Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Heb nu met beide robin z'n auto en malaise z'n auto gereden, en dat licht servootje op zo'n auto vind ik niet leuk. Oké je kan was sneller grote bewegingen maken, maar vond het niet bepaald involving.
non-servo blijft puurder.
dankje voor het vergelijk, aangezien ik niet met malaise z'n kar mag rijden () kan ik tot nu toe ook niet vergelijken.
Dus servo moet ik m'n geld niet aangeven, directere stuuroverbrenging mag wel
of bedoelen jullie verschil tussen 16v's en gewone 190's?
16v's hebben volgens mij een iets directere stuurinrichting, en wss dan ook een beetje minder aanslagtotaanslag. maar ik weet dat dat écht niet veel scheelt.
inderdaad het verschil tussen een 16v en een niet-16v, dat ze altijd servo hadden wist ik.
700 voor eentje met 15" bbs, sportzetels en een alpina stuurtje. (wel zonder blok , maar cas of asserti fixen dat dus voor 1000 )
hint: op een touring zit servo en rondom schijven standaard
AAAAAAaaaaaaaaaaaargh
doet dat weg
rotverkoper ik had 'm 3 maand terug 400€ meer dan z'n vraagprijs gegeven, als 'm toen simpelweg z'n telefoon had opgepakt. En dan had ik nu een 320i 2.5.
Echt een dwaas. Heb zin om hem een mail te sturen maar ga dat niet doen. Misschien wel eens een beoordeling geven....
doink? Mijn E30 'zoekt' veel meer nu en ik vind da'k harder moet aan het stuur draaien dan met mijn 195's. Nu liggen er 205's op.
De rolgeluiden zijn eigenlijk ook een pak toegenomen. (Fulda Carat extreme).
Kheb dan es banden met profiel
imho hoeft een servo op een standaard E30 niet. Heb es met zo'n 318is gereden :crazy: en vond het op het eerste moment wat te licht sturen... Ma heb niet uitgebreid kunnen testen.
Je kan altijd een E36 stuurhuis steken, maakt niet uit of die servo had of niet.. Als je de 2 gaten voor de darmpjes afsluit marsjeert dat ook.
doink? Mijn E30 'zoekt' veel meer nu en ik vind da'k harder moet aan het stuur draaien dan met mijn 195's. Nu liggen er 205's op.
De rolgeluiden zijn eigenlijk ook een pak toegenomen. (Fulda Carat extreme).
Kheb dan es banden met profiel
imho hoeft een servo op een standaard E30 niet. Heb es met zo'n 318is gereden :crazy: en vond het op het eerste moment wat te licht sturen... Ma heb niet uitgebreid kunnen testen.
Je kan altijd een E36 stuurhuis steken, maakt niet uit of die servo had of niet.. Als je de 2 gaten voor de darmpjes afsluit marsjeert dat ook.
Zoals em zei, ET is ook belangrijk
En type band doet ook wonderen. Met mijn winterbanden stuur ik super zacht, maar zoekt het stuur niet echt het rechtdoor rijden. Je moet precies zelf rechtuit sturen. Terwijl ik met de keuringsbanden harder aan het stuur moet draaien maar als ik het los laat wil het precies zo snel mogelijk rechtuit sturen (heeft dit eigenlijk een benaming?).
Rolgeluiden ligt puur aan de band, en Fulda zijn mindere banden, dusja, veel kan je er niet van verwachten
En ik rij nu ook eens dagelijks met een legale maat zie Maar kheb het gevoel dat die semperit's niet lang gaan meegaan...
et doet veel, maar smallere banden op een non servo is wel fijn, je rijdt niet kontenu 200
Hmmm, banden zelf zijn toch belangrijker, mijn 195/50R15 rijd veel soepeler, terwijl 185/65R14 net die eigenschap zou moeten hebben. Nuja, als je weet dat ik van het laatste 4banden koop en met hetzelfde geld van het eerste één...
Rij nu met 205/55R15 en die zijn ook iets aangenamer dan die 185/65R14 (Uniroyal Rallye 580)
Nuja, die Rallye's zijn zeker niet slecht kwa grip voor hetgeen wat die bandjes maar kosten. Ze zijn zelfs ergens goed te noemen.
Comment