op schoon vlakke asfalt te rijden is em zijne wagen aant kapot rijden?
Kweeni, tis gewoon ne standaard motor dat er in zit, dat daar op circuit mee gereden word is niet echt slijtage hé. Als ik over de 200 doe op belgische wegen ziet da spel harder af ze.
En 9/10 hebben die mannen wat verstand van auto's en weten ze dat ze dat niet direct moeten vloeren, niet op de rem moeten staan als ze stil staan en dergelijke...
Dus ik snap uw comment totaal niet infeite. Je komt over als circuit = afraggen. Als ik zag hoeveel er op die laatste AW meeting direct volle gas vertrokken, maak ik mij infeite meer zorgen.
Meeste mensen gaan op circuit voor hun wagen tot op het limiet te testen.
hahahha,inschrijvingen voor comedy casino zijn al begonnen é.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk weet niet wat jij op circuit doet maar een normaal mens gaar toch niet effe op z'n gemakje rijden.
Meeste mensen gaan op circuit voor hun wagen tot op het limiet te testen.
hahahha,inschrijvingen voor comedy casino zijn al begonnen é.
Hoeveel laten er hier hun turbo nadraaien? Dat er sneller slijtage kan opkomen, tja, maar alle onderdelen worden zeker tijdig vervangen. Je wilt toch niet tijdens een race in panne komen te staan?
Hoeveel rijden er niet rond met een versleten flector, of andere versleten onderdelen zonder zelf besef van het bestaan te hebben? Een maat van mij rijd altijd super rustig rond, maar had ik hem niet gezegd dat zijn veerpoten gescheurd zijn, had em et nooit geweten... Aléja, ieder zijn ding, maar mij zou het niet tegen houden om een wagen te kopen omdat die eens het circuit gezien heeft.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Nemo Bekijk BerichtenIk ken toch geen mensen die op de openbare weg hun wagen voor 90 % van de tijd tot aan de begrenzer trekken en op het laatste moment voor de bocht gaan remmen of driftend door de bocht gaan.
Maar als je al die dingen dat je verteld er zelf nog in gelooft : RESPECT
Sorry, maar een standaard 318is met een paar leuke mods, die af en toe het circuit eens ziet is niks mis mee. Moest het nu gaan dat die motor echt onder handen genomen is zodat de betrouwbaarheid een groot vraagteken is, tja. Maar standaard kan dat er heus wel tegen dat die eens in toeren gaat.
En zolang mijn eigen wagen blijft rijden, zal ik in mijn eigen onzin geloven
Comment
-
700 voor eentje met 15" bbs, sportzetels en een alpina stuurtje. (wel zonder blok , maar cas of asserti fixen dat dus voor 1000 )
hint: op een touring zit servo en rondom schijven standaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door bobo Bekijk Berichtenbij de audi 80 in die tijd ging met servo het aantal omwentelingen drastisch naar beneden
weet jij hoeveel een standaard 190 er doet ?Oorspronkelijk geplaatst door G 55 AMG Bekijk BerichtenDe mijne zo'n 3,5 geloof ik. Ik geloof dat een standaard niet minder direct is.... da's een vraagje voor matteo.
190E had altijd servo hé.
of bedoelen jullie verschil tussen 16v's en gewone 190's?
16v's hebben volgens mij een iets directere stuurinrichting, en wss dan ook een beetje minder aanslagtotaanslag. maar ik weet dat dat écht niet veel scheelt.
Comment
-
nog ffe terzijde: ik vind die E30 van G-fiddy echt fantastisch sturen. Helemaal niet zwaar, relatief veel feedback (gezien de opbouw), en weinig doodpunt.
Inderdaad enkel de stuurdirectheid is een beetje te zwak, maar dat kan bijna niet anders door het ontbreken van de servo.
vreemd dat ze servo-E30'ers niet met een directer stuurhuis hebben uitgerust.
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Mayonaise Bekijk Berichtenhttp://www.kapaza.be/Autos/BMW/89063...uring_e30.html
700 voor eentje met 15" bbs, sportzetels en een alpina stuurtje. (wel zonder blok , maar cas of asserti fixen dat dus voor 1000 )
hint: op een touring zit servo en rondom schijven standaard
Comment
-
Oorspronkelijk geplaatst door Avantus Bekijk Berichtent'is lichter dan een kadett gsi idd, maar feedback vind ik het niet echt geven. Vond het een beetje als een heel zware elastiek aanvoelen...
zou dolgraag eens een E30 met servo rijden.
ik zou liever een hebben zonder servo.
Heb nu met beide robin z'n auto en malaise z'n auto gereden, en dat licht servootje op zo'n auto vind ik niet leuk. Oké je kan was sneller grote bewegingen maken, maar vond het niet bepaald involving.
non-servo blijft puurder.
Comment
-
Comment