Indien dit uw eerste bezoek is, check dan eerst de FAQ door op bovenstaande
link te klikken. Mogelijk moet u register
vooraleer u kan posten: klik op de 'registreren'-link hierboven om verder te gaan. Om berichten te lezen kiest u het forum dat u wenst te bezoeken in bovenstaande lijst.
Geen M pack, maar wel een 'edition' uitvoering. Dwz, edition sideskirts, meegespoten voorste lipje en vanachter ook geen zwarte anti steenslag randen, maar dus meegespoten. Dashboard zal waarschijnlijk in 2 tinten zijn, bovenste en onderste deel van het dash verschillend. ///M pookje met oplichtend embleem, edition stuurtje en ik dacht ook elektrische ruitjes en kleine OBC (buitentempsensor enzo)
mss ben ik iets vergeten..
idd; centrale vergrendeling en servo (wat er dus ook bijstaat :p)
je ziet het dus duidelijk, bovenste deel dash is zwart, onderste deel en middenconsole zijn blauw. Handremzakje is ook blauw leder, rest lijkt me te kloppen.
Geen M pack, maar wel een 'edition' uitvoering. Dwz, edition sideskirts, meegespoten voorste lipje en vanachter ook geen zwarte anti steenslag randen, maar dus meegespoten. Dashboard zal waarschijnlijk in 2 tinten zijn, bovenste en onderste deel van het dash verschillend. ///M pookje met oplichtend embleem, edition stuurtje en ik dacht ook elektrische ruitjes en kleine OBC (buitentempsensor enzo)
mss ben ik iets vergeten..
idd; centrale vergrendeling en servo (wat er dus ook bijstaat :p)
je ziet het dus duidelijk, bovenste deel dash is zwart, onderste deel en middenconsole zijn blauw. Handremzakje is ook blauw leder, rest lijkt me te kloppen.
Tis trouwens een vet kleur!
Nice! maw, das helemaal niet teveel geld wat hij ervoor vraagt (zelfs relatief laag?)? Als je ziet wat anderen durven vragen voor een 320 met die km-stand... Of is het gewoon een gangbare vraagprijs?
Had op een halve dag tijd 5 reacties gehad, zelfs mensen die 2000 boden.
Ik kon em nog hebben als ik gister naar daar ging, of nu nog, maar dat past me niet...
ochja, dan wordt het die van G55 achter een paar maand he
Ik kon em nog hebben als ik gister naar daar ging, of nu nog, maar dat past me niet...
Comment